Home
Tonight Fun Dictionaries Utils Conversations
RomânăRomână 
Register
Login
  

cat conversatii Conversations: Romania, with lights and shadows


Here you can make yourself heard, you can share you experiences with other people and start new conversations.

Start a new conversation
Search conversations by keywords

Studiul valorilor in Romania: masini, ziare, posturi TV, banci, bere, ciocolata, etc.

Category: Romania, with lights and shadows
Talk started by GabiOffline
(10 answers)3.015 times displayed

Compania Kantar Media a realizat pentru agentia Starcom MediaVest Group, in premiera pentru Romania, un “Studiu al Valorilor”, care isi propune sa arate pentru ce opteaza oamenii in functie de valorile pe care le au, potrivit HotNews.ro. Unele dintre concluzii sunt surprinzatoare.

  • Oamenii conservatori, centrati pe valorile familiale si sociale conduc Peugeot si citesc ziare precum Adevarul si Jurnalul National. Ei urmaresc programele posturilor TVR1, Diva, Discovery si Animal Planet, sunt clienti ai unor banci precum BRD, Raiffeisen Bank sau Banca Transilvania, mananca ciocolata Kinder sau Milka si aleg mai degraba Sprite sau Pepsi;
  • Publicul activ, mai putin traditionalist, care prefera calatoriile si sportul, prefera Audi si citeste Ziarul Financiar si alte publicatii care fac parte din categoria premium. Persoanele din aceasta categorie au valori asemanatoare canalelor de muzica si filme ( ex. AXN, ProCinema) si sunt clienti ING Bank, prefera berile Heineken, Stella Artois sau Beck’s;
  • Publicul independent, care imbratiseaza valori atribuite asa-zisului “spirit de aventura”, este predominant masculin si citeste ziare de sport si uneori pe cele tabloide. Cei care fac parte din aceasta categorie se orienteaza mai degraba catre marci Toyota, Honda sau Volvo, lucreaza mai degraba cu banci precum Millennium Bank sau Volksbank, folosesc iPhone, consuma bere Carlsberg, Ciuc sau Ursus si au o inclinatie clara catre Red Bull. Cand vine vorba de posturi preferate, televiziunile de sport sunt cap de lista.
  • Publicul “responsabil si independent” se uita la posturi generaliste (ProTV si Antena 1) sau la canalele de stiri (Realitatea TV si Antena 3). Acestia conduc masini precum Citroen sau Dacia si consuma cu precadere Golden Brau sau Bergenbier. Cand vine vorba de ciocolata si bauturi racoritoare, aleg cu precadere marcile Africana, Primola, Fanta si Frutti Fresh.

Romanii sunt expusi, in medie pe luna, la mesajul a peste 450 de branduri, releva cercetarea.

Studiul Valorilor are la baza metodologia semiometriei si a fost realizat pe un esantion de 2.500 de oameni, reprezentativ pentru populatia urbana. Cercetarea acopera 40 de categorii de produse.

In ce categorie va incadrati ?

Tags: Studiul, valorilor, in, Romania, masini, ziare, posturi, TV, banci, bere, ciocolata
Answer
Answers
Your answer:
Click here to authenticate
Start a new conversation
Similar talks:
Atentiune, atentiune! Se alege pt..."presedentiune"

Vesti bune despre Romania

Prietenii de pe Diseara :)

5 mai - Ziua barbatului !!

Cum recunosti un român ? - ghid practic

Kill me !

Povestiti ce ciocolata va place... si ce ciocolata nu va place...

Partidul, Ceausescu, Romania... lui 2009 !

Ce va place mai mult decat sa faceti dragoste/sex ?

Benzinarii

De ce credeti ca a devenit ceva la moda sa denigrezi Romania ? Ca roman...

Parerea voastra despre... Justitia Romana

Soferie - meserie

Romani nascuti in strainatate

Voi si bancile

Finala Eurovision 2011 a fost aseara

Voi de ce dependente incercati sa scapati ?

De ce am plecat din Romania?

De ce iubim cetățeanul român

Vorba zilei
UP
0.3979 / 0.0986 (68)