Answers |
 |

|
Friday, 27 may 2011 17:48
[#]
crissstti
Dragostea trece prin stomac....iubirea este vesnica ! |
|
Friday, 27 may 2011 17:57
[#]
crissty
Dragoste ... Da, mai rar spre deloc. Dragostea asta tine cam 2-3 ani, dupa care intervine obisnuinta. |
|
Friday, 27 may 2011 18:06
[#]
aalleexx07 RE: Eu ma gandeam la 2-3 luni |
|
Friday, 27 may 2011 18:10
[#]
NegatiWe RE: nici chiar aşa man.. |

|
Friday, 27 may 2011 18:13
[#]
ramonamatasa
Ia mai taceti!Exista.Doar ca trebuie improspatata mereu.:) |
|
Friday, 27 may 2011 18:13
[#]
NegatiWe RE: pai lol, da există, dar cât durează cred că se pune problema aici.. titlu prost de tot.. |

|
Friday, 27 may 2011 18:18
[#]
Ionut.wST RE: Comenteaza in alta parte daca este prost de tot ! ok? |
|
Friday, 27 may 2011 18:23
[#]
NegatiWe RE: te bagi ca musca undeva.. |

|
Friday, 27 may 2011 18:18
[#]
ramonamatasa RE: Stiu eu?Am in familie.Ia vezi un 32 de ani asa.Si inca se tin de mana prin oras.Ce zici? |
|
Friday, 27 may 2011 18:23
[#]
aalleexx07 RE: Inseamna ca totusi exista. |
|
Friday, 27 may 2011 18:30
[#]
aalleexx07 RE: dar faptul ca se tin de mana nu inseamna ca se iubesc.... |

|
Friday, 27 may 2011 18:34
[#]
ramonamatasa RE: Faptul ca se tin de mana,ca sunt mereu aproape unul de celalalt,ca rad impreuna,plang impreuna,au 3 copiii pe care ii adora...Mai e ceva de adaugat? |
|
Friday, 27 may 2011 18:35
[#]
aalleexx07 RE: acum sun convins. ma dau batut. |
|
Friday, 27 may 2011 18:38
[#]
aalleexx07 RE: oricum asemenea cazuri sunt rare. |
|
Friday, 27 may 2011 18:37
[#]
aalleexx07 RE: s-a inteles oricum ce trebuia. ureaza-le casa de piatra in continuare. |
|
Saturday, 28 may 2011 00:48
[#]
Efe  RE: Subscriu. Numai ca la mine au ajuns numai la 23. :) |
|
Friday, 27 may 2011 18:18
[#]
aalleexx07 RE: Nu e prost titlul. Daca ar fi dragoste adevarata ar dura o viata intreaga nu 1 luna sau un an. |
|
Friday, 27 may 2011 18:24
[#]
NegatiWe RE: atunci cred că titlul s-ar putea chema eu cred că nu există dragoste adevărată, voi? |
|
Friday, 27 may 2011 18:26
[#]
aalleexx07 RE: tot cam aia e, dar daca iti face tie placere..... |

|
Friday, 27 may 2011 18:17
[#]
Ionut.wST RE: categoric ai dreptate ! |

|
Friday, 27 may 2011 19:12
[#]
Mistic
Nu este dragoste, e senzatie de atasare si obisnuinta. |

|
Friday, 27 may 2011 19:15
[#]
Mrs.Raisa RE: Te aprob! Mai ales in ziua de azi, greu mai gasesti o persoana care sa te iubeasca pt ceea ce esti. :-j Eu una sunt satula de asa-zisa "dragoste" :D |

|
Friday, 27 may 2011 19:19
[#]
Mistic RE: Ohhhwww.. swettye Eu te-ash iubi doar pt. picioarele alea fermecate. :X:X Chiar adaca nu cred in iubire.. |

|
Friday, 27 may 2011 19:20
[#]
Mrs.Raisa RE: =)) pt mine ai face o exceptie, nu :))? |

|
Friday, 27 may 2011 19:23
[#]
Mistic RE: Siigur ca da si nu poti sa zici ca nu te-as iubi pt. ceea ce esti.. ca sunt picioarele tale, fac parte din tine. :* |

|
Friday, 27 may 2011 19:28
[#]
Mrs.Raisa RE: Aici m-ai inchis, n-am replica momentan :"> :* |
|
Friday, 3 jun 2011 14:22
[#]
aalleexx07 RE: Cam asa ceva mi se pare si mie. |

|
Friday, 27 may 2011 19:26
[#]
simpson
dragostea e chimie pura exista si poate fi intretinuta pina cind apar plictiseala sau alte interese iubirea insa e neconditionata de nimic, ea exista sau nu... ...cam asta e parerea mea... |

|
Friday, 27 may 2011 19:33
[#]
Mistic RE: Ce spui tu e entuziasmul unui lucru nou, scanteia care are loc doar la inceputul relatiei asta nu se poate numi iubire, daca iti iei un telefon nou si stai toata ziua pe el nu inseamna ca-l iubesti. |

|
Friday, 27 may 2011 19:32
[#]
Rugby
Love is magic comfort food for the weak and uneducated! " Ghosts of girlfriends past, Dragostea e un mit, ea nu exista, si nici nu va exist. |

|
Friday, 27 may 2011 19:40
[#]
Rugby
exista* |

|
|

|
|

|
|

|
Friday, 27 may 2011 19:48
[#]
Mistic RE: Pai pt. unii exista iar pt. altii nu. Depinde de ce au avut noroc sa intalneasca. |

|
Friday, 27 may 2011 19:50
[#]
Mrs.Raisa RE: Nu stiu ce sa zic. Fiecare cu parerile lui. Eu una nu cred in asa ceva, mai ales in vremurile astea cand totul e intr-o miscare continua si te plictisesti repede de ceva... si dragostea mie una nu mi se pare un "ceva" neimportant. D-asta zic, decat sa iti bati joc, adica il/o iubesti dar mai scapi pe la unu/una, mai bine nu mai iubesti pt ca in primul rand te minti pe tine si devii un om josnic si in al doilea rand faci si persoana cealalta sa sufere. Eu una n-am nimic impotriva chestiei asta cu inselatul, prefer sa-mi spuna "uite, aseara am fost la una" decat sa vina la mine si sa-mi spuna "vai, iubita mea, cat de mult te iubesc!". :D Parerea mea... |

|
Friday, 27 may 2011 19:52
[#]
ramonamatasa RE: Si ce rol joaca dragostea in chestia asta?Eu vorbeam de cu totul altceva. |

|
Friday, 27 may 2011 19:56
[#]
Mrs.Raisa RE: Tu ai pus intrebarile "nu exista? nu va exista?" si eu cred ca ti-am dat niste argumente din care poti trage niste concluzii, concluzii care iti pot raspunde la intrebari. |

|
Friday, 27 may 2011 20:04
[#]
ramonamatasa RE: Eu vad asa:lupt pentru el,da?Sufar si trec peste ai mei.Iert si pot sa o iau de la capat.Indiferent de situatie ii sunt alaturi.Nu pot rezista fara sa-i aud vocea cand nu e langa mine.Nu pot sa nu ma pierd in ochii lui.Eu STIU ca exista.Da!Sunt o norocoasa. |

|
Friday, 27 may 2011 20:05
[#]
Rugby RE: I dare you to prove me wrong. |

|
|

|
Friday, 27 may 2011 20:12
[#]
Rugby RE: ce-ai spus mai sus e bullshit, asta am avut si eu aproape un an, pe urma s-a ales praful si nu am mai simtit asta de f mult timp. eu de ce nu si ceilalti nu, si numai tu da? Poate p ca esti la inceput sau ceva. |

|
Friday, 27 may 2011 20:14
[#]
ramonamatasa RE: Sunt casatorita de 7 ani.Care inceput? |

|
Friday, 27 may 2011 20:17
[#]
Rugby RE: si simti EXACT dar EXACT EXACT cum simteai la inceput? in primele sa zicem 2 luni? |

|
Friday, 27 may 2011 20:17
[#]
Rugby RE: Si sa nu zici ca da si ca nu s-a schimbat nimic ca te faci de ras. |

|
Friday, 27 may 2011 20:21
[#]
ramonamatasa RE: Nu.E mai mult chiar.Tu esti invidios mai!:) |

|
Friday, 27 may 2011 20:28
[#]
Rugby RE: Invidios... Degeaba esti casatorita de 7 ani =)) |

|
Friday, 27 may 2011 20:33
[#]
ramonamatasa RE: O sa-ti vina vremea.Si vom mai vorbi atunci.Incercam sa o dau pe gluma.Dar cred ca am atins un punct sensibil.:* |

|
Friday, 27 may 2011 20:39
[#]
Rugby RE: Nu mai am puncte sensibile de mult ;) |

|
Friday, 27 may 2011 20:23
[#]
Mrs.Raisa RE: Te felicit! Tu chiar esti o norocoasa. |

|
Friday, 27 may 2011 20:17
[#]
KÖNIG RE: Aia s-a numit dragoste iar acum esti la faza de negare.Majoritatea fac asta dupa.:) |

|
Friday, 27 may 2011 20:20
[#]
Rugby RE: Ce faza de negare? Stiu ca faza de negare e atunci cand esti gras si te minti ca nu esti, Eu in ce stare de negare ma aflu? |

|
Friday, 27 may 2011 23:09
[#]
KÖNIG RE: Atunci cand simti ca esti iubit si totul se destrama.Atunci ai senzatia ca nu exista iubire. |

|
Friday, 27 may 2011 23:44
[#]
Rugby RE: Am senzatia asta de prea mult timp ca s-o mai cred. |

|
Friday, 27 may 2011 19:53
[#]
addyy
parerea mea e ca exista si va exista mereu,pacat ca fetele din ziua de azi viseaza si umbla numai baieti cu bani si stau cu ei doar din interes,dar mai sunt si fete altfel ,trebuie sa privim partea plina a paharului |

|
Friday, 27 may 2011 19:55
[#]
Mrs.Raisa RE: Parerea mea ar fi sa nu mai generalizezi :P |

|
Friday, 27 may 2011 20:00
[#]
addyy RE: Concluzie: voi doua nu faceti parte din acea categorie ;) |

|
Saturday, 28 may 2011 00:21
[#]
Benu  RE: Am o prietena pe care o cunosc (sau cel putin asa credeam) de mai bine de 5 ani. Am trecut prin multe impreuna, si bune si rele. Si de obicei gandeam la fel la unele faze. Pana acum vreo saptamana si ceva, cand mi-a trantit "la gluma" urmatoarea expresie la o cafea: "Trebuie sa-mi gasesc unul cu bani, asa nu mai merge..." Am crezut ca-mi cade un copac in cap, ca eram intr-un parc... Nici n-am fost capabila sa-i mai zic ceva, mai ales cand am vazut-o cat era de serioasa. Am schimbat subiectul si m-am facut ca n-aud :| Asta dupa ce acum cateva zile facea un comentariu foarte nelalocul lui despre un prieten care are un Logan si pe care il rugasem sa ne duca undeva :"Pai ce, aia e masina?! Ha!" Sa intru in prima gaura de soarece de camp de rusine si de jena, mai ales ca baiatul ne si auzise si ne mai facea si un favor, ca noi eram oricum pe jos, ca na, daca nu m-a facut mama cu masina in brate... :-j |

|
Saturday, 28 may 2011 00:34
[#]
xuxa07 RE: sa nu te schimbi! :] |

|
Saturday, 28 may 2011 01:10
[#]
Benu  RE: Vom trai si vom vedea :) |

|
Saturday, 28 may 2011 01:13
[#]
xuxa07 RE: cupla :D |

|
Friday, 27 may 2011 20:15
[#]
Fr33zy 
Dupa cum spunea Paler: "Dragostea exista. Daca nu altminteri, macar sub forma de dorinta." |

|
Friday, 27 may 2011 22:57
[#]
sanmarco RE: Cred ca facea dragoste des, domnul Paler! |

|
Friday, 27 may 2011 23:01
[#]
Mrs.Raisa RE: Gen "daca nu e dragoste, facem" :)) |

|
Friday, 27 may 2011 20:29
[#]
Ender
Dragostea este supraevaluata, eu as alege oricand respectul si increderea in detrimentul unui sentiment la limita ratiunii. |

|
Saturday, 28 may 2011 00:37
[#]
tincan RE: e un sentiment omenesc, ca si celelalte si in functie de cum o traiesti, poate fi rationala (iti trebuie totusi persoana potrivita :D) |

|
Friday, 27 may 2011 21:04
[#]
Gabi 
Binenteles ca nu exista ! De ce-ar exista, de fapt ? :) |

|
Saturday, 28 may 2011 00:22
[#]
Benu  RE: Doar asa, ca sa fie contra ta :P |
|
Friday, 27 may 2011 21:43
[#]
-Andrei- I Cor 131. De aş grăi în limbile oamenilor şi ale îngerilor, iar dragoste nu am, făcutu-m-am aramă sunătoare şi chimval răsunător.2. Şi de aş avea darul proorociei şi tainele toate le-aş cunoaşte şi orice ştiinţă, şi de aş avea atâta credinţă încât să mut şi munţii, iar dragoste nu am, nimic nu sunt.3. Şi de aş împărţi toată avuţia mea şi de aş da trupul meu ca să fie ars, iar dragoste nu am, nimic nu-mi foloseşte.4. Dragostea îndelung rabdă; dragostea este binevoitoare, dragostea nu pizmuieşte, nu se laudă, nu se trufeşte.5. D ragostea nu se poartă cu necuviinţă, nu caută ale sale, nu se aprinde de mânie, nu gândeşte răul.6. Nu se bucură de nedreptate, ci se bucură de adevăr.7. Toate le suferă, toate le crede, toate le nădăjduieşte, toate le rabdă.8. Dragostea nu cade niciodată. Cât despre proorocii - se vor desfiinţa; darul limbilor va înceta; ştiinţa se va sfârşi;9. Pentru că în parte cunoaştem şi în parte proorocim.10. Dar când va veni ceea ce e desăvârşit, atunci ceea ce este în parte se va desfiinţa.11. Când eram copil, vorbeam ca un copil, simţeam ca un copil; judecam ca un copil; dar când m-am făcut bărbat, am lepădat cele ale copilului.12. Căci vedem acum ca prin oglindă, în ghicitură, iar atunci, faţă către faţă; acum cunosc în parte, dar atunci voi cunoaşte pe deplin, precum am fost cunoscut şi eu.13. Şi acum rămân acestea trei: credinţa, nădejdea şi dragostea. Iar mai mare dintre acestea este dragostea. |

|
Friday, 27 may 2011 21:49
[#]
Ender RE: „Ferice de cei săraci în duh, căci a lor este Împărăţia cerurilor!" |
|
Friday, 27 may 2011 23:39
[#]
-Andrei- RE: ADICA FERICE DE CEI SMERITI. |

|
Saturday, 28 may 2011 00:01
[#]
asd RE: ...si nimeni nu-i poate condamna...probabil lor le-a fost taiat si 25% din duh, dar se consoleaza cu gandul ca Imparatia nu le-o poate lua nimeni!!... |
|
Saturday, 28 may 2011 00:36
[#]
-Andrei- RE: Cei saraci cu duhul nu sunt cei fara minte ci mai degraba cei lipsiti de orice duh necurat, cei smeriti. A fi sarac cu duhul are legătură cu ceea ce spune Sfântul Simeon Noul Teolog în rugăciunea către Sfântul Duh: "Fă-Te cu mine un duh, Preabunule Stăpâne, fără de amestecare, fără de mutare, fără de schimbare." Adică să avem un singur duh, neamestecat cu alte duhuri (cu duhul leneviei, cu duhul mândriei, cu duhul înavuţirii etc., etc.), un duh care să nu varieze în situaţii diferite ale vieţii,ci să fie constant.Adică să fie pur, curat, statornic, puternic, putere doar de la Duhul Sfânt şi nu de la alte duhuri potrivnice. Asta înseamnă "sărac cu duhul". "Oricine se înalţă pe sine se va smeri, iar cel ce se smereşte pe sine se va înălţa". (Luca 18:14)Sfantul Apostol Pavel zice: " . Fraţilor, nu fiţi copii la minte. Fiţi copii când e vorba de răutate. La minte însă, fiţi desăvârşiţi." |

|
Saturday, 28 may 2011 00:49
[#]
asd RE: O intrebare de la un om fara de duh: Te-ai masturbat vreodata?!... Fac un sondaj cu intrebari ce pot degenera duhul unui om....oricum tu ai o varsta la care poti vota, si pe mine asta ma inspaimanta!... |

|
Monday, 30 may 2011 17:27
[#]
maestrulvlad RE: vezi ca gresesti aici, cei saraci cu duhul, sunt mai degraba cei lipsiti de minte! |

|
Friday, 27 may 2011 22:11
[#]
oneel
apropo de comentariul cu cristian(primul),eu am alta definitie: dragostea trece prin stomac si in urma digerarii rezulta numai c...t. :) |

|
Friday, 27 may 2011 22:25
[#]
Alessio Chiar nu exista nimic , ai zis corect doar interese si atat , eu sunt trist ..topicul asta a fost propus parca special... |
|
Friday, 3 jun 2011 15:04
[#]
aalleexx07 RE: pentru cei ce credeau ca sunt iubiti si s-au inselat.nu? |
|
Friday, 27 may 2011 23:47
[#]
il__fenomeno
NU EXISTA DRAGOSTE VE'sNi(á! cu atat mai mult in ziua de azi. |

|
Saturday, 28 may 2011 11:51
[#]
BeeBee 
am auzit si eu de ea da' pana acuma nu a dat de mine...:D probabil sunt eu prea zglobie! :))))))) |

|
Saturday, 28 may 2011 23:22
[#]
motanul_alex
Nu confundati erosul cu dragostea. |

|
Monday, 30 may 2011 17:02
[#]
iuliana75
dragostea este extraordinar de frumoasa insa poate sa devina iad. Oricand doi oameni sunt indragostiti, sunt meniti sa fie fericiti, nimeni nu este menit sa fie nefericit cand este indragostit, insa toata lumea continua sa faca prostii. Dragostea vine si pleaca, orice in viata are un inceput si un sfarshit |
|
Friday, 3 jun 2011 20:18
[#]
Adyctin RE: Cat adevar...:) |

|
Saturday, 16 jul 2011 16:28
[#]
Benu 
JLo si Mark Anthony divorteaza. Deci, da, dragostea nu prea exista... |
|
Saturday, 16 jul 2011 18:03
[#]
Adyctin RE: A durat chiar prea mult...dragostea "eterna" dureaza 3 ani- de la cercetatorii britanici citire...:P |

|
Saturday, 16 jul 2011 20:56
[#]
Benu  RE: Da... dar parca nu-mi vine sa cred.. :( |

|
Saturday, 16 jul 2011 21:55
[#]
briela
Dragostea exista fara indoiala , insa nu vei intalni adevarata dragoste decat o data in viata sau, niciodata. Sau o vei recunoaste dupa ce ai pierdut-o. Probabil ca nici nu suntem pregatiti sa o recunoastem . |
|
|