Answers |
 |

|
Wednesday, 2 mar 2011 09:17
[#]
Diabolick
de ce trebuie sa "traiesti" prin religie?....sa stii ca se poate si fara |

|
Wednesday, 2 mar 2011 09:23
[#]
@ndr3y5 RE: Cred ca aceasta conversatie este adresata celor care cred in Dumnezeu, iar tu ai deviat din start de la tema ei! |

|
Wednesday, 2 mar 2011 09:30
[#]
Diabolick RE: am spus eu cumva ca nu cred?...am spus doar k se poate trai si fara religie pentru cine stie si vrea sa traiasca :| |

|
Wednesday, 2 mar 2011 09:35
[#]
@ndr3y5 RE: Epistola soborniceasca a Sfantului Apostol Iacov 2, 19-2019. Tu crezi că unul este Dumnezeu? Bine faci; dar şi demonii cred şi se cutremură. 20. Vrei însă să înţelegi, omule nesocotit, că credinţa fără de fapte moartă este? |
|
Tuesday, 14 jun 2011 19:28
[#]
salvatadeisus RE: super ,ori decate ori citesc aceste versete ma infior... |

|
Wednesday, 2 mar 2011 10:34
[#]
RoqueJunior RE: Numai unu cu un nickname ca tine se poate gandi ca poate trai fara Dumnezeu. |

|
Wednesday, 2 mar 2011 10:54
[#]
Diabolick RE: ce treaba are nickname-ul pe care il am cu discutia asta?... |
|
Wednesday, 2 mar 2011 17:24
[#]
Efe  RE: Si una cu nickname ca al meu se poate gandi? |

|
Wednesday, 2 mar 2011 19:54
[#]
RoqueJunior RE: Nick-ul tau inspira altceva deci eu sunt de parere ca nu poti trai fara Dumnezeu. |

|
Thursday, 3 mar 2011 19:49
[#]
SlaYeR92 RE: dupa nick si-a dat seama! =))))))))))))))))))))) |

|
Wednesday, 2 mar 2011 12:01
[#]
asd
De la mine citire, catre toti ''credinciosii''...;) „Cel pe care îl adorăm noi este un Dumnezeu unic, ca doar d-aia l-am ales...;)... cu, cuvântul care porunceşte, raţiunea cu care decide, cu viziunea sa de un strabism atotputernic, din nimic el ne-a scos(si tot in nimic ne-a bagat), pentru a servi ca podoabă propriei măreţii. El este invizibil, chiar dacă e la vedere; de neatins, chiar dacă este prezent prin ''graţie'', chiar dacă simţurile umane îl pot simţi, din acest motiv este adevărat şi măreţ! Celelalte lucruri care se pot vedea, atinge, crea, sunt minore, întrucât apar în faţa ochilor celor care le văd, a mâinilor care le ating şi a simţurilor care le descoperă, însă ceea ce este infinit e cunoscut pe deplin doar de Alesul însuşi. Ceea ce ne face să-l înţelegem pe Alesul nostru este tocmai neputinţa de a-l înţelege…Si cuvantul Lui trimis noua prin acea minunata Eva blonda, nu trebuie nesocotit, caci prin puterea lui(recunoscuta chiar de DNA), ne poate indruma pasii pe drumul cel drept''AMIN. |
|
Wednesday, 2 mar 2011 12:09
[#]
crissty
De fapt, exista doar o singura religie. Sf. Apostol Pavel spunea : „Oare S-a împărţit Hristos?” |

|
Wednesday, 2 mar 2011 13:20
[#]
somebody  RE: si dupa tine care e acea religie? de fapt e o singura credinta, nu o singura religie. Sa nu confundam |

|
Saturday, 5 mar 2011 13:31
[#]
Acuarela  RE: Daca am citi doar putina istorie universala am vedea ca religia ortodoxa s-a dezvoltat din timpul vietii pe pamant Mantuitorului si a fost continuata de Apostolii Sai. Si zic de istorie pt ca au fost descoperite primele locasuri unde crestinii isi tineau cultul, inclusiv obiectele de cult, care sunt aproape identice cu cele folosite si azi in ortodoxie. Asadar ortodoxia nu a fost infiintata, ca religie,de vreun sarlatan sau vreun revoltat cum sunt sectele |
|
Tuesday, 14 jun 2011 19:33
[#]
salvatadeisus RE: ai dreptate ,dar daca toti ar citi macar o data ,,printre randuri,, scrisorile apostolului Pavel ar intelege ca aceasta religie inseamna doar -DRAGOSTE VREAU SI NU JERTA!- |

|
Wednesday, 2 mar 2011 15:31
[#]
pele.buga
Biserica e o institutie coruptă şi mincinoasă precum Guvernul sau Poliţia! |
|
Wednesday, 2 mar 2011 16:08
[#]
Sergiu RE: Subscriu! |

|
Saturday, 5 mar 2011 07:35
[#]
Ciprian RE: Macar aia mai fac ceva productiv. |

|
Wednesday, 2 mar 2011 18:22
[#]
cretzulynna
Imi amintesc ca mi-a povestit o cunostinta despre cineva care a avut un vis pe care a vrut sa il impartaseasca mai multor persoane. Se facea ca era la judecata de apoi si statea inaintea lui Dumnezeu. Nu stie cum dar i-a venit in minte intrebarea care este religia cea adevarata ... Iar atunci Domnul Iisus i-a spus:vezi multimea aceea de oameni din departare? aceia toti se vor mantui...Ei sunt din toate religiile lumii:budisti, catolici, ortodocsi, protestanti... Daca in China spre exemplu o mama prefera sa moara de foame pentru a-i da de mancare copilului ei, acea mama nu se va mantui doar pentru ca s-a nascut in alta credinta decat cea ortodoxa? Ceea ce vreau sa spun este ca esenta credintei, oricare are fi ea, este DRAGOSTEA. Ce om nu vrea sa fie iubit? Poate chiar de asta credem in Divinitate doarece simtim nevoia de ocrotire. Atunci cand avem necazuri ne intoacem mereu la Dumnezeu si ne rugam, nadajduim ca ne va ajuta. Dragostea da sens vietii, si consider ca fara ea nu se poate trai cu adevarat! |

|
Wednesday, 2 mar 2011 18:35
[#]
@ndr3y5 RE: Dumnezeu iarta nestiinta dar nu iarta viclenia. |

|
Friday, 4 mar 2011 10:57
[#]
dpz_paula RE: Sunt de acord...plus ca in Coran care este considerata Biblia arabilor apare doar de vreo 4-5 ori cuvantul dragoste, dar in Biblia noastra apare de foarte multe ori, pt ca asa cum ai spus in esenta este vorba de dragoste. "Si chiar daca as avea darul prorociei si as cunoaste toate tainele si toata stiinta; chiar daca as avea toata credinta, asa incat sa mut si muntii, si n-as avea dragoste, nu sunt nimic." (1Cor.13:2) |
|
Tuesday, 14 jun 2011 19:37
[#]
salvatadeisus RE: CATA DREPTATE AI! Chiar daca as vorbi in limbi omenesti si ingeresti, si n-as avea dragoste, sint o arama sunatoare sau un chimval zinganitor. 2 si chiar daca as avea darul proorociei, si as cunoaste toate tainele si toata stiinta; chiar daca as avea toata credinta asa incit sa mut si muntii, si n-as avea dragoste, nu sint nimic. 3 si chiar daca mi-as imparti toata averea pentru hrana saracilor, chiar daca mi-as da trupul sa fie ars, si n-as avea dragoste, nu-mi foloseste la nimic. 4 Dragostea este indelung rabdatoare, este plina de bunatate: dragostea nu pizmuieste; dragostea nu se lauda, nu se umfla de mindrie, 5 nu se poarta necuviincios, nu cauta folosul sau, nu se minie, nu se gindeste la rau, 6 nu se bucura de neleguire, ci se bucura de adevar, 7 acopere totul, crede totul, nadajduieste totul, sufere totul. 8 Dragostea nu va pieri niciodata. Proorociile se vor sfirsi; limbile vor inceta; cunostinta va avea sfirsit. 9 Caci cunoastem in parte, si proorocim in parte; 10 dar cind va veni ce este desavirsit, acest in parte” se va sfirsi. 11 Cind eram copil, vorbeam ca un copil, simteam ca un copil, gindeam ca un copil; cind m-am facut om mare, am lepadat ce era copilaresc. 12 Acum, vedem ca intr-o oglinda, in chip intunecos; dar atunci, vom vedea fata in fata. Acum, cunosc in parte; dar atunci, voi cunoaste deplin, asa cum am fost si eu cunoscut pe deplin. 13 Acum dar ramin aceste trei: credinta, nadejdea si dragostea; dar cea mai mare dintre ele este dragostea. |

|
Wednesday, 2 mar 2011 18:26
[#]
cretzulynna
Am citit intr-o carte si mi-a ramas intiparit in minte acest fragment:Sfantul apostol Pavel spunea:"iar acum acestea trei raman: credinta, nadejdea si dragostea.Dar cea mai importanta dintre ele este dragostea." De ce? pentru ca toate celelalte vor trece.. |
|
Wednesday, 2 mar 2011 19:41
[#]
Ervinutz
in ateism. dumnezeu nu există :) cred doar în propriile forţe. în plus, dacă ar exista poate aş fi mai bun la fifa.. |
|
Wednesday, 2 mar 2011 20:03
[#]
Efe  RE: /:) Asta e un criteriu pentru tine??? |

|
Wednesday, 2 mar 2011 20:26
[#]
maestrulvlad
Din nou la vechile discutii..Macar sa aducem argumente pro/contra, oricum parerile nu le putem modifica!Dumnezeu exista, altfel n-ar exista judecata dreapta in lumea asta si pedepse pe merit.Daca n-ar exista Dumnezeu, lumea ar fi un haos.Revin cu alte pareri |
|
Wednesday, 2 mar 2011 21:05
[#]
Sergiu RE: ceea ce se petrece in jurul nostru este deja un haos... |

|
Wednesday, 2 mar 2011 21:16
[#]
maestrulvlad RE: Tu care crezi ca este motivul? |

|
Wednesday, 2 mar 2011 21:33
[#]
somebody RE: Faptul ca am luat decizia sa ne conducem dupa propria noastra gandire? |
|
Wednesday, 2 mar 2011 21:35
[#]
Efe  RE: Nu ti se pare un pic primitiv ca oamenii inca fac anumite lucruri numai de frica? |

|
Wednesday, 2 mar 2011 21:42
[#]
somebody RE: La ce te referi mai exact? |
|
Wednesday, 2 mar 2011 21:54
[#]
Efe  RE: Eu am mai spus de multe ori: nu sunt o credincioasa. Nu spun ca nu cred in nimic. Dar mai degraba e o credinta impusa: mi-ar placea mie sa cred ca exista ceva mai presus de noi. Cu toate asta, nu cred deloc in religie. Ma rog, deja intram in alte discutii. Ideea e ca n-am putut niciodata sa cred intr-un Dumnezeu care sperie. Nu cred ca e normal sa ne gandim ca facem anumite lucruri numai de frica pedepsei divine. Cred ca oamenii trebuie sa fie buni prin natura lor, ca sa se simta mai bine cu propria persoana si din iubire si intelegere pentru cei de langa ei. Dumnezeu ar trebui sa fie bun si intelegator, nu sa semene teroare. Si nu cred ca sunt singura care a auzit de nenumarate ori "Nu face asta, ca te bate Dumnezeu!". N-am auzit in schimb niciodata "Nu face asta, poate persoana careia vrei sa-i faci rau nu merita!" |

|
Thursday, 3 mar 2011 16:30
[#]
@ndr3y5 RE: citeste Evanghelia dupa Matei cap 5 pana la 7 |

|
Thursday, 3 mar 2011 16:44
[#]
@ndr3y5 RE: Ia zi cine si-ar da fiul sau spre patimi si spre moarte pentru mantuirea celor pe care El i-a creat? Dunmezeu este modelul suprem de bunanatate. Este moral sa furi, sa inseli, sa minti sau chiar sa ucizi? Este corect ca acestia sa nu fie pedepsiti? |
|
Thursday, 3 mar 2011 16:46
[#]
Efe  RE: In primul rand, invata sa citesti. Daca erai macar un pic atent, vedeai c-am spus ca nu cred in religie. Ceea ce inseamna ca nu cred nici in Biblie. |

|
Thursday, 3 mar 2011 16:49
[#]
@ndr3y5 RE: Dar in Dumnezeu crezi? |
|
Thursday, 3 mar 2011 16:57
[#]
Efe  RE: Am raspuns la intrebarea asta mai sus. |

|
Thursday, 3 mar 2011 16:53
[#]
@ndr3y5 RE: Daca nu crezi in Biblie unde se cuprind toate invataturile date de Dunmezeu omului spre obtinerea mantuiri si unde se cuprinde o parte din descoperirea lui Dumnezeu cum poti sa faci o afirmatie despre Dumnezeu necunoscandu-L? |
|
Thursday, 3 mar 2011 16:57
[#]
Efe  RE: Biblia a fost scrisa de om, ca sa manipuleze omul. Tu ce dovada ai ca Biblia il reprezinta pe Dumnezeu? |

|
Thursday, 3 mar 2011 17:23
[#]
@ndr3y5 RE: Biblia a fost scrisa de om sub inspiratie divina.Ea cuprinde insusi cuvantul lui Dumnezeu. |
|
Thursday, 3 mar 2011 17:26
[#]
Efe  RE: Cum stii tu asta? |

|
Thursday, 3 mar 2011 17:52
[#]
@ndr3y5 RE: Sfanta Scriptura este imparita in doua parti: Vechiul Testament si Noul Testament In Vechiul Testament in cartea Iesire cap 17 vers 14 avem: ,,Apoi Domnul a zis catre Moise: Scrie acestea intr-o carte ca sa fie spre pomenire`` Profetul Isaia: ,,Cercetati cartea Domnului si cititi caci nimic din toate acestea nu lipseste, caci gura Domnului a poruncit ...`` Deseori intalnim la profeti formule ca: ,,Acestea zice Domnul...", ,,Fost-a cuvantul Domnului catre mine..." Nu putem zice ca profetii si-ar fi atribuit aceasta misiune pentru ca nu a fost nici usoara si nici rentabila. In acea vreme profetii mincinosi erau pedepsiti cu moartea deci ei nu aveau de ce sa-si puna viata in pericol daca nu erau indrumati de Dumnezeu Profetul Ieremia ii cere lui Dumnezeu sa-l absolve de aceasta misiune dificila dar Dumnezeu il incurajeaza: ,,Dute incotro te voi trimite..." |

|
Thursday, 3 mar 2011 17:59
[#]
@ndr3y5 RE: In Noul Testament Sf Apostol Pavel care dintr-un aprig prigonitor al crestinilor devine unul dintre cei mai mare aparator si propovaduitor al crestinilor in urma minuni de care a avut parte ziua la amiaza mare, spune:,,Toată Scriptura este insuflată de Dumnezeu şi de folos spre învăţătură, spre mustrare, spre îndreptare, spre înţelepţirea cea întru dreptate".II Timotei 3, 16 Sf Ap Petru zice:,,Pentru că niciodată proorocia nu s-a făcut din voia omului, ci oamenii cei sfinţi ai lui Dumnezeu au grăit, purtaţi fiind de Duhul Sfânt."II Petru 1,21 |

|
Thursday, 3 mar 2011 18:06
[#]
@ndr3y5 RE: Istoricul Iosif Flaviu afirma: ,,Fiecarui iudeu de la nastere ii este imprimata credinta, caci Sfintele Carti sunt poruncile lui Dumnezeu si pentru ele ar suferi bucurosi chiar si moartea". Filosoful Filon din Alexandria spune: ,,...profetii prin gura carora Dumnezeu ne-a facut descopririle...". |
|
Thursday, 3 mar 2011 20:21
[#]
Efe  RE: E usor sa gandesti cu capul altuia. |

|
Thursday, 3 mar 2011 20:37
[#]
@ndr3y5 RE: Asta inseamna ca n-ar trebui sa mai facem scoala? |
|
Thursday, 3 mar 2011 20:39
[#]
Efe  RE: Nu, asta inseamna ca trebuie sa faci scoala, sa citesti mult, sa inveti sa gandesti singur si sa fii in stare sa emiti o parere. Sa spui ceva din capul tau, cu idei si cuvinte ale tale. Copy/paste nu inseamna asta. |

|
Thursday, 3 mar 2011 20:53
[#]
@ndr3y5 RE: Eu ti-am adus aici argumente interne si externe cu privire la caracterul dumnezeiesc al Sf Scripturi si nu mi-am exprimat inca o parere personala.Am vrut sa vad ce zici mai intai |

|
Sunday, 6 mar 2011 03:29
[#]
pele.buga RE: Dacă ea nu crede în biserică, religie şi Dumnezeu, e libera ei alegere. Fiecare are dreptul de a alege în ce să creadă şi în ce nu. |
|
Tuesday, 14 jun 2011 19:43
[#]
salvatadeisus RE: draga mea,10 ani am fugit de Dumnezeu ,exact cuvintele tale le spuneam si eu,diavolul ma gasit slaba si mi-a dat de lucru ...am facut o gramada de proiecte care in final nu au avut nici un succes ...si stii de ce ? pentru ca nimic din ce face omul nu dureaza...In final am facut pace cu Dumnezeu si am hotarat sa nu m-ai merg paralel cu drumul pe care mi-l trasase inainte de a ma naste... Mi-am luat crucea si il urmez pe Domnul Isus ! POT SPUNE CA PENTRU PRIMA OARA DE CAND SUNT SUNT SIGURA CA DRUMUL MEU NU ESTE GRESIT! |

|
Wednesday, 2 mar 2011 21:54
[#]
maestrulvlad RE: Nu mi se pare, oricum nu le este frica de nimic multora.Este bine ce se intampla in tara asta?Dar in lume?Poti sa afirmi ca din cauza credintei in Dumnezeu lume este asa?Nu cred..eu cred ca, datorita lipsei de frica fata de o divinitate si de posibilitatea de a face orice s-a ajuns aici.Din groapa nu ne mai ridicam! |

|
Thursday, 3 mar 2011 12:26
[#]
Xsulescu RE: dar este bine sa omori in "numele Domnului"?? aia ce e? |

|
Thursday, 3 mar 2011 16:26
[#]
@ndr3y5 RE: la ce te referi? |

|
Thursday, 3 mar 2011 19:53
[#]
SlaYeR92 RE: se numeste Cruciada... |

|
Thursday, 3 mar 2011 20:35
[#]
@ndr3y5 RE: Ma gandeam ca la ele se refera Cruciadele au pornit din apus in perioada in care bisericile erau separate. |

|
Friday, 4 mar 2011 15:39
[#]
SlaYeR92 RE: lasa-ma cu perioada cand au pornit si de unde ... intrebarea lui Xsulescu a fost daca "e bine" sa omori in numele Domnului ? ca vad ca pana acum ai raspuns la orice! Sau hai sa o luam altfel. Daca unu' vine pe strada si-mi da in cap eu il las sa ma omoare ca mai apoi sa-l iert "ca nu stie ce face" si ca va avea Dumnezeu grija de el ? Sau ma apar ? Si ma rog, de ce fac pacat daca nu-mi ating femeia pana nu ma insor ? |
|
Thursday, 3 mar 2011 20:37
[#]
Efe  RE: Inchizitia. |

|
Thursday, 3 mar 2011 20:38
[#]
@ndr3y5 RE: tot apus(catolici) |

|
Friday, 4 mar 2011 08:12
[#]
Xsulescu RE: uite aci...Antichitate patata * Iisus a distrus templul din Ierusalim cand a vazut comerciantii, in anul 30 en. Daca cineva s-ar duce in ziua de azi intr-o biserica, moschee sau templu si ar distruge locul sigur va fi deferit organelor de ancheta si ulterior condamnat. * Apostolul Pavel a ars Templul zeitei Diana din Efes, una dintre cele 7 minuni ale lumii antice, cu o biblioteca de peste 200.000 de pergamente. * In decursul certurilor teologice dintre diverse factiuni dintre anii 250-350, o parte a bibliotecii din Alexandria este incendiata de primii crestini. * Constantin cel Mare, sfant, si armata lui omoara armata lui Maxentiu cu crucea pe steaguri („In hoc signo vinces”) in anul 312 * Expulzarea lui Arie, pe motiv de erezie in 320. * 341, la Sinodul din Antiohia, imparatul Constans interzice sacrificiile si ritualurile altor religii, sub pedeapsa cu moartea. Astazi daca cineva ar interzice crestinismul prin lege ar suferi rigorile legii si constituiei in orice stat normal * 380 Crestinismul este declarat credinta oficiala a Imperiului Roman de Teodosie cel Mare, care se alatura lui Gratian intr-un edict in care declara ca supusii lor trebuie sa marturiseasca toti credinta ortodoxa. * In 391-393 imparatul Teodosius I a ordonat distrugerea tuturor templelor non-crestine din motive religioase iar patriarhul Theophilus din Alexandria a facut intocmai. Printre victime: Olympia si olimpiadele, a caror desfasurare se facea de peste 1.000 de ani dar si terminarea Misterelor de la Eleusis. * 10.000 de oameni sunt ucisi in Desertul si Pesterile Schitului Patriarhul Teofil al Alexandriei. * Sfantul Porfirie, episcop de Gaza (395–420), obtine in anul 402 emiterea unui decret imperial care porunceste inchiderea templelor ne-crestine din Gaza. * Hypathia, matematiciana, astronoama si filozoafa din Alexandria a fost omorata in anul 415 cu pietre de o multime furioasa de crestini. * In anul 418 toti crestinii care urmau dogmele lui Pelagius primesc interdictia d |

|
Friday, 4 mar 2011 08:14
[#]
Xsulescu RE: prima parte din perioada cand bisericile erau unite........si uite parte a -2-a 1652-1658: Patriarhul Nikon al Moscovei revizuieste cartile liturgice pentru a le aduce in conformitate cu obiceiurile liturgice grecesti, ceea ce duce la excomunicarea dizidentilor, care vor fi cunoscuti ca Rascolnicii sau Vechii credinciosi. Reformele au provocat ruperea de biserica a celor care presupuneau orbeste si ignorant ca toate cartile de cult sunt de inspiratie divina. * 1633: Imparatul etiopian Fasilides ii exileaza pe iezuiti si pe alti misionari Romano-Catolici din Etiopia. * Dupa 1685 a inceput o perioada de persecutii, inclusiv de tortura si executii. Multi vechi- credinciosi au parasit Rusia definitiv. * 1768: Evreii sunt masacrati in timpul rascoalelor din Polonia ocupata de rusi. * Pana in secolul al XIX-lea, Biserica Ortodoxa Romana a avut timp de 500 de ani sclavi tigani. * Ortodocsii fac pogromuri succesive incitate de catre ierarhi ortodocsi, in 1881, 1883, 1900 si 1907. Crimele se justifica cu scrierile lui Ioan Gura de Aur care scria in Omiliile sale: “Evreii isi sacrifica copii diavolului; ei sunt mai rai decat lighioanele salbatice. Sinagoga este un bordel, un cuib de ticalosi, un templu dedicat idolatriei, o adunatura de evrei criminali, un loc de intalnire pentru ucigasii lui Cristos, o casa rau-famata, un spatiu al nelegiuirii, o prapastie si un abis al pierzaniei; [... ] Dar sinagoga nu este numai un bordel si un balci; este de asemenea si o viziuina a banditilor si un adapost pentru bestii.” |

|
Friday, 4 mar 2011 12:26
[#]
@ndr3y5 RE: copy/paste revin diseara |

|
Friday, 4 mar 2011 12:29
[#]
Xsulescu RE: ca copy/paste-ul tau o fi mai plin de har..... |

|
Friday, 4 mar 2011 13:15
[#]
@ndr3y5 RE: este mai plin de adevar |

|
Friday, 4 mar 2011 13:18
[#]
Xsulescu RE: cine decide asta??? |
|
Friday, 4 mar 2011 15:28
[#]
Efe  RE: Copy/paste-ul lui e bazat pe insemnari istorice. Fapte care s-au petrecut. Al tau pe ce e bazat? |

|
Wednesday, 2 mar 2011 21:49
[#]
melissya87
nu neaparat o anumita religie ne duce ma aproape de Dumnezeu ci faptul ca il purtam in suflet si avem credinta si speranta in El., El cu siguranta ne vede si are grija de noi toti. |

|
Wednesday, 2 mar 2011 23:00
[#]
@ndr3y5 RE: Cand va aud pe voi astia cand zice-ti ,,ca Il purtam in suflet si avem credinta si speranta in el`` ma apuca rasu sau mai bine plansu. Scriptura zice clar. Epistola soborniceasca a Sfantului Apostol Iacov 2, 19-20 19. Tu crezi că unul este Dumnezeu? Bine faci; dar şi demonii cred şi se cutremură. 20. Vrei însă să înţelegi, omule nesocotit, că credinţa fără de fapte moartă este? |

|
Wednesday, 2 mar 2011 23:27
[#]
misterra  RE: Hotaraste-te, 'rasu' sau 'plansu', ca nu e semn bun daca te apuca amandoua deodata. |

|
Thursday, 3 mar 2011 09:01
[#]
Xsulescu RE: si care sunt faptele mai demne pentru Dumnezeu?? banii pe care ii cer popii de la toti oamenii (chiar si de la cei mai nevoiasa) sa-si faca biserici sau banii pe care tu ii dai de la tine sa ajuti o familie saraca? |

|
Thursday, 3 mar 2011 16:27
[#]
@ndr3y5 RE: pentru oameni se fac bisericile |

|
Friday, 4 mar 2011 11:58
[#]
Xsulescu RE: uite as cum iti place tie............. Nu va adunati comori pe pamant, unde molia si rugina le strica si unde furii le sapa si le fura. Ci adunati-va comori in cer, unde nici molia, nici rugina nu le strica, unde furii nu le sapa si nu le fura. Caci unde este comoara ta, acolo va fi si inima ta (Matei 6, 19-21).si inca ceva .... majoritatea celor de la patriarhie sunt monahi (calugari) si au depus un juramant al saraciei, ca pana la urma ceea ce suntem noi nu este definit prin lucruri materiale, ci prin ceea ce suntem noi spiritual (trairile noastre, experientele noastre, gandirea, sentimentele, etc |

|
Friday, 4 mar 2011 12:23
[#]
@ndr3y5 RE: 1. Nu judecaţi, ca să nu fiţi judecaţi. 2. Căci cu judecata cu care judecaţi, veţi fi judecaţi, şi cu măsura cu care măsuraţi, vi se va măsura. 3. De ce vezi paiul din ochiul fratelui tău, şi bârna din ochiul tău nu o iei în seamă? 4. Sau cum vei zice fratelui tău: Lasă să scot paiul din ochiul tău şi iată bârna este în ochiul tău? 5. Făţarnice, scoate întâi bârna din ochiul tău şi atunci vei vedea să scoţi paiul din ochiul fratelui tău. Matei 7, 1-5 |

|
Friday, 4 mar 2011 12:31
[#]
Xsulescu RE: na poi atunci preotii cand dau verdictul "pacatos" ce fac?? nu judeca??? Hai ca ne invartim in cerc si ajungem la aceeasi idee.. .BIBLIA E O CARTE CARE DA LOC INTERPRETARILOR, IN FUNCTIE DE CINO O CITESTE |

|
Friday, 4 mar 2011 13:14
[#]
@ndr3y5 RE: Preotul vorbeste la persoana 1 plural. |

|
Friday, 4 mar 2011 12:24
[#]
@ndr3y5 RE: Nu va adunati comori... Cui crezi ca se adreseaza? |

|
Friday, 4 mar 2011 13:13
[#]
@ndr3y5 RE: si biserica este o comoara? |

|
Friday, 4 mar 2011 13:19
[#]
Xsulescu RE: bisericile sunt PLINE de aur ...au pamanturi....popii conduc masini scumpe....etc |

|
Thursday, 3 mar 2011 16:48
[#]
@ndr3y5 RE: la orice parohie exista un consiliu parohial format din mai multi membrii alesi de credinciosii parohiei care impreuna cu preotul conlucreaza si colaboreaza la orice actiuni se desfasoara in parohie. |

|
Thursday, 3 mar 2011 17:00
[#]
@ndr3y5 RE: Cele zece porunci Dumnezeiesti. Cele noua fericiri. Cele noua porunci Bisericesti. |

|
Thursday, 3 mar 2011 17:04
[#]
somebody RE: Cu primele doua categorii sunt de acord. A treia e data de oameni |

|
Thursday, 3 mar 2011 18:18
[#]
@ndr3y5 RE: Mantuitorul le spune apostolilor si ucenicilor:,,Adevărat grăiesc vouă: Oricâte veţi lega pe pământ, vor fi legate şi în cer, şi oricâte veţi dezlega pe pământ, vor fi dezlegate şi în cer." Matei 18, 18 Poruncile bisericesti au fost date de Biserica, Biserica care a fost intemeiata de Isus Hristos prin jertfa de pe cruce in chip nevazut si in chip vazut la Cincizecime cand Duhul Sfant s-a pogorat peste Apostili. La fiecare sinod ecumenic unde sa stabilit dogma Biserici crestine la incheiere se rostea formula,,Parutu-sa noua si Duhului Sfant" Deci si poruncile bisericesti trebuie tinute. |

|
Wednesday, 2 mar 2011 21:50
[#]
somebody
ce religie ai melissya? |

|
Wednesday, 2 mar 2011 22:56
[#]
@ndr3y5 RE: dar tu ce religie ai? |

|
Wednesday, 2 mar 2011 23:16
[#]
Ciprian RE: Asta e un fel de "ce abonament la Cosmote ai?" :)) |
|
Wednesday, 2 mar 2011 23:36
[#]
Sergiu RE: mi-am gasit un super abonament cu 2000 min,2000 sms-uri in retea 50 min,50 sms-uri nationale si videocall nelimitat de fiecare data cand vreau sa vorbesc cu Cel de sus,incearca si tu abonamentul "credinta":)))) |

|
Thursday, 3 mar 2011 13:48
[#]
somebody RE: Teoretic sunt ortodoxa! Practic nu mai stiu cum sunt, pentru ca am descoperit multe minciuni in aceasta religie |

|
Thursday, 3 mar 2011 18:50
[#]
@ndr3y5 RE: ce fel de minciuni? |

|
Thursday, 3 mar 2011 19:02
[#]
somebody RE: De exemplu Pavel spune singur in Fapte ca nu trebuie sa fie cinstit deoarece "Si noi suntem oameni" (nu mai retin exact versetul), cu toate astea noi cinstim toti Sfintii, desi in ochii lui Dumnezeu suntem toti sfinti prin jertfa lui Iisus. Apoi Biblia spune ca suntem mantuiti prin credinta(se spune asta in mai multe locuri: Efeseni, Fapte etc), noi stim ca vom fi judecati si dupa fapte ni se va da sau nu mantuirea. si pot continua cu exemplele. |

|
Thursday, 3 mar 2011 19:23
[#]
@ndr3y5 RE: Da probabil Pavel a zis din smerenie dar prin faptul ca sfintii au ajuns la sfintenie prin viata lor in timp ce noi prin jertfa Mantuirorului, merita sa li se acorde o intaietate. Si crezi ca respectarea poruncilor bisericesti nu sunt incluse in aceste fapte? |

|
Thursday, 3 mar 2011 19:31
[#]
somebody RE: Fapte 14, 11-18.Nu contest ca Pavel are mult mai multe merite decat as putea avea eu vreodata. una din poruncile bisericesti spune sa ne ferim a lua legatura cu cei de alta religie ( cred ca de pocaiti e vorba), in schimb capitolul 8 din Romani ne spune altceva |

|
Thursday, 3 mar 2011 19:42
[#]
@ndr3y5 RE: Porunca a 7 bisericeasca:Sa nu citim carti eretice sau ale sectarilor. Care este legatura intre aceasta porunca si cap 8 din Romani? |

|
Thursday, 3 mar 2011 19:53
[#]
somebody RE: Ai dreptate, am gresit capitolul. Imi cer scuze! Dar pe undeva in Romani spune ceva de genul ca nu conteaza ce zile tine fiecare sau ce face atata timp cat face pentru Dumnezeu. O sa citesc si iti voi spune exact referintza. |

|
Thursday, 3 mar 2011 00:43
[#]
asd RE: N-are niciuna, ca astea nu se privatizeaza!!...dupa cum arata cred ca e noncomformista!...:) |

|
Thursday, 3 mar 2011 22:42
[#]
melissya87 RE: nu vad ce legatura are aratatul cu religia...dar in fine...probabil ar trebui sa imi pun o naframa in cap si o fusta pana in pamant ca sa creada lumea ca am o anumita credinta sau ca ma duc la Biserica si cred si ma rog la Dumnezeu...pana la urma El e singurul care are dreptul sa ne judece, si fiecare dintre noi suntem direct responsabili pentru faptele noastre. |

|
Thursday, 3 mar 2011 23:36
[#]
somebody RE: melissya Dumnezeu te va judeca dupa inima si taria credintei tale in faptul ca Iisus a murit pentru tine si mai apoi a inviat. nu trebuie sa imbraci nimic:) |

|
Friday, 4 mar 2011 01:05
[#]
@ndr3y5 RE: si faptele tale. |

|
Friday, 4 mar 2011 11:16
[#]
dpz_paula RE: Ideea e ca Biblia ne spune in o gramada de locuri ca prin credinta suntem mantuiti (daca vreti toate referintele vi le dau). Prin faptul ca eu cred pot fi mantuita, dar de asemenea Biblia spune ca, credinta fara fapte este moarta. Adica cu alte cuvinte trebuie sa ne dovedim credinta prin fatpte, fapte care ne vin din inima sa le facem, nu ca le facem din obligatie. |

|
Friday, 4 mar 2011 11:20
[#]
@ndr3y5 RE: deci pana la urma sunt necesare faptele pentru mantuire? |

|
Friday, 4 mar 2011 11:48
[#]
dpz_paula RE: pai pt maintuire nu...pt mantuire ajunge sa crezi si sa iti predai vciata Lui Dumnezeu...faptele sunt continuarea credintei. |

|
Friday, 4 mar 2011 11:59
[#]
@ndr3y5 RE: Eu zic ca faptele sunt confirmarea credintei. |

|
Friday, 4 mar 2011 13:23
[#]
Xsulescu RE: poza pe care o ai la avatar ce reprezinta? |

|
Friday, 4 mar 2011 20:21
[#]
Xsulescu RE: tu ca mare ortodox sa faci reclama unei asemenea constructii ..adica sa adimiri o creatie a pacatosilor...a celor care vor ajunge in iad.... |

|
Friday, 4 mar 2011 13:47
[#]
@ndr3y5 RE: imi place fotbalul si imii plac stadioanele moderne e vreo problema? |

|
Tuesday, 14 jun 2011 21:36
[#]
eddierwalker RE: Aici este singurul loc in care sunt de acord cu tine in afara cand citezi din Biblie! |
|
Tuesday, 14 jun 2011 21:39
[#]
-Andrei- RE: De ce, Biblia nu e autentica? |
|
Tuesday, 14 jun 2011 20:09
[#]
salvatadeisus RE: AS ESTE MELISA ...CE NE-AM FACE DACA NE-AR JUDECA OAMENII"!? DAR PE NOI NE JUDECA DOAR SINGURUL DUMNEZEU! |

|
Friday, 4 mar 2011 12:14
[#]
Xsulescu
Nu stiti ca voi sunteti Templul(casa) lui Dumnezeu, si ca Duhul lui Dumnezeu locuieste in voi? (1Cor.3:17) Dumnezeu, care a facut lumea si tot ce este in ea, este Domnul cerului si al pamantului, si nu locuieste in temple facute de maini. (Fapt.17:24) |

|
Friday, 4 mar 2011 14:41
[#]
oneel
eu intotdeauna incalc a saptea porunca cu o sticla de vin 7pacate:( |

|
Friday, 4 mar 2011 15:42
[#]
SlaYeR92
cum zicea ender ... nu sunt decat niste trolli ... |

|
Friday, 4 mar 2011 23:42
[#]
...robredo
topicul asta e suspect... nu vad comm de la ervinutz si alde mitu.. :)) |

|
Saturday, 5 mar 2011 00:33
[#]
misterra  RE: :)))) In conglomeratul asta de comentarii, nici nu le-am simtit lipsa :))) |

|
Saturday, 5 mar 2011 19:46
[#]
mitu2009 RE: Chiar trebuie sa ma prezint? |

|
Saturday, 5 mar 2011 20:04
[#]
asd RE: As propune asta la ''Bancul Zilei'' ca fiind ''Culmea culmilor''!!...;) |

|
Sunday, 6 mar 2011 03:37
[#]
pele.buga
Din cauza religiei au izbucnit cele mai mari si sangeroase razboaie ale omenii. Religia a omorat oameni de stiinta sau i-a bagat in puscarie pe viata pentru ca ei aveau alte idei despre univers fata de biserica. Credeti in biserica? Biserica spune acum sute de ani ca soarele se invarte in jurul pamantului si pamantul este plat. Giordano Bruno a fost ars pe rug pentru ca a avut curajul sa contrazica biserica. Cine a avut dreptate, Giordano sau biserica? Cine il readuce la viata pe saracul Giordano, care era un mare om de stiinta desi nu dispunea de tehnologia din zilele noastre?! |

|
Sunday, 6 mar 2011 09:12
[#]
mitu2009 RE: ...iar papa facea.... |

|
Monday, 7 mar 2011 10:40
[#]
somebody RE: chiar asa..ce facea?:)) |

|
Monday, 7 mar 2011 11:18
[#]
Xsulescu
andr3y5 vad ca nu te pea obosesti sa raspunzi la aceste citate DIN CARTEA TA FAVORITA....... Nu stiti ca voi sunteti Templul(casa) lui Dumnezeu, si ca Duhul lui Dumnezeu locuieste in voi? (1Cor.3:17) Dumnezeu, care a facut lumea si tot ce este in ea, este Domnul cerului si al pamantului, si nu locuieste in temple facute de maini. (Fapt.17:24) ce se spune despre biserica? |

|
Monday, 7 mar 2011 11:48
[#]
somebody
de fapt e 1Cor. 3:16:) |
|
|