Answers |
 |

|
Friday, 9 jan 2009 21:04
[#]
f0tbalistu
Funny clipu , dar este facut pe calculator . Cat despre tema : Spuneti voi cate femei ati vazut facand accident si cati barbati ? Asta poate demonstra ca femeile sunt mai atente .Dar tot mai experimentati sunt barbati. |

|
Friday, 9 jan 2009 21:49
[#]
Gabi  RE: experimentati pentru ca de regula conduc mai mult. Asta ii face mai buni ? |

|
Friday, 9 jan 2009 21:51
[#]
V|p3r_m3n
No mit, doar realitate. :))))))) |

|
Friday, 9 jan 2009 23:30
[#]
misterra 
Nu conteaza daca e real clipul, eu am vrut sa evidentiez atitudinea barbatilor fata de femeile aflate la volan, si mai ales sa arat ca se poate si altfel, adica nu e obligatoriu daca esti femeie sa ai probleme la volan si sa nu stii sa te descurci intr-o situatie. Nu ma refeream exclusiv la abilitatile de a conduce comparand femeile cu barbatii, exista situatii si situatii, dar pe mine una ma enerveaza cum barbatii fac mereu misto cand vad o femeie conducand, dar mereu apeleaza la ele (fie ele sotii, prietene, surori, mame) atunci cand, de urgenta, au nevoie de un sofer (in special dupa petreceri la care au mai si consumat alcoolice). |

|
Friday, 9 jan 2009 23:53
[#]
Alin_sky_walker
nu prea conduc bine femeile... barbatii sunt cei mai buni |

|
Saturday, 10 jan 2009 00:21
[#]
misterra  RE: daca ai veni si cu argumente poate ar ajuta, dar asa sa trantesti afirmatii.. si eu pot sa spun ca femeile conduc mai bine, si discutia nu duce nicaieri. |

|
Saturday, 10 jan 2009 02:37
[#]
Alin_sky_walker RE: adevarul este ca mie nu mi se pare potrivita ,,postura femeii la volan". pur si simplu nu imi place cind le vad pe strada, consider ca nu exista potrivire intre condusul masini si atitudinea pe care trebuie sa o aiba o femeie sau o doamna. ele sunt niste fiinte gingase, finute, elegante prin insasi natura lor,ori sa stai cu mina pe volan sau schimbator si cu piciorul pe pedala... nush...parca mai de bun simt ar fi sa conduca barbatii si din spirit cavaleresc le duc pe femei oriunde este nevoie. barbatii la discretia doamnelor ce zici, suna bine? |

|
Saturday, 10 jan 2009 03:23
[#]
misterra  RE: Ai intors-o frumos, nu zic nu. Dar sunt multe situatii in care o femeie nu poate apela la ajutorul unui barbat, fie ca nu vrea fie ca nu are la cine. Ca sa nu mai aduc vorba de nevoia de independenta a femeii, ca atunci as combate vehement afirmatia legata de "postura femeii la volan". Cred ca societatea a evoluat prea mult ca sa mai ne cramponam de ideea ca anumite meserii, comportamente, situatii sunt tipic masculine si altele tipic feminine, si sa ne asumam ideea ca e o lume in care oricine face orice, atata vreme cat vrea si poate. |

|
Saturday, 10 jan 2009 04:36
[#]
Gabi  RE: A intors-o, dar pozitia lui suna a evul mediu. |

|
Saturday, 10 jan 2009 06:49
[#]
Alin_sky_walker RE: mie imi suna a indepartata epoca a comunei primitive. inca imi esti dator cu niste scuze, draga admin. |

|
Saturday, 10 jan 2009 06:54
[#]
Gabi  RE: pozitia ta iti suna ca venind din comuna primitiva ? sau ce vrei sa spui ? =)) |

|
Saturday, 10 jan 2009 07:03
[#]
Alin_sky_walker RE: da da, vad ca ai inteles... din comuna primitiva.. inteleg si eu ca iti place sa te eschivezi. |

|
Saturday, 10 jan 2009 07:07
[#]
Gabi  RE: Stai, ca vreau sa-mi fie si mai clar. Deci tu singur spui ca pozitia ta in privinta femeii vine din comuna primitiva si pari sa fii si mandru de asta. |

|
Saturday, 10 jan 2009 07:14
[#]
Alin_sky_walker RE: mai omule! am zis la misto, nu te-ai prins? ca daca tie iti suna a ev mediu, mie imi suna a epoca preistorica! ce ma enerveaza cel mai mult este faptul ca nu vrei sa iti asumi greselile si sa iti ceri scuze. banuiesc ca nu ai uitat ca m-ai jignit cu ceva timp in urma... |

|
Saturday, 10 jan 2009 07:18
[#]
Gabi  RE: Esti prea criptic pentru mine, recunosc. Nu-mi amintesc sa te fi jignit. Sigur, eu am diverse opinii, mi le exprim in mod liber, si este posibil ca vreuna, fara ca eu sa vreau, sa fie luata pe post de jignire. In acest caz - si doar in acest caz - imi cer scuze anticipat - pentru ca nu stiu la ce te referi si inainte sa-mi spui despre ce ar fi vorba. Tot ce-mi amintesc acum este o discutie legata de epoca ceausescu, dar nu pricep ce jignire ar fi putut fi chestia asta. Dar, ma rog... |

|
Saturday, 10 jan 2009 07:30
[#]
Alin_sky_walker RE: atunci am sa iti spun: daca te uiti la dialog.. acolo mi-ai spus ca sunt ipocrit si ca nu as fi consecvent. asta in conditiile in care eu ti-am vorbit frumos. ma rog... faza cu ipocrizia m-a durut destul de tare. :(( |

|
Saturday, 10 jan 2009 07:33
[#]
Gabi  RE: ti-ai pus problema ca poate aveam dreptate ? desi repet: nu stiu despre ce dialog este vorba. |

|
Saturday, 10 jan 2009 07:38
[#]
Alin_sky_walker RE: nu ai dreptate, dar cel mai bine ar fi sa vezi si tu, nu cred ca ti-e lene sa citesti citeva cuvinte... intra la dialoguri si da click unde apare nickname-ul meu, apoi scroll in jos. |

|
Saturday, 10 jan 2009 07:44
[#]
Gabi  RE: Gata, am gasit. Ti-am spus ca esti ipocrit pentru ca il critici pe 25 ca ia poza pentru poza zilei de pe alte site-uri, in timp ce tu faci acelasi lucru. Asta numesc eu ipocrizie. Da. |

|
Saturday, 10 jan 2009 08:01
[#]
Alin_sky_walker RE: nu l-am criticat. ti l-am dat exemplu cu chestia asta a ta cu luatul pozelor de pe alte site-uri. te rog sa ai in vedere problema asta pe de-a intregul, nu unele fragmente. initial eu ti-am sugerat sa nu mai iei pozele alea cu pitipoance motivind ca locul lor e pe alte site-uri, iar apoi tu mi-ai spus ca nu are rost sa mai propun eu poze, ca nu le mai accepti. ca cica le copiez si alea alea. spune-le asta si celorlaltor utilizatori care au poze pe site, nu numai mie! nu imi place deloc lipsa ta de respect! |

|
Saturday, 10 jan 2009 07:48
[#]
Gabi  RE: Am gasit si despre consecventa. Ti-am spus ca "Vad ca esti fan Ceausescu. Nu vreau sa-ti comentez optiunile politice. Iti spun un singur lucru: Ceausescu avea o singura (probabil) calitate: era consecvent. Asa a fost pana in ultima secunda a vietii lui. Tu nu esti.". Era vorba de faptul ca sustineai intr-un mesaj ca nu ma acuzi niciodata ca accept poze de pe alt site, dar ma acuzasei de asa ceva cu doar o zi inainte. Asta, la mine, se numeste inconsecventa. Da. |

|
Saturday, 10 jan 2009 07:52
[#]
misterra  RE: Gata, acum ca ati dezgropat si mortii, si i-ati si dezbracat, lasati-o asa. Nu de alta, dar daca mai continuati in curand o sa trebuiasca sa schimbam titlul temei, si zau daca vreau asta. E politicos acum, ca doi cavaleri, sa ascultati dorinta mea si sa o luati in considerare. Multumesc pt atentie, va doresc vizionare placuta in continuare. |

|
Saturday, 10 jan 2009 07:56
[#]
Gabi  RE: O, ce bine... vizionam ceva. Aline, ia loc, ia de aici un pahar ca misterra ne pune sa vizionam. OK, poti incepe :D |

|
Saturday, 10 jan 2009 08:03
[#]
Alin_sky_walker RE: foarte bine.. ca tot aveam in minte sa ma pun la un film, o comedie ceva sa ma mai inveseleasca. |

|
Saturday, 10 jan 2009 08:24
[#]
misterra  RE: Na, ca am uitat sa trec pe la centru de inchirieri sa iau ceva comedii. Dar daca vreti pot sa va citesc ceva, ce alegeti intre "cei 3 purcelusi" si "the butterfly"? a, ar mai fi si "cum sa imi construiesc singur deck-ul", dar mie mi-e somn si asa fara sa o deschid... :P Ps. ca aveti pahare am inteles, dar ce aveti in ele e interesant de stiut.... |

|
Saturday, 10 jan 2009 08:29
[#]
Gabi  RE: Lasa, mai bine iti citim noi de alba ca zapada, daca tot vrei sa adormi... dar nu te plictisim cu detaliile neinteresante (pentru tine) ci sarim direct la partea cu printul... cand vine el pe calul cel alb, cu sabia aia lunga a lui... si tot zicem pasajul asta... cu calul... si sabia lunga, lunga... pana adormi... sa visezi frumos. In pahare ce sa avem... niste vin rubiniu... iar paharele sunt de clestar... |

|
Saturday, 10 jan 2009 08:38
[#]
misterra  RE: Bag de seama ca te striga copiii la fotbal si nu stii cum sa spui :P Alba ca zapada a cam dat stingerea, acum ar fi vremea Scufitei Rosii, cu exceptia ca nu era chiar scufita si era neagra :-" |

|
Saturday, 10 jan 2009 08:46
[#]
Gabi  RE: Era un generic de final la nu stiu ce emisiune pe vremuri... si nu mai stiu cine zicea asa, frumos... "Noapte buna, copii..." Noapte buna, Eli... Noapte buna, vise placute, somn usor, pa pa (ca sa-l citez pe-un pitic cand se culca :) ) |

|
Saturday, 10 jan 2009 08:51
[#]
misterra  RE: Mersi :) O zi frumoasa, cu multe goluri in poarta adversa :) |

|
Saturday, 10 jan 2009 08:38
[#]
Alin_sky_walker RE: mai bine te duci la culcare ca sa fi odihnita pentru week-end. eu sa sti ca nu am pahar, tin linga mine o sticla de coca-cola la 2 l, ma tine treaz noaptea. :)) |

|
Saturday, 10 jan 2009 08:41
[#]
misterra  RE: si tu vrei afara la joaca si nu stii cum sa scapi :P Bine, faceti voi ce vreti, eu mai raman sa citesc din clasici... (ca inca nu am deschis pagina cu poza zilei iar la bancuri a fost doar o privire fugara :-)) ) |

|
Saturday, 10 jan 2009 08:39
[#]
Alin_sky_walker RE: si mi-e lene sa imi pun in pahar... am uitat sa precizez :D |

|
Saturday, 10 jan 2009 00:53
[#]
razvano
cea mai mare problema a majoriatii femeilor,la volan, e ca se pierd prea usor cu firea in momente de criza. dar sunt si femei care conduc extrem de bine, chiar cu mult mai bine decat multi barbati. |

|
Saturday, 10 jan 2009 01:13
[#]
Fr33zy
Cred ca in general barbatii conduc mai bine, femeile se intimideaza mai usor, plus ca ele sunt mai finute, iar la volan trebuie sa fii "barbata" :)) Insa sunt si femei care conduc mai bine decat majoritatea barbatilor. Ele scapa turma :D |

|
Saturday, 10 jan 2009 01:23
[#]
razvano RE: conduc mai bine barbatii sau din cauza ca sunt mult mai putine femei in trafic le vedem mai usor greselile? |

|
Saturday, 10 jan 2009 04:42
[#]
Gabi 
Eu am doar doua probleme cu femeile la volan (si pot spune ca ma pricep la subiectul acesta foarte tare :D ): - se panicheaza mult prea usor (desi cand fac asta nu inseamna ca fac neaparat si prostii, doar ca nu e OK ca se sperie) - sa zicem ca le scoti greu de tot din practica de a conduce cu privirea numai inainte, ignorand complet stanga - dreapta (unui sofer, dupa parerea mea, trebuie sa-i faca capul ca la radar, incat sa stie in orice moment tot ce se intampla in jurul lui, sa nu-l ia nimic prin surprindere, ca si cum s-ar uita de sus de undeva). In rest, sunt de admirat femeile la volan prin faptul ca cel mai mult le intereseaza sa ajunga fara probleme unde au nevoie si accepta fara probleme ca pot sa intarzie daca pentru a ajunge la timp ar trebui sa conduca mai repede decat o fac de obicei. Si le mai admir foarte mult si pentru ca nu prea incalca regulile de circulatie. |

|
Saturday, 10 jan 2009 05:07
[#]
misterra 
Ok, ma dau pe brazda si sunt de acord cu prima parte a comentariului (am fost de acord inca de cand a postat razvano comentul lui :D). La a doua parte am dubii, mie mereu mi se spune sa ma uit mai mult la sosea nu la culoarea masinii din dreapta, la bannerul ala imens de pe trotuar sau la vitrina cu reduceri de la Gap. Astea nu denota neatentie in conducere, doar o atentie distributiva mai mare. A fost sezonul accidentelor pe aici (sper sa se fi oprit) si o multime de colege de-ale mele au fost implicate in accidente (usoare, ce e drept, dar suficiente cat sa le sperie si sa le dezvolte o teama de a mai conduce). Uluitor, in niciun caz nu a fost vina lor, mereu viteza prea mare si neacordata la conditiile de trafic a fost cauza, si in mare parte nici nu puteau fi evitate coliziunile. Dar e drept ca acum sunt panicate, unele nu au mai condus de atunci iar celelalte conduc cu o si mai mare grija. Nu e usor sa conduci, iar daca o mai faci si ca 'asa trebuie', cu atat mai greu se reinstaleaza dorinta de a mai conduce. |

|
Saturday, 10 jan 2009 05:42
[#]
Gabi  RE: Atunci cand conduci si nu ai minim 10 de ani de condus, si astia facuti zi de zi, in cele mai diverse conditii, nu trebuie sa existe decat masina ta, masinile din jur, pietonii, biciclistii, scuterele, motocicletele, dubele, autobuzele, microbuzele, tramvaiele, agentii de circulatie. Sper ca n-am uitat vreun participant la trafic. Nu exista vitrine. Nu exista panouri publicitare. Soseaua, da, este foarte importanta, dar soseaua este un termen care trebuie abordat mult mai larg. Orice se afla pe aceeasi sosea cu tine, in sensul de participant la trafic, trebuie sa iei in considerare. Atentie distributiva, da. Atentie la sosea, da. Pierderea de fractiuni de secunda pretioase cu vitrinele si alte prostii, nu. |

|
Saturday, 10 jan 2009 06:12
[#]
misterra  RE: Faceam un spirit de gluma, stai linistit ca pe unde merg eu nu sunt vitrine, si nici banere. Multa vreme nici nu am stiut ce strada este, mereu ziceam 109 sau 105, nu stiu sigur, ca n-am vazut niciodata placutele :P Mai cred o chestie. Una e sa conduci 10 ani intr-un orasel mic, sau ma rog, in conditii lejere de trafic, si alta e sa conduci fie si numai un an intr-un trafic superaglomerat, cu 3-4 benzi pe fiecare sens, sa trebuiasca sa schimbi banda de cateva ori, sa stii cand si unde sa te incadrezi (daca ratezi iesirea de pe highway uneori te costa cativa km buni), sa dai prioritate la absolut orice vietate care vrea sa traverseze (aici pietonii pot trece pe la orice intersectie sau colt de strada, cu dreptul de a face asta, fara a fi neaparat o trecere de pietoni sau semafor), sa prinzi momentul potrivit sa iesi dintr-o parcare sau de pe o alee fara sa stai juma' de zi.. si tot asa. Sa nici nu mai incep discutia despre biciclisti, scuteristi, motociclisti, care aici sunt din plin si pe care numai frigul de peste -30 de grade ii mai rareste si ii mai aduna de pe strazile patriei. Asa ca atunci cand eram ironica si ziceam de vitrine, incercam niste procedee metaforice. NU lua ad-literam ce zic eu, rareori vreau sa spun chiar ce scriu :-)) |

|
Saturday, 10 jan 2009 06:16
[#]
Gabi  RE: OK, m-ai linistit :D |

|
Saturday, 10 jan 2009 05:11
[#]
misterra 
A, da, am uitat. conduc mult mai bine cand sunt singura in masina si nu are cine sa imi dea indicatii. si am constatat ca sunt si mai atenta, ca nu mai am de contrazis pe nimeni ;)))) |

|
Saturday, 10 jan 2009 05:35
[#]
Gabi  RE: Depinde cu cine conduci. Daca o faci cu cineva cu care n-ai mai facut-o, este periculos intr-adevar, mai ales pentru o femeie, si senzational de periculos, daca nu are suficienta experienta, pentru ca exista riscul de a incerca sa arate, intr-un fel sau altul, ca "stie"... Iar asta numai catre ceva bun nu duce. |

|
Saturday, 10 jan 2009 05:47
[#]
Gabi 
Inca o diferentiere intre femei si barbati, de data aceasta in avantajul barbatilor. Pentru barbati, orice centimetru conteaza. Pentru femei, nu. Si nu ma refer la sex (desi probabil de pe acolo se trage). Pur si simplu, pentru femei ca masina este cu un centimetru mai in stanga sau mai in dreapta, atat in trafic cat si in parcare, nu prea conteaza. Pentru barbati conteaza mult mai mult. |

|
Saturday, 10 jan 2009 06:01
[#]
misterra  RE: Iar te contrazic, o sa imi fac un obicei din asta :P Uite, eu mereu las mai mult spatiu intre mine si masina din fata, mai ales ca aici e mereu polei si conditiile de trafic sunt mai grele. Si mereu se trezeste cate un destept (mereu destept, niciodata desteapta) sa mi se bage in fata, considerand ca merg poate prea incet sau cine stie, ca tocmai pt el pastram locul. Si iar incerc sa las o anume distanta.. si apare alt truck, cu alt desptept la volan.. si iar incetinesc... si tot asa. Deci da, pt voi fiecare cm conteaza... daca sunteti cu un cm mai in spate ca noi e deja grav :P |

|
Saturday, 10 jan 2009 06:09
[#]
Gabi  RE: Uite, vezi ? :) Nu la centimetri fata spate ma refeream :)) ci la cei stanga - dreapta ! |

|
Saturday, 10 jan 2009 06:16
[#]
misterra 
N-ai specificat ca doar la cei stanga-dreapta te referi. Dar n-are rost sa iti mai explic de cate ori a trebuit sa trag dreapta de volan pt ca domnul cu truckul credea ca are loc sa se incadreze pe banda lui... vedea banda cu vreo cativa cm mai mare decat era, probabil. (Si da, am ceva cu astia cu truckurile. Unul foarte destept ne-a lasat fara bunatate de masina inainte de sarbatori, exact cand serviceurile si-au redus activitatea. Grrr!) |

|
Saturday, 10 jan 2009 06:25
[#]
Gabi 
Comentariul invariabil dupa ce o femeie are accident: "Da-o naibii de masina, nu conteaza, e doar un fier !" |

|
Saturday, 10 jan 2009 06:31
[#]
misterra  RE: Nu eu am avut accidentul, si da, nu vad ce e rau in a avea atitudinea asta. Ce vrei sa faca, sa isi puna cenusa in cap? Nu ar rezolva oricum nimic... |

|
Saturday, 10 jan 2009 06:42
[#]
Gabi  RE: Nu-ti face griji, sunt glume de-ale mele, foarte greu de inteles. SI DA, stiam ca nu tu ai avut accidentul ! =)) |

|
Saturday, 10 jan 2009 06:46
[#]
misterra  RE: Dupa ce ti-ai dat seama? Dupa tonul lejer si ne-panicat? ;)) Am inteles gluma, dar ti-am zis ca ma antrenez pt campionatul de contrazis :P |

|
Saturday, 10 jan 2009 06:52
[#]
Gabi  RE: dupa acel "ne-a"... Femeile isi inteleg barbatii intotdeauna cand au accidente, spun "noi am avut accident". Altfel spun "m-a lovit un bou". Ca idee, barbatii spun "a avut accident nevasta-mea, a lovit masina". Niciodata nu se refera la un astfel de accident gen "noi am avut un accident". Nici macar daca ar fi el in dreapta. "Mergeam impreuna, dar EA a avut accident..." |

|
Saturday, 10 jan 2009 06:58
[#]
misterra  RE: Pot sa iti dau bulina albastra? nu de alta dar la comentariul asta am ras cum demult nu am mai facut-o. Nici macar eu nu am rezumat atat de acurat si de nuantat problema =)))) |

|
Saturday, 10 jan 2009 06:54
[#]
Gabi  RE: Nu cred ca ti-ai gasit adversarul potrivit... =)) |

|
Saturday, 10 jan 2009 07:53
[#]
misterra  RE: l-am gasit dar cred ca-i e teama :P |

|
Saturday, 10 jan 2009 08:00
[#]
Gabi  RE: Da ? Adu-l aici, sa vedem ce stie ! Daca nu vrea, apuca-l de urechi ! Aa, nu cumva e zambaretul de la Metro ? |

|
Saturday, 10 jan 2009 08:21
[#]
misterra  RE: Mi-e cam teama sa il apuc de urechi, daca sunt casabile? Nu mai bine fac rost de un bici si ma apuc de dat ordine? ;)) |

|
Saturday, 10 jan 2009 08:25
[#]
Gabi  RE: pai, sefa... nu stiu ce sa-ti spun... |

|
Saturday, 10 jan 2009 08:43
[#]
misterra  RE: daca-mi spui ca am dreptate, e perfect. daca ma contrazici, e si mai bine :-))) |

|
Saturday, 10 jan 2009 06:44
[#]
Gabi  RE: Hai ca nu-i frumos sa las treaba neexplicata: cand o femeie are accident, tot timpul barbatul are acest gen de reactie care este ipocrita. 1. barbatul nu vede deloc in masina doar un fier. 2. este o fina subliniere a limitarii capacitatilor femeii... pentru cine intelege... Ar mai fi si alte subtilitati, dar ma rog... |

|
Saturday, 10 jan 2009 08:02
[#]
misterra  RE: Diferenta vine din faptul ca barbatul are tendinta sa gaseasca vina si cauzele in exterior, si are mereu nevoie de un responsabil. Daca nu exista, improvizeaza. Femeia are un simt mai ascutit al dreptatii si nu are tendinta sa arunce cu vina aiurea, dar in acelasi timp e si mai miloasa, si tinde sa treaca cu vederea unele lucruri pe care le considera marunte. Pt ca da, o mana de fiare e mai putin importanta decat sanatatea cuiva. A ne spune ca nu intelegem masinile e cami cum si noi v-am acuza ca nu intelegeti maternitatea. Adica fiecare are dreptate doar din punctul lui de vedere... |

|
Saturday, 10 jan 2009 08:07
[#]
Gabi  RE: Nu, nu... Nu femeia zice ca "n-are nimic, e doar un fier"... barbatul ii zice asta femeii dupa ce aceasta face un accident =)) Deci asta cu simtul ascutit al dreptatii la femei da bine in general (mai ales intr-o adunare de femei pica bine de tot) dar nu merge in puzzle-ul acesta :D |

|
Saturday, 10 jan 2009 08:19
[#]
misterra  RE: Eh, eu ma refeream la ce comentarii am auzit eu, si zau daca am auzit vreun barbat sa spuna asta cu fiarele vreodata. de obicei toate incep cu "masina mea, ce-ai facut, nu conteaza cine a fost vinovata puteai sa eviti, .. etc". abia dupa vreo 2 zile intreaba cu o voce soptita " te-ai lovit?" Da, femeile au simtul dreptatii, aduc dovezi daca trebuie, au fost studii facute pe accidente si s-a demonstrat clar ca femeile tind sa fie mai obiective si sa plaseze corect vina, pe cand barbatii dau vina in primul rand pe femeile-sofer, sau daca nu e cazul gasesc cauze externe (mi-a intrat soarele in ochi, m-a orbit cu faza lunga, am incercat sa evit o mimoza ce conducea ca naiba, etc, etc, etc) Poti sa ma acuzi ca nu ti-am citit bine comentariile, dar nu ca nu stiu ce vorbesc sau ca nu ma pricep la puzzle-uri :P |
|
|