Diseara
Fun
Dicţionare
Utile
Conversaţii
English
Înregistrează-te
Autentificare
Login cu Facebook
Conversaţii
Condica de...
R.I.P.!
Condica de iarna...
Astazi e ZIUA MEA!!
0 Propuneri
Geometrie
1 Rezolvare
Hai la film cu cei mici (... daca scrii articole...) !
0 Concurenti
Scrie primul comentariu
O poză de familie cu copii „cuminți” și părinți „încântați”.
Scrie primul comentariu
Să facem loc pentru profesioniști!
Scrie primul comentariu
Dictionar
Roman Englez
Dictionar
Englez Roman
Scrie unul sau mai multe cuvinte în limba română:
Conversaţii: Cultura si religie
Aici vă puteţi face auziţi, vă puteţi împărtaşi experienţele, puteţi discuta cu ceilalti, puteţi lansa noi subiecte de conversaţie.
Propune o nouă temă de discuţie
Caută conversaţii după cuvinte cheie
Toate conversaţiile
»
Cultura si religie
»
Pocaitii
Categorie:
Cultura si religie
Discuţie iniţiată de
flavius22
(386 răspunsuri)
42.971
afişări
Cunoasteti persoane de acest cult ? Si ce parere aveti despre ei ?
Răspunde
Răspunsuri
Jos
Duminică
, 21 iun 2009 00:33
[#]
gyovy
da,unul dintre prietenii mei cei mai buni!Nimic "anormal"la el...!
Duminică
, 21 iun 2009 00:37
[#]
kuliuzar
Mai bine pocait decat ateu.
Duminică
, 21 iun 2009 00:40
[#]
liliana_trying_to_be_angel
cunosc si eu, sunt ca toti ceilalti doar ca vorbesc mai mult despre credinta lor si incearca sa ii convinga si pe ceilalti ca e mai bine ca ei; in rest tot respectul meu, sunt o comunitate unita si mi se pare ca au un respect mai mare pentru practicile impuse de religia lor decat am eu, spre exemplu, fata de practicile ortodoxiei
Duminică
, 21 iun 2009 00:44
[#]
A13A7
pai mai intai ce inseamna sa te pocaiesti? Inseamna sa spui nu pacatului. (nu vad ce e rau in asta desi ispite sunt la tot pasul). Majoritatea sunt oameni buni. Nu fac nimic iesit din comun. Am multi prieteni pocaiti si ma inteleg foarte bine cu ei.
Duminică
, 21 iun 2009 00:53
[#]
KB-ONE
Intr-adevar, oameni sunt si ei. Eu sunt de parerea asta : gusturile si religia nu ar trebui discutate. Nu se stie pe cine ofensati
Duminică
, 21 iun 2009 00:54
[#]
KB-ONE
Si unii oameni le spun pocaiti adventistilor. Nu "celor care spun nu pacatului". Aia e definitia teoretica , practic traim in Romania .
Duminică
, 21 iun 2009 01:00
[#]
A13A7
RE:
;) e prea mult rasism din toate punctele de vedere:-<
Duminică
, 21 iun 2009 01:03
[#]
KB-ONE
RE:
adevarat.
Marţi
, 6 iul 2010 16:57
[#]
musilica
RE:
pocaitii formeaza o rasa? :-?
Duminică
, 21 iun 2009 01:51
[#]
mishucj
aveam in liceu colegi pocaiti......in fiecare pauza "hai la biserica" stiau ei k am boala pe ei si sunt crestin inrait.....eu le-am zis k nu merg veci
Joi
, 25 iun 2009 19:47
[#]
*bucks
RE:
POCAITII SUNT CRESTINI. (e frustrant atunci cand oamenii isi dau cu parerea si emit tot felul de judecati si opinii, fara ca inainte sa se deranjeze sa intrebe pe cineva sau sa citeasca... sa se informeze macar... ce-i cu pocaitii astia? ce cred? ) P.S. apreciez totusi tonul si modul frumos in care lumea si-a exprimat parerea pe aici... ca de obicei, de altfel ;)
Joi
, 25 iun 2009 19:49
[#]
*bucks
RE:
mai un singur lucru... imi permit o singura intrebare, daca tot esti un crestin asa inrait... cat de des mergi la biserica ta? ortodoxa, presupun...
Duminică
, 4 mar 2012 19:22
[#]
Willow
RE:
Conteaza cat de des frecventezi biserica? Nu e singurul loc in care te poti ruga. Te poti ruga foarte bine individual, cand vrei tu,unde vrei tu, si te apropii la fel de mult de Dumnezeu. Pentru o astfel de apropiere n-ai nevoie de biserici sau de predicatori care se cred deasupra celorlalti si care, pana la urma urmei, deduc cum vor ei Biblia. Daca stai sa asculti asa ceva,trebuie sa fi foarte incuiat si limitat ...
Duminică
, 21 iun 2009 05:20
[#]
KB-ONE
ce termen ... =)) mai bine taceai :)) crestin inrait =)). una e stelist inrait / rapidist inrait / ce altceva o mai fi inrait , dar pur si simplu , termenul CRESTIN nu se potriveste cu INRAIT. Doar sa ne gandim putin : Crestin (urmas al lui Hristos , om bun la suflet) inrait ( Care a devenit rău, care s-a învechit în răutate, în viciu).
Duminică
, 21 iun 2009 08:46
[#]
justmeanny
RE:
mare dreptate ai KB-ONE. ori esti crestin, ori nu. nu poti sa fii "putin crestin"
Duminică
, 21 iun 2009 13:20
[#]
Ender
RE:
Acum pe bune, chiar te surprind asemenea comentarii venite de la un tip evident microbist ?
Miercuri
, 24 iun 2009 02:27
[#]
mishucj
RE:
am vrut sa zic prin inhrait k nu imi voi schimba religia.......
Duminică
, 21 iun 2009 11:03
[#]
eu.sonia
mai.... pana intr-o vreme n-aveam nimic cu ei...... dar de cateva luni au etichetat tot orasul. asa-i invata la biserica? pe fiecare monument si in fiecare piata scrie "crede!" "isus ne va mantui!" si chestii de-astea......zici ca se apropie apocalipsa....m-am saturat deja de astia. ce-i are isi vad de treaba...foarte bine, bravo lor.....dar astia... "profaneaza" putin fiecare centimetru din oras.....
Joi
, 17 mar 2011 18:03
[#]
pocait
RE:
PAI CREDE CA ISUS TE VA MANTUI SI NE VA MANTUI ... apocalipsa e aproape ..crezi ca daca mergi in cluburi si te destrabalezi ajungi mai sus de Isus ? :-j aiurea atunci de tine ...voi .adica unii cam multi din pacate dintre ortodoxi ziceti ca sunteti mari crestini da nici macar nu stiti ce inseamna ortodox ...;) daca ai deschis vreo data in viata ta Biblia si ai fi cautat ai fi stiut ca pamantul este facut pt 8000 de ani ...;) 2000 de ani inceputul lumii dinozauri sau ce o fi.. dupa 4000 inainte de Hristos si 2000 dupa Hristos asa ca decat sa caract pocaitii asa degeaba ..intrebatii carei treaba si dupa ;)
Luni
, 22 iun 2009 16:43
[#]
covex_robu
Mie imi place cand mai vine cate unul si bate pe la usa si te intreaba . Au fost cativa care au venit si au si fugit cand am deschis usa. Am ascultat primele cuvinte ale lor si pe urma i-am fugarit prin scara si au fugit afara de atunci tot mai rar vin prin "ghetto-ul" unde traiesc. Nu am treaba in general cu ei numai atunci cand incep sa vorbeasca de ale lor atunci ma scot din sarite si imi vine sa ii troznesc dar ma abtin. Am si eu 2 colegi cu Iehova al lor nu am treaba cu ei te poti intelege bine cu ei numai ca sunt cumva mai aparte fata de ceilalti. Intr-o zii tot asa in scara m-au oprit 2 si m-au intrebat nu mai stiu exact ce dar stiu ca era de apocalipsa si de draq in 4 cu ce ii ingrijoreaza pe ei .Am stat vreo 2 minute si i-am ascultat pe urma i-am fugarit si pe ei . Mi-au dat ceva pliante care cum le-am luat in mana le-am si aruncat la gunoiul din scara si se uitau ciudat la mine dupa ce s-au uitat urat la mine si m-au intrebat de ce am facut asta i-am si fugarit .
Marţi
, 23 iun 2009 09:26
[#]
Rugby
RE:
Esti tare! ce s-o mai lungim atat? Dar nu-ti da de gandit faptul ca oamenii o iau la fuga cum deschizi usa? =)))
Marţi
, 23 iun 2009 13:04
[#]
covex_robu
RE:
Pai nu imi da de gandit pentru ca nu am treaba in general cu oameni decat cu astia cu religia lor si cu tiganii care vin la cersit. In rest ma comport civilizat vorbesc frumos nu am treaba. Oricum la inceput vorbesc frumos pana vad ce vor pe urma ii iau la 11 metrii. :P
Miercuri
, 24 iun 2009 11:05
[#]
Rugby
RE:
Si eu vb f civilizat si la fel fac si eu, mai ales cu boracii aia la cersit, cand imi vin la masia parca imi vine sa-i rog sa puna capul in masina si sa inchid geamul! Dar la aia cu religia... nush, poti sa spui doar, frate stii ceva? nu sunt interesat, lasa-ma te rog si gata! ai inchis usa, nu mi se pare necesar sau civilizat sa-i alergi pe scari sau ceva d egenul, cand devin prea agasanti,,, atunci e momentul>:)
Joi
, 25 iun 2009 14:51
[#]
covex_robu
RE:
Da dar eu atunci ii fugaresc cand le zic ca nu ma intereseaza si ei isi zic povestea incontinuare si te mai intreaba si parerea. Atunci simt ca innebunesc si o iau razna si la fugarit cu ei. Eu daca zic odata ca nu ma intereseaza atunci sa faca bine si sa ma lase in pace.
Joi
, 25 iun 2009 19:42
[#]
*bucks
RE:
astia care tot suna pe la usi si agazeaza lumea sunt MARTORII LUI IEHOVA, care NU au nimic in comun cu pocaitii... nu faceti confuzii!
Duminică
, 4 mar 2012 19:24
[#]
Willow
RE:
Bine ca voi sunteti mai ilustrii ...
Miercuri
, 24 mar 2010 15:12
[#]
Bula
RE:
aia sunt martorii lui iehova... aia chiar sunt agasanti
Joi
, 17 mar 2011 18:10
[#]
pocait
RE:
mai martorii lui iehova nus pocaiti ;) is total diferiti ca de la apa la foc ;) ..ei nu-l au pe Isus ei cred ca Isus a fost un simplu profet ca si musulmanii si cred ca Raiul este pe pamant ....a si men ghetto-ul in care traiesti bine pus in ghilimele ca nu ai fost vreodata intr-un ghetto u ;) eu sincer am fost si am vazut carei viata pe acolo si credetima daca vreti acolo trebuie sa ai fff multa credinta in Dumnezeu ca nu patesti nimic ...si cu fugareala asta sa nu ascultati martorii lui iehova ;) si daca vezi un crestin adv un pocait pe el sal asculti ;) el te duce la adevar ...voi judecati pe Dumnezeu si faceti legea crestinilor parca voi ati nush ce besina in vant ......nui asa ..luati aminte la ce va spune si fiti pregatiti sfarsitul e aproape
Vineri
, 18 mar 2011 09:46
[#]
covex_robu
RE:
Nu cred ca ai fost tu pe strada mea ca sa stii daca este sau nu ghettou cand o sa treci pe acolo poti sa iti dai cu parerea . Si orice ai zice tu de toate religile posibile pe tot nu ma va interesa . Am dreptul sa cred in ce vreau si cand vreau si am dreptul sa ascult ce vreau si ce nu vreau asa ca degeaba te stresezi sa ma pocaiesti ca nu vei reusi decat sa imi inspiri mila .
Marţi
, 23 iul 2013 19:09
[#]
costi_master
RE:
SITE NOU WWW.JW.ORG
Joi
, 19 apr 2012 23:21
[#]
costi_master
RE:
Tin sa te informez ca si noi Martorii lui Iehova credem in Isus. In acest sens te invit sa intri pe site-ul www.watchtower.org selectezi limba romana si vezi ce credem noi. Asa nu se va mai face nici o confuzie intre ce cred Martorii lui Iehova si ce cred alte credinte.
Miercuri
, 26 iun 2013 19:45
[#]
costi_master
RE:
Salut.Daca te intereseaza ce cred Martorii lui Iehova si ce convingeri religioase au intra pe site-ul lor oficial: www.jw.org. Si cred ca ar fi mai intelept sa nu ne mai exprimam o parere despre altii daca nu stim exact ceea ce altii cred.
Marţi
, 6 mar 2012 13:54
[#]
Pele
RE:
Daca un om are niste idei diferite fata de ale noastre, trebuie sa-l fugarim?
Joi
, 19 apr 2012 22:55
[#]
costi_master
RE:
Cred ca era mai frumos din partea ta sa nu primesti acele pliante. Stii cum se tiparesc acele pliante si cum sunt finantate??
Joi
, 19 apr 2012 22:58
[#]
costi_master
RE:
NU crezi ca era mai frumos din partea ta sa nu primesti acele pliante? Stii cum sunt finantate??
Marţi
, 23 iun 2009 03:23
[#]
nume_nepermis_478
nu stiu ce intelegeti voi prin pocaiti.Eu am o prietena foarte buna evreica , si eu si ea ocolim subiectul religie pentru ca ar aparea mici dispute . Nu vreau sa ma cert cu nimeni pe tema asta . Ii las in pace atita timp cat nu ma deranjeaza , in fond si la urma urmei sunt oameni
Marţi
, 23 iun 2009 10:13
[#]
Sk8erBoy
Nu exista religia "pocaiti". Exista reformati, penticostali, martori lui Iehova etc.
@kuliuzar: Ateismul e mult mai bun decat orice religie. (Cate razboaie cunoasteti care au pornit din cauza religiei? - Toate!)
Miercuri
, 24 iun 2009 00:41
[#]
kuliuzar
RE:
In primul rand bun venit intre noi Sk8erBoy!
Nicio religie din lume nu indeamna la razboi.Razboaiele,de-alungul istoriei,le-au facut oamenii ci nu religiile!
Orice religie din lume invata oamenii sa traiasca in pace si sa se iubeasca unul pe altul.
Dar daca tu catadicsesti sa fii ateu n-ai decat,in fond Dumnezeu ne-a dat aceasta libertate sa alegem intre bine si rau.Problema e ca aceasta libertate nu este vesnica,la un moment dat se schimba foaia si nimeni nu stie ce se va intampla cu libertatea noastra vremelnica,acolo unde incepe eternitatea...
Marţi
, 6 mar 2012 13:57
[#]
Pele
RE:
Asta crezi tu despre regligie, ca indeamna la pace si iubire? :)) Scuza-ma, dar m-ai facut sa rad. Inchizitia indemna la pace si iubire? Musulmanismul indeamna la pace si iubire? Mai informeaza-te!
Marţi
, 6 mar 2012 14:05
[#]
Skyler
RE:
Mai informeaza-te si o sa vezi ca avea dreptate. Si ai grija ca religiile pe care le enumeri tu aici inca nu au fost inventate :D Inchizitia erau de fapt crestinii, si musulmanistii sunt islamisti. Nici islamul nici crestinismul nu indeamna la violente. Extremistii religiosi fac asta de buna voie.
Marţi
, 6 mar 2012 14:11
[#]
Pele
RE:
De-asta la islamistii, asa cum ii numesti tu, femeile sunt omorate cu pietre daca sunt prinse ca si-au inselat barbatul, pentru ca asa prevede religia.
De-asta inchizitia omora oamenii in numele religiei.
Marţi
, 6 mar 2012 14:54
[#]
Skyler
RE:
Prietene, spune-mi si mie pagina din Biblie sau din Coran in care scrie ca trebuie sa ne omoram unii pe altii ca chiorii si atunci iti voi da dreptate. Tu macar ai rasfoit una dintre aceste carti sau iti sunt de ajuns Cancan si Stirile PROTV?
Marţi
, 6 mar 2012 15:16
[#]
Pele
RE:
Nu citesc cancan. Sa inteleg ca tu negi existenta inchizitiei si a crimelor facute de aceasta? Citeste despre Giordano Bruno! Cat despre islamisti, este de-ajuns un simplu search pe Google si vei gasi zeci de cazuri in care femeile au fost biciuite, schinjuite, mutilate sau omorate, pentru ca au incalcat Legea Islamica?
http://ro.wikipedia.org/wiki/Islam
- daca ti-e lene sa citesti tot, iti extrag eu cateva paragrafe
"De altfel mare parte din păcatele mari sunt pedepsite fie cu moartea (de exemplu, și sodomia este pedpsită cu moartea celor implicați), fie cu amputarea unor membre (mâini, picioare, urechi, de exemplu, pentru furt), fie cu biciuirea în public (de exemplu, pentru prostituție)."
"Acestui prim păcat, Legea islamică, îi asociază și apostazia și blasfemia, ambele pedepsite cu moartea."
"datoria obligatorie (ar. : fard) care trebuie îndeplinită întocmai, așa cum a fost prescrisă. fără nici o abatere. Cel ce încalcă o datorie obligatorie este supus pedepsei lui Dumnezeu în Viața de Apoi și pedepsei legiuitorului în această viață;"
Marţi
, 6 mar 2012 20:25
[#]
Skyler
RE:
In primul rand, Inchizitia nu a tinut de religie cat a tinut de biserica. Nu neg existenta ei, spun doar ca in "cartea de capatai" a crestinilor nu se sugereaza nicicum arderea pe rug a vrajitoarelor. Astea au fost tactici adoptate de catre biserica pentru a mentine puterea, ceva in genul "my way or the highway". Deci religia noastra nu prevede pedepse in lumea asta pentru cei care nu pastreaza calea cea dreapta.
La al 2-lea punct, pentru ca tu esti tot in ceata din cate vad: eu vorbesc de musulmani, nu de islamisti. Musulmanii sunt practicantii islamului. Musulmanistii nu exista. Islamistii sunt adeptii unui islam militant sau politic. Legea islamica, pe care ai citat-o mai sus, sau Sharia, este un sistem judiciar pe care se bazeaza islamistii, sistem care are la baza atat Coranul cat si invataturile profetului Mahomed dar a fost adaptata in mod continuu de catre dinastiile care s-au succedat la putere, intocmai pentru a se adapta nevoilor lor. Si Romania are in aplicare in prezent un cod penal care are la baza tot Biblia, nu? O parte din cele zece porunci sunt pedepsite in actualul cod penal (Sa nu ucizi, sa nu furi, sa nu fii desfranat) desi Biblia nu prevede in mod expres pedepsirea cu inchisoare de la 10 la 20 de ani pentru omor calificat.
Deci poti sa spui ca Sharia are legatura cu Coranul in aceeasi masura in care Codul Penal are legatura cu Biblia. Doar pentru ca o religie presupune respectarea anumitor legi de conduita morala, asta nu inseamna ca este responsabila in vre-o masura de pedepsele stabilite de catre puterea juridica in stat.
Miercuri
, 7 mar 2012 01:13
[#]
Pele
RE:
Blasfemia este reprezentata ca defaimarea religiei, iar legea islamica prevede pedeapsa cu moartea pentru cei care o practica. Practic sunt crime facute in numele religiei.
"Shari'a este legea islamică, păstrată.
Coranul este sursa principală a legii.
"
"În Israelul antic, pentru blasfemie se aplica pedeapsa cu moartea prin lapidare,
conform Bibliei
(Levitic 24:10-16)."
"Cel care nu rămâne în mine, o să fie aruncat ca o tulpină de viță de vie, care se va usca și va fi adunată și aruncată în foc ca să ardă." aceste cuvinte
din biblie
le-a aplicat inchiziția cuvânt cu cuvânt ca atare.
Sâmbătă
, 10 mar 2012 04:43
[#]
Pele
RE:
Hai ca m-am pus si pe citit Biblia, domnule! Pun pariu ca tu nu ai citit nici macar o pagina din Biblia Ortodoxa a carui cuvant spui ca-l respecti; din punctul asta de vedere, m-as putea declara mai crestin decat tine.
Sunt zeci, poate chiar sute de citate care indeamna la moarte, crima si tot felul de orori. Ti-am extras doar cateva.
"Deuteronomul 21:18-21
18. De va avea cineva fecior rău şi nesupus, care nu ascultă de vorba tatălui său şi de vorba mamei sale şi aceştia l-au pedepsit, dar el tot nu-i ascultă,
19. Să-l ia tatăl lui şi mama lui şi să-l ducă la bătrânii cetăţii lor şi la poarta acelei cetăţi şi către preoţii cetăţii lor să zică:
20. Acest fiu al nostru este rău şi neascultător, nu ascultă de Cuvântul nostru şi este lacom şi beţiv".
21. Atunci toţi oamenii cetăţii lui să-l ucidă cu pietre şi să-l omoare. Şi aşa să stârpeşti răul din mijlocul tău şi toţi Israeliţii vor auzi şi se vor teme."
"Leviticul 20:12-16
12. De se va culca cineva cu nora sa, amândoi să se omoare, că au făcut urâciune şi sângele lor este asupra lor.
13. De se va culca cineva cu bărbat ca şi cu femeie, amândoi au făcut nelegiuire şi să se omoare, că sângele lor asupra lor este.
14. Dacă îşi va lua cineva femeie şi se va desfrâna cu mama ei, nelegiuire face; pe foc să se ardă şi el şi ea, ca să nu fie nelegiuiri între voi.
15. Cel ce se va amesteca. cu dobitoc să se omoare şi să ucideţi dobitocul.
16. Dacă femeia se va duce la vreun dobitoc, ca să se unească cu el, să ucizi femeia şi dobitocul să se omoare, că sângele lor este asupra lor."
"Deuteronomul 22:21
21. Atunci fata să fie adusă la uşa casei tatălui ei şi locuitorii cetăţii ei să o ucidă cu pietre şi să o omoare, pentru că a făcut lucru de ruşine în Israel, desfrânându-se în casa tatălui său. Şi aşa să stârpeşti răul din mijlocul tău."
Si cam atat ca nu mai am caractere. Pentru mai multe detalia, consulta Biblia (ce aiurea suna sfatul asta venit din partea unui ateu)!
Sâmbătă
, 10 mar 2012 10:33
[#]
Skyler
RE:
Multumesc pentru citatele extrase. Ce-i drept, eu am citit Biblia de ceva vreme (si nu am spus niciunde ca o respect, pentru mine religia e o tampenie ce nu are nici o treaba cu credinta, e doar o afacere) dar, daca nu ma insel, alea nu sunt citate din vechiul testament, din cartile lui Moise? Astea nu sunt "deprecated" in crestinism, de cand au scos versiunea 2.0?
Felicitari pentru vointa de care dai dovada! Esti cu un pas inaintea mea acum, dar o sa revin si eu cu replica :D
Marţi
, 6 mar 2012 20:55
[#]
Skyler
RE:
Scuze ca te-am bagat pe o pista gresita. Eram cu gandul la islamici si am zis islamisti. Imi asum greseala. La cat am fost de aiurit astazi, am comandat de mancare pentru jumatate de firma si am uitat sa ma trec si eu pe lista. M-am trezit la pauza fara mancare...
Joi
, 25 iun 2009 19:38
[#]
*bucks
RE:
ai dreptate, nu exista religia "pocaiti"... dar... CULTELE acceptate de catre statul roman in mod oficial si ale caror adepti mai sunt numiti "pocaiti" sunt penticostal, baptist, crestin dupa evanghelie si adventist.... SECTELE sunt grupari religioase NEacceptate oficial... acolo intra martorii lui iehova, mormonii etc... P.S. daca ati fi curiosi, ati fi uimiti cat de multe au in comun "pocaitii" si ortodocsii... mai multe asemanari decat diferente, oricum... Doamne-ajuta!
Joi
, 17 mar 2011 18:13
[#]
pocait
RE:
Foarte adevarat frate ..din curiozitate ce religie esti ? eu sunt baptist :)...GBY ...cand zici ca teai pocait inseamna ca te innasti din nou ..adica te botezi cand chiar crezi nu cand abia te nasti si renunti la pacat
Duminică
, 4 mar 2012 19:25
[#]
Willow
RE:
Daca au atatea in comun, de ce faceti diferente intre ei? De ce un pocait nu se va putea casatori niciodata cu o persoana de religie ortodoxa? Fa-ma sa inteleg te rog :-??
Duminică
, 4 mar 2012 19:30
[#]
airamb
RE:
eunice e din Timisoara, 34 ani
Data naşterii: (nu este publică)
Email: (nu este public)
Văzută ultima dată acum un an şi 9 luni
Înscrisă Sâmbătă, 31 ian 2009 15:51
.........
Oi vrea sa-ti si raspunda? :)))
Duminică
, 5 iul 2009 21:51
[#]
tetelu
RE:
subscriu si eu
mai bine ateu decat orice altceva; atata timp cat ai bun simt nu e nevoie sa te inchini la nimeni pt a te simti un om implinit, mai bun
Marţi
, 23 iun 2009 10:18
[#]
Sk8erBoy
... si in nici un caz nu e un "cult". Cultul e cu totul altceva. Se refera la grupuri mai mici de oameni care practica o religie noua care nu se bazeaza pe crestinism (pagana).
Miercuri
, 24 iun 2009 00:43
[#]
kuliuzar
CULT1, culte, s.n. 1. Omagiu care se aduce divinităţii prin acte religioase; manifestare a sentimentului religios prin rugăciuni şi prin acte rituale; totalitatea ritualurilor unei religii. 2. Sentiment exagerat de admiraţie, de respect, de veneraţie, de adoraţie faţă de cineva sau de ceva. 3. Religie, confesiune. – Din fr. culte, lat. cultus.
Sursa: DEX '98 | Trimisă de thiess, 7 Aug 2003 | Greşeală de tipar
Pentru cultura ta generala!
Miercuri
, 24 iun 2009 02:19
[#]
mishucj
cati pocaiti am fugarit pe scari in jos cu bota de basseball...alti pocahantarsi de astia imbracati la 4 ace ma opresc pe strada....numa dumnezei si hristosi so auzit in urma lor.....:))
Miercuri
, 24 iun 2009 11:29
[#]
Liviu
Da cunosc foarte multi.La mine in sat,majoritatea oamenilor sunt pocaiti...Am fost de 2-3 ori la ei acolo unde se duc ei mereu,si nimic interesant.Imi baga mie filme si imi povestea despre sanatate..Oamenii de acolo se imbrac numai la costume si fetele/femeile la fuste si macheata pana in gata,de parca s-ar duce la disco:)))))
Miercuri
, 24 iun 2009 11:49
[#]
GabrieL.
Cunosc multa lume, fosti colegi de liceu,vecini, etc. nu am nimica impotriva, fiecare face ce vrea, daca X e ateu sau pocait inseamna ca trebuie sa fug de el/ea, nici vorba. Dar fac o mica paranteza, nu am intrat si nici nu voi intra niciodata in casa unui/ei pocait/(e), nu voi merge niciodata impreuna cu ei la biserica lor, nu voi sta la discuti legate de obiceiurile, religia lor.
Miercuri
, 24 iun 2009 12:45
[#]
nikko
RE:
cum adica nu ai intrat si nu vei intra niciodata in casa unui pocait?de ce?
Miercuri
, 24 iun 2009 14:16
[#]
GabrieL.
RE:
Din anumite motive personale :p iti voi spune cand va veni sfarsitul lumii :))))))
Joi
, 25 iun 2009 16:04
[#]
nikko
RE:
gabriel , cred ca se apropie sfarsitul lumii: am cunoscut o fata, care te cunoaste si care se numeste ...ghici...Andreea!!!
Joi
, 25 iun 2009 19:07
[#]
gyovy
RE:
Gabriel....spunu-ne...tu chiar vrei sa ne faci sa ne rugam....inca sunt tanar!:)))
Joi
, 25 iun 2009 19:07
[#]
nikko
RE:
INCA!
Joi
, 25 iun 2009 19:11
[#]
gyovy
RE:
bati vr'un apropo?
Joi
, 25 iun 2009 19:19
[#]
nikko
RE:
evident!
Joi
, 25 iun 2009 19:29
[#]
gyovy
RE:
pai inca nu mi-ai raspuns la o intrebare!:)))
Joi
, 25 iun 2009 19:34
[#]
nikko
RE:
mda!
Miercuri
, 1 iul 2009 16:49
[#]
flavius22
RE:
nu stiu cat timp vei avea cand va veni sfarsitul !!! :|
Joi
, 17 mar 2011 18:16
[#]
pocait
RE:
Urasc acest refuz ...cand invit pe cineva in biserica baptista :( ..nici nu stiti cum e si nici nu vreti ...la noi e total diferit aspectul bisericii ...nu avem icoane e forma unei biserici catolice cum vedeti in filme se canta cu corul biserica ..asculti predica si te rogi si esti in partasie cu altii
Joi
, 17 mar 2011 18:30
[#]
@ndr3y5
RE:
nu tu nu stii cum e la o liturghie ortodoxa;)
Joi
, 17 mar 2011 18:38
[#]
@ndr3y5
RE:
nici*
Marţi
, 6 mar 2012 13:59
[#]
Pele
RE:
Sa inteleg ca urasti si refuzul care vine atunci cand cineva te invita pe tine intr-o biserica ortodoxa?
Miercuri
, 1 iul 2009 16:56
[#]
Efe
Apropiati nu am,pentru ca nu s-a nimerit.Cunoscuti am doar niste vecini pe la tara.Nu am nimic cu ei.Singura chestie care ma irita e ca vin la usa sa cheme lumea la adunarile lor.Atata timp cat eu nu ma duc la ei sa pledez pentru religia mea,nici ei sa nu incerce sa-mi schimbe orientarile religioase.
Miercuri
, 1 iul 2009 22:50
[#]
covex_robu
RE:
asta este ce deranjeaza pe multa lume si tocmai pe din astia ii fugaresc eu prin scara si pe strada. mie imi place sa ma ghidez dupa citatul : "fiecare cu a masii" daca eu nu am treaba cu tine tu de ce te iei de viata mea si de religia mea?? Asta ma scoate din sarite mai ales cu apocalipsa si cu toate rahaturile pe care le mananca .
Joi
, 17 mar 2011 18:19
[#]
pocait
RE:
crezi ca daca ai sa te indragostesti de un pocait si tu nu stii ca e pocait si dupa un an 2 afli si deja ai si ganduri la casnicie nuti vei schimba religia ?... sa stii ca de la adam si eva e pus de Dumnezeu ca femeia sa se ia dupa barbat daca nu nu poate exista o casnicie intre ei ;) ...altfel se pot produce ceturi si alte chestii chiar si violenta daca femeia este pocaita
Joi
, 2 iul 2009 00:51
[#]
dpz_paula
Eu sunt pocaita si din cate am auzit pe aici pe site nu sunt pocaiti...cica religia mea e evanghelista (crestin dupa evanghelie)...dar pana la urma urmei atunci cand vom ajunge inaintea lui Dumnezeu, El nu ne va intreba ce religie ai avut si daca ai respectat`o, ci ne va intreba cat de mult m`ai iubit si ai urmat din Cuvantul Meu?...religia e zero...ceea ce conteaza pt Dumnezeu este inima ta nu religia ta...
Apreciez ca atzi punctat faptul ca martorii lui Iehova nu`s pocaiti...si nu ar trebui sa va enerveze atunci cand vedeti prin oras scris despre Dumnezeu, Isus, sau venirea Lui sau atunci cand mai vine unul sa va zica despre Dumnezeu (nu ma refer aici la martorii lui Iehova) ci ar trebui sa le multumiti si sa`i ascultati...va poate schimba viata...o zic din experienta deoarece eu am auzit despre Dumnezeu si dragostea lui de la astfel de pers intr`o tabara si mi`a schimbat viata 180 de grade...
Nu mai puneti accent pe religie...pe traditii...ci puneti accent pe o relatie cu Dumnezeu...o relatie dintre Tata si fii...si luati Biblia ca un manual de instructiuni...akolo veti gasi raspunsuri pt toate intrebarile voastre;;)
Joi
, 2 iul 2009 08:28
[#]
covex_robu
RE:
:)) tu chiar crezi ca poti schimba lumea prin vorbe sau fapte?? mie poti sa imi zici ce vrei si cat vrei ca nu poti sa imi schimbi nici o viziune si nimic din mine. sunt un om prea dur si prea satul ca sa mai aud prostii. Asa ca bafta la vorbit cu vantul :))
Joi
, 2 iul 2009 09:25
[#]
dpz_paula
RE:
Nici nu vreau sa te schimb, asta nu e treaba mea, asta o face Dumnezeu. Doar El te cunoaste asa cum esti tu cu adevarat pt El te`a creat, El stie singur ce este in inima ta. Si oricat de dur ai fi tot va veni o zi in care sa iti para rau nu ai ascultat. Sti tatal pastorei noastre era asa cum esti tu, dur si nu schimba nimic indiferent ce ii spuneai si deodata a facut cancer si atunci in sfarsit si`a dat seama cat a gresit. Nu iti doresc ca si tu sa trebuitasca sa ajungi pana acolo.
Cum a zis si Pascal "Daca Dumnezeu nu exista eu nu am pierdut nimic, dar daca El exista atunci eu am pierdut TOTUL"
Joi
, 2 iul 2009 09:36
[#]
covex_robu
RE:
:)) Sa nu crezi vreodata ca pe mine ma poate sensibiliza ceva. Nu imi pare rau pentru ce am facut si ce am sa fac pentru ca nu am regrete . Mai bine o lasam balta de pe acum decat sa ne luam la cearta.
Joi
, 2 iul 2009 22:08
[#]
Fr33zy
RE:
Vrei sa spui ca esti... insensibil? :p
Joi
, 2 iul 2009 23:20
[#]
covex_robu
RE:
Adica nu ma impresioneaza nici o suferinta . Nu poti sa ma faci sa imi fie mila de ceva sau cineva. Sunt un om cum zici americani "ruthless" . Am principii pe care le aplic dar ce este in afara de aia nu ma misca deloc. Degeaba imi vine cineva si imi zice ca stii ca am boala asta sau ca am asta si asta si ajuta-ma . Asa si?? eu ma uit la el si imi vad mai departe de treaba. De exemplu am fost la inmormatre la neamuri mai demult plangeau babele si femeile si barbatii toti eu ma uitam la ei si nu intelegeam de ce plang?? de parca l-ar intoarce lacrimile pe cel mort. Nu pot sa iti explic exact ce este in mintea mea si in interiorul meu .
Joi
, 2 iul 2009 17:48
[#]
matchless
RE:
eu sunt pocait ;) :)
Joi
, 2 iul 2009 19:44
[#]
crissstti
RE:
Eu nu pot sa inteleg ce inseamna sa fi pocait ......vreau explicatii !
Joi
, 2 iul 2009 23:30
[#]
dpz_paula
RE:
Pocait inseamna sa constientizezi ca esti un pacatos si ca ai nevoie de iertarea lui Dumnezeu, sa te pocaiesti (adica sa iti ceri iertare) de aceste pacate, sa accepti iertarea si sa Il lasi pe Isus sa fie Domn si Mantuitor in viata ta.
Vineri
, 3 iul 2009 12:41
[#]
matchless
RE:
am spus asa pocait ca sa stie si paula ca mai are un frate prin zona :))
sa iti para rau de pacatul pe care l-ai facut si sa il marturisesti lui Dumnezeu si bineinteles sa nu il mai faci.
Totusi omul va mai cadea in pacat din cauza lui satan dar va fi iertat 100 % daca se pocaieste.
Sa nu crezi ca daca toata viata ai facut rau nu vei mai fi iertat. Din contra, daca te pocaiesti ( nu oamenilor, nu sa iti schimb religia , nu sa faci nu stiu ce, ci doar sa iti para rau ) vei fi iertat 100 %. :)
Vineri
, 3 iul 2009 20:20
[#]
crissstti
RE:
Ce pacat am facut ....ca am pus o intrebare.... ca nu va inteleg....voi sunteti mai pacatosi decat orice ....
Vineri
, 3 iul 2009 20:27
[#]
matchless
RE:
stai ca nu ai inteles :))) ce am scris eu acolo e definitia pocaintei. scuze ca nu am mai specificat.
Joi
, 2 iul 2009 23:31
[#]
dpz_paula
RE:
Serios??de unde esti??ce fel de pocait??:)
Vineri
, 3 iul 2009 12:31
[#]
matchless
RE:
umblu la carismatici, sunt din satu mare
Vineri
, 3 iul 2009 12:37
[#]
eu.sonia
RE:
carismatici? :| de unde ati scos termenul asta? pariez ca toti sunteti carismatici (:|
Vineri
, 3 iul 2009 12:43
[#]
matchless
RE:
nu :))))) Mie acolo imi place sa umblu, la biserica aceasta.Defapt e charismatic :) . Acolo ma simt bine si implinit. Si la ortodocsi , si la catolici , si la baptisti, si la penticostali daca mergi e bine. Important e sa iti placa si sa simti prezenta lui Dumnezeu acolo.
Vineri
, 3 iul 2009 12:50
[#]
covex_robu
RE:
mai probabil ca ai dreptate pe sfarsit dar mie nu imi place sa umblu mai pe nicaieri. Pe mine ma plictiseste sa stau mult intr-un loc. Sa merg la biserica si sa stau 2-3 ore la o slujba cred ca mi-ar curge saliva afara din gura la cum as dormii acolo. Nu ca nu am mai adormit. Apropo eu sunt Romano-catolic. Daca merg la biserica de pasti sau de carciun mai mult de o ora jumate sau 2 nu prea stau. De pasti de inviere stau 2 ore jumate maxim. Dar de vreo 2 ani nu am fost la inviere decat in dimineata de pasti. pentru ca mereu am gasit sa merg undeva . Dar asta este fiecare cu felul lui de a fii.
Vineri
, 3 iul 2009 13:10
[#]
matchless
RE:
La noi la biserica se canta cu chitara electrica , bas, tobe , si pian. De exmplu se aplauda la piesele mai ritmate.Unii sunt cu mainile ridicate.E o biserica degajata si destul de libera. Fiecare vine cum vrea imbracat. Unii se imbraca mai emo, altii poate cu paru mai lung, altii cu haine largi de rapperi. Nimeni nu se uita la tine ca un ciudat. Ti-am dat un exemplu. La multe predici mai razi, la altele mai plangi... La biserica noastra nu e plictiseala. Biserica e din baia mare.
Vineri
, 3 iul 2009 13:31
[#]
covex_robu
RE:
probabil dar sincer nu ma intereseaza ce face fiecare la biserica. mersi de informatii. fiecare merge pentru ca asa crede el ca este mai bine.
Vineri
, 3 iul 2009 13:40
[#]
matchless
RE:
sigur. :) asa este.
Vineri
, 3 iul 2009 12:57
[#]
eu.sonia
RE:
mai.. :))))) ma refeream la termen :)))) cum sa botezi asa o religie? sau sunteti adunati doar cei mai carismatici dintre cei 10-14 copii ai parintilor vostri? :)))
Vineri
, 3 iul 2009 13:03
[#]
matchless
RE:
nu are legatura cu carisma :)))) stiam ca la asta te referi. Doar asa se numeste. Nu stiu cine i-a dat acest nume :P
Vineri
, 3 iul 2009 13:11
[#]
eu.sonia
RE:
vai. asteptam un raspuns :))) mi-era teama ca o sa te superi denuma :)))
Vineri
, 3 iul 2009 13:22
[#]
matchless
RE:
:))) esti culmea. :))
Vineri
, 3 iul 2009 13:23
[#]
eu.sonia
RE:
mi s-a mai spus :)) multumesc oricum
Vineri
, 3 iul 2009 13:27
[#]
matchless
RE:
:))
Vineri
, 3 iul 2009 12:32
[#]
matchless
RE:
ai fost la impact 2009 la targu mures?
Vineri
, 3 iul 2009 12:26
[#]
eu.sonia
RE:
mai, nu ma deranjeaza daca vad ceva scris. dar "graffiti-uri" mari si patate, cu "crede", "isus e aproape", "dumnezeu te iubeste" ....aplicate pe monumente, statui, statii de autobus, alte pancarte, geamuri de scoli, fundatia muzeelor, a primariei, peretii spitalului ..... sunt chiar nasoale. pe baza unui monument tot scriu cretinii astia cu spray-ul ca "dumnezeu ne va mantui" , primaria tot vine si curata, revopseste, munceste, astia vin din nou sa scrie. apoi mama lor mai :| te enervezi cand arata asa, a 3-a...a 4-a oara.... si pocaitii o vad ca pe o distractie.... e intr-adevar un chef maaare...pe banii nostrii. sa le dea la biserica foi si pereti liberi sa faca ce desene, graff-uri si fresce vor. dar nu in oras, in zonele circulate, sa vezi in fiecare piata un dumnezeu.
Vineri
, 3 iul 2009 12:41
[#]
covex_robu
RE:
ai dreptate este o o distracti mult prea scumpa. Costa foarte mult sa cureti vopseaua de pe cladiri si de peste tot unde scriu ei. Fiecare se poate manifesta in felul lui cu religia lui dar sa ii respecte pe cei din jurul lor. Nu cred ca cineva este curios despre ce zic ei si cu ce se ocupa ei. Eu sunt de parere ca mai bine sa fie fiecare cu a masii. Daca eu nu incep sa ies si sa urlu in gura mare ca asa si pe dincolo nici ei sa nu faca asta pentru ca eu sincer nu sunt curios de tampeniile lor si de toate rahaturile lor. Eu prefer sa cred in felul meu poate. poate imi place sa merg la biserica de pasti si de craciun sau poate nu ma duc niciodata. Nu e treaba lor ce fac eu si ce nu. ma irita la culme intrebariile de genul : tu crezi in d-zeu? tu cat de des mergi la biserica?? Nu trebuie sa dau explicatii nimanui dar nici sa le ascult tampeniile. Si mai strica si aspectul cladiriilor ale monumentelor istorice si alte cladiri importante.
Sâmbătă
, 4 iul 2009 22:30
[#]
dpz_paula
RE:
Eu nu cred ca asta fac pocaitii...sunt pers care isi bat joc de pocaiti scriind chestiile alea pt ca sa`i faca pe altii sa creada ca pocaitii au fost,,,,acuma nu stiu...la noi in oras nu este asa ceva nu as putea sa te asigur 100%
Duminică
, 5 iul 2009 00:16
[#]
eu.sonia
RE:
am un cunoscut care mi-a confirmat. plus ca i-am vazut de cateva ori in plin delict....... asa ii invata la biserica :)) sa-si marcheze teritoriul :)))
Duminică
, 5 iul 2009 20:44
[#]
dpz_paula
RE:
atunci nu stiu ce biserica e aia ca pe noi nu ne invata asa ceva...imi pare rau...inseamna ca nu`s pocaiti...poate de la vreo secta sau stiu si eu...in orice caz nu e ceva normal asa ceva...
Duminică
, 5 iul 2009 22:23
[#]
eu.sonia
RE:
sunt pocaiti. daca te intereseaza, iti zic si ce biserica frecventeaza...cred ca sunt penticostali.... (sau baptisti) ....mi-e totuna.
Marţi
, 29 iun 2010 13:09
[#]
ynnafloryna
RE:
da add la id asta:florina_uraste_manelistii@yahoo.com
Luni
, 28 iun 2010 17:01
[#]
ynnafloryna
RE:
Asa e!vino pe conversatia mea>pocaiti-va!te ast:*
Luni
, 28 iun 2010 17:22
[#]
ynnafloryna
RE:
vino pe site-ul meu >pocaiti-va!
Luni
, 28 iun 2010 21:08
[#]
misterra
RE:
E al tau ca ti l-a cumparat tie mama/tata/cineva? Sau l-ai cumparat din banii de pusculita?
Joi
, 17 mar 2011 18:31
[#]
pocait
RE:
apai PT TOata discutia de aici rog toti pocaitii sa tina post si rugaciune ca satan ia invelit bine in pacat ..o sa va treziti ca nu va mai treziti si o sa vedeti ca nici Dumnezeu no sasi aduca aminte de voi in ziua judecatii cum nici voi nu va aduceti amine ... GOD BLESS ROMANIA ...eu sunt pocait ..si la biserica nu ca mori de plictiseala ai partasie te bucuri canti nu stai ca o haina in parc ...cu toate ca sunt si rapper cunosc rapperi americani care canta despre Isus sa vedeti ce bucurie si ce fericire e intro biserica baptista crestina dupa evanghelie si altele :X daca aveti avant in Chicago va sugerez sa intrebati chiar si pe strada un negru daca stie vreo biserica baptista pe loc va raspunde ...credetima am avut propria experienta ...cunos un negru venit din africa in iasi si cauta o biserica .. nu stia unde sa se duca si a vazut o femeie (injur de 30 de ani ) cu batic in cap si a urmarito si a ajuns in biserica in care trebuia sa ajunga ... va dati seama cum lucreaza Dumnezeu ...mai ganditiva ..oricum pacat orcine face conteaza sati para rau si sa crezi ca Isus te va ierta nu ca acea batranica care trebuia sa treaca un munte ca sa ajunga la biserica si sa rugat sal mute Dumnezeu de acolo si a 2 zi nu era mutat si ea zice : oricum stiam ca nul vei muta ....nu e f gresit ..trebuie sa crezi si sa vrei cu toata inima ....cam atata mai zic in rest va recomand un Pocait si Biblia ..ca mi se termina caracterele ...Dumnezeu sa va binecuvinteze ...cu toate ca raspund la comentarii de prin 2009 poate cineva va vedea si se va pocai ...Doamne iartane ca nu stim 95% din noi ce facem ...AMIN
Joi
, 2 iul 2009 08:54
[#]
simpson
eu am crezut ca "pocait" e un termen generic pt cei care se abtin de la placerile lumesti- nu beau, nu fumeaza, etc, si am crezut ca martorii lui iehova, adventistii si mai stiu eu care se includ cu totii in asta.
Joi
, 2 iul 2009 09:37
[#]
dpz_paula
RE:
Da sti uneori si "pocaitii" incearca sa urmeze o traditie si niste reguli, dar pt Dumnezeu e mai important relatia ta cu El decat perseverenta ta de a urma niste reguli sau traditii.
In Biblie este un verset care imi place f mult 1Samuel 16: 7b "Domnul nu se uita la ce se uita omul; omul se uita la ceea ce izbeste ochii, dar Domnul se uita la inima"
Bine asta nu inseamna ca ma imbat in fiecare zi dar eu am relatie cu Dumnezeu, Dumnezeu e bun dar nu fraier si cu El nu ne putem juca, iar atunci cand ai o relatie cu Dumnezeu inseamna ca ai o relatie cu Trinitatea adica cu toate cele trei persoanele Tatal, Fiul si Duhul Sfant, Tatal iti vrea inima. Fiul iti vrea prietenia si Duhul Sfant te calauzeste in toate lucrurile, El este cel care iti arata ce e bine si ce nu.
Vineri
, 3 iul 2009 07:54
[#]
simpson
RE:
amin
Vineri
, 3 iul 2009 12:50
[#]
matchless
RE:
si martorii sunt pocaiti , si adventisti, si catolicii, si ortodocsii. Pocainta inseamna sa iti para rau de greseala , sau greselile pe care le-ai facut si sa le marturisesti lui Dumnezeu. Daca marturisesti la popa si doar atat sa nu crezi ca vei fi iertat. Tu trebuie sa te rogi acasa. Popa nu e un mijlocitor pentru tine ci doar Hristos.
Marturisirea la oameni sau la popa e buna pentru a te descarca, pentru a primi un sfat... Dar cel mai important lucru e sa il marturisesti lui Dumnezeu si el te va ierta 100 % :)
Marţi
, 29 iun 2010 23:44
[#]
Irina-Mihaela
RE:
Da-mi voie sa te contrazic. ;) Preotul este mijlocitor intre om si Dumnezeu. Si doar pacatele spovedite preotului,cu pocainta , sub epitrahil, sunt iertate de Dumnezeu. Ca Mantuitorul a spus Apostolilor : "Luati Duh Sfant ! Carora le veti ierta pacatele, iertate vor fi. Iar carora le veti tine, tinute vor fi." E bine, intr-adevar, sa te rogi acasa si sa te pocaiesti, dar ca sa fii cu adevarat iertat, trebuie sa le marturisesti preotului, la spovedanie. :)
Joi
, 2 iul 2009 17:30
[#]
curioasa
Nu credeti ca si religia si pocaismul asta este un fel de "castig"pentru unii ?!? mai prcis un fel de comert...
Joi
, 2 iul 2009 23:27
[#]
dpz_paula
RE:
De ce sa fie castig??ce crezi ca eu castig daca ma duc sa ii zic unei pers ca Dumnezeu o iubeste...adica am o placere in inima dar mai exact la ce castig te referi???
Vineri
, 3 iul 2009 12:05
[#]
Dyenutzzza
Pocaitii sunt numiti asa de noi, ei sunt protestant si sunt crestini:)
Luni
, 24 aug 2009 09:48
[#]
matchless
RE:
da, cam asa e. Toti crestinii ar trebui sa se pocaiasca.
Luni
, 24 aug 2009 09:51
[#]
covex_robu
RE:
Bine ai zis AR trebui . Dar nu te obliga nimeni sa faci asa ceva! daca vrei te pocaiesti daca nu stai si iti traiesti viata linistit fara sa iti bati capul .
Luni
, 24 aug 2009 09:54
[#]
matchless
RE:
Da, asa e. Ar trebui. Daca nu o fac e treaba lor, vor suporta consecintele de apoi.
Luni
, 24 aug 2009 09:59
[#]
matchless
RE:
In orice caz prin a te pocai nu iti bati capul deloc. Recunoasterea, Regretarea, Renuntarea ( la pacat ) sunt cele 3 lucruri pe care trebuie sa le faci.Orice pacat iti poate fi iertat de Dumnezeu. Si daca mai faci pacatul acela dupa ce te-ai pocait de el poate fi iertat de Dumnezeu.
Vineri
, 28 aug 2009 15:43
[#]
amma
bine grait, subscriu celor afirmate de kuliuzar, religia da un mare sens vietii, atunci cand e respectata bineinteles, altfel, haos
Vineri
, 28 aug 2009 18:31
[#]
mitu2008
eu sunt pocait,sunt penticostal si fregventez biserica Betel din Crangasi este in Bucuresti,merg duminica dimineata la ora 9-12 si seara de la ora 18-20 vreti sa va spun ce fac acolo?ascult predici,ma rog,cant,,,la inceput recunosc nu prea mi-a placut pt ca mergeam mai ca ma impingea cu vb mama si imi spunea sa nu raman singur acasa pt ca totii din familia mea mergeau,si mam dus si eu cu ei,,,dar cu timpul m-am obisnuit,si imi place,am inceput sa invat multe lucruri frumoase,stiu si melodi crestine frumoase,de exemplu ,,,,)))scrieti pe net "simina" si o sa va convingeti singuri,sa vedeti ce frumos canta;
Vineri
, 28 aug 2009 23:32
[#]
mmaria
RE:
Apreciez foarte mult sinceritatea ta,dar,ai grija!:curentul te poate prinde, impotriva vointei tale si te poate duce in adancuri de unde nu mai ai intoarcere!Voi reveni asupra acestui subiect.Pana atunci,gandeste asupra faptului ca: sirenele aveau un glas divin,dar,care ,prin ademenire,duceau la pierzanie oamenii!
Sâmbătă
, 29 aug 2009 01:08
[#]
Benu
RE:
Barbatii :P
Sâmbătă
, 29 aug 2009 01:42
[#]
mmaria
RE:
Da,Barbatii,ca despre ei era vorba!=))
Sâmbătă
, 29 aug 2009 01:28
[#]
mambo
am prieteni sau simple cunostinte de diferite religii.
spunea cineva mai sus ca evita discutiile pe teme religioase cu o prietena evreica. de ce? trebuie sa discutam pentru a ne cunoaste religiile. in acelasi timp trebuie sa invatam sa respectam convingerile religioase ale celor din jur, chiar daca de multe ori nu sunt in concordanta cu ale noastre.
cum vedeti un pocait care nu are voie sa se uite la tv, dar are totusi televizor in casa?
cum vedeti un catolic care merge duminica de duminica la biserica dar isi inseala nevasta?
cum vedeti un ortodox care dupa ce iese de la biserica isi injura nevasta de Dumnezeu si o ia la bataie?
cred ca daca toti oamenii ar fi la fel, ar fi cumplit de plictisitoare viata pe aceasta planeta.
Sâmbătă
, 29 aug 2009 01:31
[#]
Benu
RE:
Mie imi plac aia care ies de la biserica duminica pe la 12pm si-si "iau" masa de pranz si uneori si chiar cea de seara in primul birt din calea catre casa... :P
Sâmbătă
, 29 aug 2009 01:52
[#]
mambo
RE:
si mai sunt si cei care iau aghiazma inainte de a intra la biserica. ;)
Sâmbătă
, 29 aug 2009 01:55
[#]
Benu
RE:
Da... suntem un popor plin de uscaturi crestin - ortodoxe bautoare :(
Sâmbătă
, 29 aug 2009 02:02
[#]
mambo
RE:
lasa ca sunt zone unde predomina alte religii. crezi ca aia nu-s oameni?
Sâmbătă
, 29 aug 2009 02:08
[#]
Benu
RE:
Eu vorbeam doar de romanii get-beget :)
Joi
, 14 ian 2010 01:43
[#]
laura279
stiti ce e ciudat...cand se vorbeste in general despre oameni se promoveaza doar cei care nu merita, gen "*****ri","drogati","criminali"....indiferent ca vorbim despre pocaiti sau fotbalisti...in loc sa aduceti exemple negative despre orice fel de oameni ar trebui ...sa invatati ceva..."ce tie nu iti place, altuia nu ii face".
Joi
, 14 ian 2010 01:57
[#]
matchless
RE:
sau... fa ce ai vrea sa ti se faca si tie...
Joi
, 14 ian 2010 02:04
[#]
laura279
ce este mai rau? sa fumezi, sa bei, sa injuri, sa faci sex cu necunoscuti-neprotejat ajutand astfel la cresterea mortalitatii? sau sa fi bun cu cei din jurul tau, sa te preocupi de lucruri cu adevarat valoroase , precum o muzica buna, organizarea unui pranz in familie, sa bei un pahar de vin si sa binecuvantezi pe cel ce a creat acel vin, atunci cand ai un necaz sa treci usor peste el caci cei din jurul tau chiar sunt alaturi de tine, nu ca asa zisi "prieteni" care atunci cand ai vreo problema iti spun "ah ...sunt alaturi de tine...dar nu pot veni acum...sorry"?
Eu sunt pocaita, si ma uit la televizor, stau pe calculator, invat la Academia de Studii Economice, ascult muzica buna ( spre exemplu celine dion), ma uit la filme, citesc din Biblie, ma rog, cant la mandolina, conduc, petrec cat pot de mult cu cei din biserica , caci toti imi sunt prieteni adevarati (spre exemplu mi-a ramas dacia in drum, si am sunat pe mai multi de la biserica, si au venit cat au putut de repede in locul unde eram spre a ma ajuta)....bineinteles ca exista si "pocaiti cu gura" si in Biblie scrie despre ei ;)) ....dar daca voi caracterizati un popor intreg, doar pentru ca cativa sunt asa....
Va convine cand va duceti in strainatate, spuneti ca sunteti roman, si vi se intoarce spatele, sau fug strainii de voi ca si cum ati avea lepra! Va convine ca desi doar 19% din populatia Romaniei sunt de etnie romma , voi romanii "get beget" sunteti numiti "tigani imputiti", doar pentru ca unii oameni ce au cetatenie romana s-au dus in tari straine pentru a practica "meserii" nu tocmai placute...
De ce vin pocaitii la voi la usa , sau va opresc pe strada sa va vorbeasca despre Dumnezeu? raspunsul e ft ft simplu, asa ne zice El "mergeti si vestiti Evaghelia " ( = veste buna). Nu ma duc sa ii spun unui om "Frate hai sa jefuim, sau sa omoram", ci ma duc sa ii duc o Veste BUNA! Nu ma trimite Biserica ;))
Joi
, 14 ian 2010 05:44
[#]
ciuri
RE:
mda! ce-i cu exemplele astea ? X-( inteleg de aici ca tu nu fumezi , bei doar vin, nu injuri si faci sex cu necunoscutii doar protejat ... imi lasi impresia ca tu carecterizezi un popor intreg doar pentru ca cativa sunt asa... de faza cu strainatatea ma abtin sa mai comentez ca esti total pe langa...
Luni
, 22 mar 2010 15:13
[#]
mitu2008
RE:
ciuri iartama ca iti spun dar tu esti toatal pe langa,nu ai inteles ce a scris laura279,si anume ce ai scris tu ...iti reformulez...si faci sex cu necunoscutii doar protejat...TOTAL GRESIT.EA PUNE O INTREBARE ,NU SPUNE CA EA FACE SEX CU NECUNOSCUTII.HMM,EU CRED CA TU AI INTELES GRESIT;
Miercuri
, 24 mar 2010 00:40
[#]
norbiee
RE:
ba a inteles foarte bine,insa tu n-ai inteles "gluma" cu sexul prtejat-neprotejat
Joi
, 14 ian 2010 08:13
[#]
covex_robu
RE:
Si daca tu te duci afara cum vei fi numita? Tiganca imputita dar pocaita??? Fiecare are cap sa gandeasca ce este bun pentru el ce este bun si ce nu. Mie poti sa imi explici cat vrei de Biblie si alte chestii de care vorbesti tu toata ziua ca tot nu o sa ma schimbi si nu imi vei schimba niciodata opinia si felul meu de a fi!
Luni
, 22 mar 2010 15:06
[#]
mitu2008
RE:
Sunt in toatal de acord cu tine,ai dreptate;foarte frumos din partea ta,parca ma uit la mine si vad cat de neinsemnat sunt,cand vad ce ai scris parca ma iau fiorii;
Joi
, 14 ian 2010 02:18
[#]
laura279
de ce ma imbrac frumos, nu numai duminica, ci in fiecare zi din viata mea? Pentru ca nu imi place sa vad in jurul meu multa piele, putina imbracaminte, lucruri de prost gust, gen trening si pantofi cu toc...Pentru ca pentru a schimba ceva, trebuie sa fi tu insuti un exemplu! Va sfatuiesc sa incercati macar 5 minute pe zi, sa nu va mai uitati la capra vecinului, ci la voi ;)) Termin prin a va scrie 2 versete din Evanghelia dupa Matei, capitolul 7 :" De ce vezi tu paiul din ochiul fratelui tau, si nu te uiti cu bagare de seama la barna din ochiul tau?"; "Scoate intai barna din ochiul tau, si atunci vei vedea deslusit sa scoti paiul din ochiul fratelui tau".
Domnul sa va binecuvanteze pe toti!
Joi
, 14 ian 2010 09:55
[#]
Eu4ever
am o matusa penticostala, de fiecare data ne zice: pocaiti-va, cereti-va iertare...s.a.m.d.... partea frumoasa: fiica ei de 33 de ani are 7 (sapte) copii... :(
mai am o cunostinta evreu...nika diferit la el...in viata de zi cu zi...
unchii mei sunt musulmani...da' nu stau in tara cu mine...deci... :)
Luni
, 22 mar 2010 14:04
[#]
str8AP
RE:
Domnul sa te binecuvinteze laura279
Miercuri
, 24 mar 2010 00:47
[#]
tincan
cu riscul de a fi rautacios, cantecele lor mi se par... false. In orice caz, cantecele ortodoxe nu sunt la fel si nu se cant in afara bisericii, pe cand pocaitii le canta oriunde-nu ca ar fi gresit sau rau sa canti,dar versusile sunt exagerate. Desigur, e doar punctul meu de vedere si nu-l impun nimanui.
http://www.youtube
.com/watch?v=7-NOZU2iPA8
Miercuri
, 24 mar 2010 14:06
[#]
str8AP
RE:
tincan , Domnul sa te binecuvinteze , uite am un raspuns la tot ceea ce ai scris.Vezi tu...dragul meu daca esti mai atent la orice cantare...cui ii cantam noi ? cui ii dam noi Slava si cinste ? pe cine laudam noi ? Oare nu pe Dumnezeu ? Biblia , Sfanta Scriptura care este insuflata de Duhul Lui Dumnezeu spune sa dam Slava sa il laudam pe Domnul Dumnezeu neincetat...de ce ? tot Biblia spune pentru ca INDURARRILE LUI TIN IN VEAC El cu bunatatea Lui se indura de noi , ne iubeste a dat pe Fiul Lui pentru noi pacatosii ca sa fim iertati si mantuiti prin Isus Hristos Mesia cum sa nu ii dai Lauda unui astfel de Dumnezeu minunat ? ce poti face tu pentru Dumnezeu oare nu toate sunt ale Lui oare nu El ne a creat ? nu poti sa ii dai nimic... ci Multumindui prin cantare si Lauda ii poti multumii...priveste atent la pasari daca Ele ii canta eu de ce sa nu ii cant ? mai spui si ca sunt false...dragul meu priveste atent cantecele ortodoxe si cele de la noi mai atent , si Dumnezeu sa iti dea Lumina.Iar daca se mai canta in afara Bisericii vrei sa iti spun de ce ? Domnul vrea ca orice suflet sa fie mantuit si atunci cand aude despre El , isi impietreste inima si nu vrea sa ia aminte va fi o marturie pentru El dar daca se intampla sa se cante in afara Biserici se canta pentru ca Domnul Isus ne a invatat sa vestim despre El la orice om si de ce nu si prin cantare ?.Iar versurile nu sunt exagerate de loc si stii de ce ? pentru ca vin din Inima.Domnul sa te Binecuvinteze pè tine si pe voi toti.
Miercuri
, 24 mar 2010 14:19
[#]
emilio67
RE:
de fecioara Maria ce parere ai?
Miercuri
, 24 mar 2010 17:09
[#]
tincan
RE:
pt mine sunt false dar pt voi -sau ei - sunt foarte importante. Cam asta e concluzia. Important e ce crezi tu si nu ce cred altii
Miercuri
, 24 mar 2010 14:21
[#]
Fr33zy
Refuz sa mai intru pe la temele astea, mai mult imi fac pacate.
Miercuri
, 24 mar 2010 14:26
[#]
Carboplex
RE:
da, dupa cum spuneam, astia te fac sa crezi ca tot oamenii buni sunt mari pacatosi. Sa fie toata lumea cum sunt cei de pe site'ul asta, n'ai mai vedea razboaie, violente... Dar iar o sa fie nemultumiti in mic procentaj unii, tot o sa li se para ca lumea e prea pacatoasa.. ntz ntz ntz
Miercuri
, 24 mar 2010 14:28
[#]
emilio67
RE:
la baza tuturor razboaielor a stat religia si banii.......
Miercuri
, 24 mar 2010 14:30
[#]
Carboplex
RE:
true
Miercuri
, 24 mar 2010 14:33
[#]
Fr33zy
RE:
"Religia are fisuri pentru ca umanitatea are fisuri."
Miercuri
, 24 mar 2010 14:34
[#]
str8AP
RE:
Carboplex am vazut ca tot te poticnesti in ceea ce scriu eu de ce iti impietresti inima si nu intelegi ca Dumnezeu ne iubeste atat de mult incat a dat pe singurul sau fiu ca orcine crede in El sa nu piara ci sa aiba viata vesnica...Datorita Lui Isus Hristos poti fi curatit de orice pacat , toti suntem pacatosi dar daca te pocaiesti iti pare rau de tot ce ai facut si te intorci din toata inima la El sa stii ca este singurul care poate sa iti dea iertare si atunci cand gresesc sau gresesti si ne pare rau si mergem pe genunghi si ne rugam Lui El ne iarta dar cu o conditie stii care este aceea...sa nu mai repetam.Daca ai citi Biblia ai avea mai multa lumina si ai intelege mai bine ceea ce vreau sa iti spun eu si nu te ai mai poticni mereu in ceea ce scriu pentru ca aceste cuvinte nu sunt cuvinte de la mine.Domnul sa te intareasca si sa te binecuvinteze si tot El sa fie cu tine si sa iti poarte de grija.Amin
Miercuri
, 24 mar 2010 14:38
[#]
Carboplex
RE:
multumesc pentru urarile de bine, dar creieru meu cauta sa inteleaga ceva in mod logic. Punandu'ti intrebari, vorba vine ca pacatuiesti, ai indoieli. Pai normal ca am indoieli, tu nu vezi cate crime s'au facut si inca se fac in numele religiei? Iar nu suport ideea din trecut cu jertfele, e o stupizenie. Si de rugat poti sa te rogi si in gand, nu neaparat la Biserica. Doar Dumnezeu te aude oriunde, nu? Nu's deacord cu marturisirea la preot, poti sa te marturisesti singur in gand, nu?
Miercuri
, 24 mar 2010 14:41
[#]
emilio67
RE:
totalmente deacord... credinta este in sufletul fiecaruia...
cati din prea marii bisericii (indiferent de religie) sunt niste amarati de sarantonci care isi petrec timpul doar pentru binele bisericii si al oamenilor
Miercuri
, 24 mar 2010 14:45
[#]
Carboplex
RE:
n'o sa vezi, nu spun ca nu exista. Poate or fi pustnici prin vreo pestera, dar la manastiri si biserici n'o sa'i vezi asa piosi
Miercuri
, 24 mar 2010 14:32
[#]
Fr33zy
RE:
Nu e vorba ca ma simt pacatoasa pentru ca ma regasesc in cele scrise de anumite persoane.
Imi fac pacate cand vad ce posteaza unii si altii.
Miercuri
, 24 mar 2010 14:34
[#]
Carboplex
RE:
Injuri in gand, eh? Pacatuiesti cu gandul :)
Miercuri
, 24 mar 2010 14:36
[#]
str8AP
RE:
Fr33zy singurul care poate sa iti dea Eliberare este Isus Hristos.El poate sa te ierte de orice pacat trebuie numai sa il recunosti pe El ca Domn si stapan al vietii tale.
Miercuri
, 24 mar 2010 14:39
[#]
emilio67
RE:
sau poate Sfanta Fecioara
Miercuri
, 24 mar 2010 14:40
[#]
covex_robu
RE:
Din cate stiu cu totii ne-am nascut liberi . Deci eu nu am nevoie de un stapan asupra vietii mele .
Miercuri
, 24 mar 2010 15:25
[#]
Bula
Am doi colegi baptisti si in zona mea sunt foarte multi, dar niciodata nu mi s-a intamplat sa ma deranjeze cu ceva acest lucru. Avem des discutii libere pe tema religiei si sexualitatii in clasa intre noi si ne expunem punctele de vedere fara sa ne jignim... au ei intradevar niste restrictii mai mari... dar uneori ii face mai buni... plus ca se ajuta intre ei enorm si cu asta castiga foarte mult. Am fost surprins sa aflu ca si cei doi colegi au gustat din "fructele interzise" ale tineretii dar au preferat doar sa afle ce pierd si sa se pastreze pentru mai tarziu... Ce apreciez la ei este ca nu ne baga religia pe gat cu forta... si de multe ori baptismul mi s-a parut o religie ceva mai logica decat ortodoxismul... mai putin superstitioasa ... Am fost la concert de colinzi de Craciun la biserica lor si chiar mi-a umplut sufletul de sentimentul acela frumos ... sentiment care propria-mi religie nu m-i l-a oferit niciodata....
Deci pocaitii (baptistii cel putin) sunt niste oameni super care merg pe niste principii morale foarte bune (cum ar fi sa nu injuri si sa te feresti cat de mult poti de vicii)
Miercuri
, 24 mar 2010 16:27
[#]
calion90
eu sunt pocait (de religie penticostala)...daca sunteti curiosi de ce nu luati parte la un program in biserica noastra...nu vi se intampla nimic...e pacat ca in aceasta viata sa nu iei contact si cu alte religi, culturi si sa iti satisfaci curiozitatea.
Miercuri
, 24 mar 2010 16:33
[#]
covex_robu
RE:
Sa fie fara suparare dar eu nici la biserica de care apartin nu merg decat de craciun si de paste . Asa ca nu o sa merg . Intr-adevar este "interesant" sa cunosti idei noi .
Miercuri
, 24 mar 2010 16:42
[#]
emilio67
RE:
incearca sa mergi la una din sfintele manastiri Putna, Voronet, Hurezi, Tismana sau Barsana sa fie mai aproape de tine... macar de curiozitate ai ai vizitat vreuna... nu ti se intampla nimic...
Joi
, 25 mar 2010 10:48
[#]
str8AP
RE:
Emilio Sfant este numai unul si numele lui este Domnul Dumnezeu.
Joi
, 25 mar 2010 11:06
[#]
str8AP
RE:
Iata versurile unei cantari crestine minunate. Sau nascut oameni pe pamant oameni cu faima...Sau oameni de rand...Oameni care...Inspirau...prin viata ce o traiau...Dragoste Blandete putere...prin vorbe Dulci...manghaiere...---Dar ca Domnul nu e unul nu este asa de minunaaat nici o fiinta omeneasca cum e al nostru Imparat---El a trait dar fara de pacat model in viata ne a lasat....umil si drept...El cel mai minunat....povara noastra...a purtat...Pe pamant telul sau a fost salvarea celui pacatos ca si Domnul nu este unul , nu este asa de minunat , nici o fiinta omeneasca cum e al nostru imparat.Eu azi umil, Lui ma inchin si il recunosc, e Domn Divin , Dupa prezenta lui eu tanjesc , privirea Lui cat o iubesc.Dar cei frumos...El ne a promis ca ne va duce in Paradis...Ca si Domnul nu e unul...nu e asa de minunat...nici o fiinta omeneasca cum e al nostru imparat.
Joi
, 25 mar 2010 11:52
[#]
emilio67
RE:
Frunzulita de susai
Si-a luat mandruta cai!!!!
Joi
, 25 mar 2010 11:57
[#]
Efe
RE:
:))))))) =))))))))) :*
Joi
, 25 mar 2010 12:00
[#]
emilio67
RE:
fiecare cu ce-i place....
Joi
, 25 mar 2010 10:48
[#]
str8AP
Covex robu ne' am nascut liberi dar stii pentru ce...avem harul acesta mare de la Dumnezeu de a alege SUNTEM LIBERI SA ALEGEM VIATA SAU MOARTEA VIATA VESNICA SAU CHIN SI DURERE BUCURIE IN DUHUL SFANT SAU SCRASNIREA DINTILOR...etc.NU putem fi neutri priveste la Romania in primul razboi mondial s a declarat neutra si dupa 2 ani a trebuit sa se alieze cu una dintre parti...si a facut o alegere gresita... NU POTI FI NEUTRU ori cu Dumnezeu ori fara El nu poti sluji la 2 stapani pentru ca ori il neglijezi pe unul si il cinstesti pe celalalt sau il urasti pe unul si il iubesti pe celalalt.Domnul sa te binecuvinteze.
Joi
, 25 mar 2010 11:41
[#]
nro
pocaitii...da unii dintre ei sunt oameni buni si sufletisti ,sunt o comunitate unita...se ajuta mult intre ei...dar sunt si unii enervanti care iti bat la usa ....incep sa se laude cum s-au "renascut ei din nou" si cum tre sa faci si tu asta ca dupa moarte sa te ia D-zeu langa EL...acestia sunt cei care vor sa te converteasca la religia lor, nu neaparat pentru "mantuirea " ta, ci mai mult sa se laude cu tine la ei in bisercica cu ceva de genul"uitati fratilor eu am racolat unul"
Joi
, 25 mar 2010 16:05
[#]
str8AP
RE:
nro...pocaiestete tu singur si nu se va mai lauda nimeni cu tine...si va fi o mare sarbatoare in cer.Amin.
Marţi
, 6 apr 2010 16:21
[#]
nro
RE:
no shit?!
Joi
, 25 mar 2010 14:57
[#]
Bula
Nu suport promovarea bisericii de genul... "da! sa duci tu o viata de pacat ... ca vezi tu pe dracu dupaia..." , indiferent de ce mod impopotonat si bisericesc e spusa... Pot fi cum vreau si aleg eu sa fiu, si nimeni nu imi poate reprosa ca modul in care imi traiesc eu viata e pacatos... Poate eu am alta viziune asupra pacatului... si in plus, genul acesta de promovare e la fel de pacatos in sine... nu oamenii hotarasc ce inseamna "pacatele" sau cate si cum le-ai savarsit... Treaba asta o are acea Divinitate daca exista asa ceva... Adica ceva cu siguranta exista pentru ca universul nu a putut aparea printr-un simplu poc.... dar divinitatea e creatoarea universului, nu a omului... viata de pe aceasta planeta find o pura intamplare
Joi
, 25 mar 2010 16:03
[#]
str8AP
RE:
Bula inteleg ca poate nu stii ce inseamna cuvantul pacat.Eu zic ca inainte sa spui ca viata de pe aceasta planeta intamplare sa citesti Biblia...si dupa ce ai citit o si nu ai alta parere poti sa imi spui ce vrei.Dar eu iti spun si garantez ca iti vei schimba complet parerea..si nu numai atat...poate si viata.Domnul sa te intareasca si sa iti dea Lumina.Amin.
Joi
, 25 mar 2010 16:07
[#]
sanmarco
RE:
Tu ce crezi? Exista extrarerestri? Oare ei au acelasi Dumnezeu? Te intreb deoarece ai spus "aceasta planeta"!
Joi
, 25 mar 2010 16:11
[#]
str8AP
RE:
El a spus un lucru la care daca ii pun mai multe intrebari nu stie sa dea raspunsul...dar din ce cauza vorbeste asa eu stiu...dar nu vreau sa ii spun pentru ca va spune ca il jignesc...si de aceea nu spun...pentru ca eu am dragostepentru toti si vreau sa le spun tuturor lucruri frumoase.
Joi
, 25 mar 2010 16:15
[#]
sanmarco
RE:
Bine, omule, te inteleg.... daca ai dragoste pentru toti, eu nu pot fi impotriva ta!
Joi
, 25 mar 2010 16:18
[#]
str8AP
RE:
Daca vrei sa iti raspund eu la intrebare iti spun in primul rand ca este un singur Dumnezeu El a creat tot universul si cerul cerurilor si tot ce vezi si nu vezi este al Lui.
Joi
, 25 mar 2010 16:22
[#]
sanmarco
RE:
Nu exista cer! Dumnezeu nu e in cer! Daca exista, e aici, langa noi, langa tine! Nu mai repeta fraze aiurea!
Joi
, 25 mar 2010 16:38
[#]
str8AP
RE:
repet fraze aiurea...tocmai am vorbit cu cuvinte din Biblie , prietene , Domn ul sa se indure...Amin.
Joi
, 25 mar 2010 16:52
[#]
sanmarco
RE:
De mine se va indura.... recunosc, sunt pacatos! Dar de tine , care nu stii a interpreta adevarul adevarat care e scris in Biblie? Pentru ca tu nu stii sa interpretezi ce e scris acolo! Doar repeti....Si ai ochelari de cal!
Joi
, 25 mar 2010 16:39
[#]
str8AP
RE:
http://video.resursecrestine.
ro/predici/51367/oameni-care-vad-lucrurile-care-nu -se-vad
Joi
, 25 mar 2010 16:46
[#]
sanmarco
str8 AP eu azi am vorbit cu Dumnezeu, si El mi-a spus ca e suparat pe tine ca L-ai denumit "Imparat"! El mi-a spus ca ai gresit! Dumnezeu nu e imparat! Imparatii sunt niste dictatori, asa mi-a spus El! Si mi-a mai spus ca "Imparat" e un cuvant care nu se potriveste cu El! Imparat e un cuvant ce l-au inventat pacatosii, idolatrizand un conducator crud ce asupreste alte popoare pasnice!
Joi
, 25 mar 2010 16:55
[#]
str8AP
RE:
inseamna ca Biblia minte.Domnul sa iti dea lumina.
Joi
, 25 mar 2010 16:59
[#]
sanmarco
RE:
Esti cam incuiat la cap amice! Vorba ta: "Domnul sa iti dea lumina!" Parerea ta, ce inseamna un "Imparat"?
Joi
, 25 mar 2010 18:40
[#]
str8AP
RE:
Ok cum zici tu...dar cum poate sa vb cu Dumnezeu unul care nu are Dragagoste imi spui ?
Joi
, 25 mar 2010 18:48
[#]
sanmarco
RE:
Eu vorbesc cu Dumnezeu prin fapte! Nu prin citate din Biblie!
Joi
, 25 mar 2010 18:54
[#]
str8AP
RE:
nu e imparat e Regele Regilor si Domnul Domnilor.Si acum tu care interpretezi adevaratul adevar nu stii ce scrie despre Dragoste ? te ai dat de gol cu primele cuvinte.Vezi ti de treaba ta pentru ca Eu nu vreau sa iti raspund la fel ci cu Dragoste iti multumesc pentru ca m ai atentionat si cu ochelarii si cu tot se ai spus Domnul sa te intareasca si sa fie cu tine sa te pazeasca de rau si sa iti dea pacea pe care lumea nu o pate da.Amin.
Joi
, 25 mar 2010 19:01
[#]
sanmarco
RE:
Regele e doar o inventie a oamenilor! Iisus nu are cum sa fie rege.... El e doar fiul lui Dumnezeu.... Pacatosule... nu stii ce vorbesti! Un rege e o inchipuire a oamenilor....Cum poti sa-L numesti pe Iisus rege? Ce inseamna Rege? Isus detesta sa fie Rege! El vrea sa fie doar Fiul!
Joi
, 25 mar 2010 19:03
[#]
str8AP
RE:
Ok Amin Domnul sa te binecuvinteze.
Joi
, 25 mar 2010 19:11
[#]
sanmarco
RE:
Nu am treaba cu religia.... Telul meu in viata e sa nu fac rau nimanui, sa traiesc cat pot eu de bine, sa ma distrez, sa merg cu fete cand am succes, sa aduc zambetul altora, si sa asigur urmasilor mei o viata mai buna decat a mea!
Joi
, 25 mar 2010 19:14
[#]
str8AP
RE:
Si mai mult decat atat ai vorbit cu Dumnezeu si ti'a spus...
Joi
, 25 mar 2010 19:26
[#]
sanmarco
RE:
Mi-a spus ca nu vorbele tale conteaza.... mi-a spus ca maine sa te duci pe strada, sa gasesti un copil al strazii, sa-l hranesti, sa-l aduci pe calea cea buna, si apoi sa vorbesti! Sa gasesti un loc de munca unui om disperat, sa vezi adevarata problema a omului in ziua de azi, nu de acum 2000 de ani! Atunci te cred!
Joi
, 25 mar 2010 20:59
[#]
Fr33zy
RE:
Chenarul numarul 2.
Joi
, 25 mar 2010 19:31
[#]
str8AP
RE:
Ai o religie proprie tu nici nu crezi daca exista sau nu Dumnezeu din cuvintele tale ''Nu exista cer! Dumnezeu nu e in cer! Daca exista, '' si apoi spui ca ai vorbit cu Dumnezeu , dupa care vorbesti si despre Isus care este una cu Dumnezeu si despre care Biblia spune si Dumnezeu vorbeste ca El este Regele Regilor si Domnul Domnilor , scrii Isus cu doi de ii Iisus care inseamna ca ai o religie si ai mintit pentru ca esti ortodox ai fost botezat cand erai mic si deci ai o religie , Si tu vorbesti cu cuvinte de la tine spunand ca Isus detesta...cum sa deteste , El este plin de iubire si Dragoste El nu a folosit cuvantul detest cat a trait pe pamant in gura lui nu sa gasit nimic rau.Apoi tu ai un tel in viata dar sa stii ca daca continui asa cu telul acela ramai si atat.Ai spus Imparat si Rege este o inventie a oamenilor prietene cine a creat toate cuvintele si de unde vin Ele oare nu Dumnezeu stie orice cuvant ce inseamna oamenii le vorbesc dar cine le a dat minte sa le spuna ?La Dumnezeu toate sunt cu randuiala...Vorbesti despre Isus dar nu stii ca El cat a trait pe pamant nu ne a invatat sa ne distram nici sa mergem cu fetele si nici sa asiguram urmasilor nostrii o viata mai buna.Tu habar nu ai ce este aceea pocainta.citeste Biblia ca stiu ca nu ai citito dupa tot ce ai scris se cunoaste si apoi o sa mai stau de vorba cu tine , pana atunci te rog sa nu mai intervi in nici o discutie legata de mine si sa pastrezi pentru tine tot ce crezi.Sper ca m'am facut inteles.Pa pa pe....mai tarziu
Joi
, 25 mar 2010 19:37
[#]
sanmarco
RE:
Esti un pacatos! Dar Iisus te va ierta! Tot ce scrii tu este o mare jignire adusa lui Dumnezeu! Domnul fie cu tine!
Joi
, 25 mar 2010 19:58
[#]
sanmarco
RE:
Tu esti unul din aia care ii perie imediat haina sefului chiar daca nu are scame! Treci la treaba, lasa vorba!
Sâmbătă
, 10 mar 2012 04:36
[#]
Pele
RE:
Da, Isus iubea pe toata lumea, saracul de el, el nu detesta pe nimeni, doar ii indemna pe oameni sa se omoare intre ei. De-asta a si fost crucificat si n-a inviat niciodata!
Joi
, 25 mar 2010 19:14
[#]
sanmarco
RE:
Scuze... era "Eu nu am treaba cu religia..."!
Joi
, 25 mar 2010 19:47
[#]
sanmarco
A crede intr-o anumita religie, este dreptul tau! Dar atunci cand devii fanatic, cand nu privesti decat un punct, este prostie! Eu cred in Dumnezeu, m-a ajutat atunci cand m-am rugat la El, dar nu sunt fanatic! Dumnezeu e prietenul meu! Ne ajutam unul pe altul!
Joi
, 25 mar 2010 21:13
[#]
Bula
RE:
sanamarco... prostia ar exista cu sau fara religiei... mai bine sa fie fanatic religios si sa arunce cu apa sfintita peste toti decat sa arunce cu flacari, gloante sau bombe....
Vineri
, 26 mar 2010 18:53
[#]
norbiee
RE:
"A arunca" cu flacari = secolul 14 ,cei ce nu credeau in dzeu erau arsi pe ruga.
"A arunca " cu gloante,bombe = razboaiele care se datoreaza religiei (adica cele mai multe razboaie)
...da,e bine sa fi fanatic
Joi
, 25 mar 2010 21:16
[#]
Bula
RE:
deci la faza asta esti cel mai tare... ai zis-o perfect...
Joi
, 25 mar 2010 20:33
[#]
emilio67
str8AP.... nu mai intra pe net... e facatura satanei.... fereste-te... arunca calculatorul (ba nu... doneaza-l)
Joi
, 25 mar 2010 20:37
[#]
nikko
RE:
Ba nu, arunca-l. Poate e virusat.
Joi
, 25 mar 2010 20:38
[#]
emilio67
RE:
il formatam.... (de calculator vorbesc...)
Joi
, 25 mar 2010 20:45
[#]
norbiee
str8AP ,daca ceea ce ai scris tu e adevarat,atunci Dumnezeul tau este cea mai egocentrica entitate din univers.Adica de ce am fost creati? numai sa-l laudam pe Dzeu?Eu unul nu accept un zeu care vrea sa-i strig numele toata ziua si nu-mi lasa sa traiesc asa cum vreau.Ba mai mult un zeu,care omoara oamenii de diferite religii,provoaca tragedii si care vrea banii nostri.
Joi
, 25 mar 2010 20:47
[#]
valent
Figler....tu esti ??? Ca asa pare.....Daca da, da-ne un semn.
Joi
, 25 mar 2010 21:10
[#]
Bula
deci discutiile care au derivat de la ultimul meu post intaresc teoria ca religiile au fost create pentru ai tine in frau pe cei care nu sunt capabili sa distinga binele de rau de la sine ... care au nevoie sa li se spuna un lucru de genu "nu fura ca te bate Dumnezeu" si sa capete frica de asa ceva pentru a nu face rau semenilor.
De asta desi ma consider un fel de ateu nu am vrut niciodata sa conving o persoana credincioasa sa nu mai creada... religia are in esenta un scop bun.... si daca nu ar fi existat, miliardele de oameni care au murit in numele religiei ar fi fost miliarde...si nici macar nu am fi ajuns sa evoluam pana aici...
Joi
, 25 mar 2010 21:19
[#]
Bula
sute de miliarde*****
Vineri
, 26 mar 2010 00:37
[#]
str8AP
Eu am un Dumnezeu viu care traieste in veci de veci doar Lui ma inchin si ii voi Sluji pana la capatul vietii il iubesc caci a lucrat intr un mod minunat in viata mea , El merita Slava Cinstea si Lauda numele Lui este Domnul Dumnezeu si nimic din tot ce am scris de cand scriu pe acest site nu este neadevarat si sanmarco cu ce il ajuti tu pe Dumnezeu ma nu vezi nu te uiti la tine ca esti o mana de tarana , din El prin El si pentru El sunt toate lucrurile.Si da il Laud pe Dumnezeu toata viata cat voi trai pentru ca merita.Amin
Vineri
, 26 mar 2010 00:47
[#]
Darkinside
RE:
:))) stiu ca nu-i frumos dar nu m-am putut abtine :))
Vineri
, 26 mar 2010 00:50
[#]
Efe
RE:
Get a life!
Vineri
, 26 mar 2010 18:57
[#]
norbiee
RE:
De acord.
...str8AP ,ce ai face,daca Isus ar veni pe Pamant si ar veni la tine si ar vrea sa traiasca la tine, sa doarme lange tine, sa va imbratisati,sa va iubiti,sa faceti se..... ?
Vineri
, 26 mar 2010 23:48
[#]
tincan
RE:
Amice...ai sa ajungi in iad...impreuna cu mine:)))
Sâmbătă
, 27 mar 2010 13:02
[#]
str8AP
RE:
Dumnezeu sa se indure de tine tinere.
Sâmbătă
, 27 mar 2010 13:40
[#]
norbiee
RE:
Credeam ca il iubesti cu adevarat pe Isus...
Sâmbătă
, 27 mar 2010 14:35
[#]
mitu2008
RE:
str8AP prin cuvintele pe care le spui esti o marturie si pentru cei care nu l-au cunoscut pe Dumnezeu;la judecata de apoi vor da socoteala de faptele lor FIECARE CAND TRUPUL OMENESC VA FI INGROPAT SUFLETUL FIECARUIAVA DA SOCOTEALA CUM A TRAIT PE ACEST PAMANT,SI SE VA HOTAR DACA VA AJUNGE IN IAD SAU RAI,DAR ASTA DEPINDE NUMAI CUM TI-AI TRAIT VIATA PE PAMANT;;ASA CA AVETI MARE GRIJA CUM VA COMPORTATI,CE VORBITI (VORBIREA VOASTRA SA FIE DREASA CU SARE) ASTA NU INSEAMNA SA-TI BAGI SARE IN GURA CA SA-TI DRESESZI VORBIREA,NU ASA;sper sa intelegeti bine acest lucru.
Duminică
, 28 mar 2010 08:34
[#]
covex_robu
RE:
Esti tu sigur ca in fiecare dintre noi exista un suflet???
Duminică
, 28 mar 2010 20:17
[#]
misterra
RE:
In altii exista si 2, ca erau la oferta :D
Duminică
, 28 mar 2010 23:21
[#]
covex_robu
RE:
:) .
Sâmbătă
, 27 mar 2010 14:38
[#]
mitu2008
RE:
Te inseli amarnic,daca tu te comporti urat si daca tu vrei sa ajungi in iad,asta nu inseamna ca mai trebuie sa vina cineva cu tine;
Sâmbătă
, 27 mar 2010 21:18
[#]
str8AP
RE:
mitu ceea ce ai scris tu mai sus trebuiesc judecate duhovniceste , iar atunci cand scri de exemplu vorbirea voastra sa fie dreasa cu sare dale explicatii tinerilor ca sa stie la ce te referi.
Sâmbătă
, 27 mar 2010 21:14
[#]
misterra
Mda, nu am pierdut nimic in cele 3 luni de cand nu am mai intrat pe la tema asta. Sanmarco, hai faiv :)
Sâmbătă
, 27 mar 2010 21:18
[#]
sanmarco
RE:
Hai faiv, Misterra! :*
Sâmbătă
, 27 mar 2010 21:22
[#]
misterra
RE:
Asa, si cum e cu fetele? Ai succes? ;))
Sâmbătă
, 27 mar 2010 21:24
[#]
sanmarco
RE:
Sunt un mic pacatos....
Sâmbătă
, 27 mar 2010 21:26
[#]
Fleeky
RE:
Buna sanmarco
Sâmbătă
, 27 mar 2010 21:29
[#]
sanmarco
RE:
Salve Fleeky!
Sâmbătă
, 27 mar 2010 21:26
[#]
misterra
RE:
Pt ca esti pacatos, cred ca te iarta fetele.. nu cred ca te iarta daca esti mic :)))))
Sâmbătă
, 27 mar 2010 21:28
[#]
sanmarco
RE:
:))) Stiu, am gresit atunci... Iarta-ma! :*
Sâmbătă
, 27 mar 2010 21:39
[#]
misterra
RE:
NU stiu cand, dar ok, te iert. Si sa nu se mai repete, ai inteles? Ca steluta nu va mai fi de ajuns :P
Sâmbătă
, 27 mar 2010 21:26
[#]
Fleeky
RE:
Buna misterra
Sâmbătă
, 27 mar 2010 21:27
[#]
misterra
RE:
Buna seara Conny
Sâmbătă
, 27 mar 2010 21:29
[#]
Fleeky
RE:
Ce mai faci?Esti bine sanatoasa?Am inteles ca vine si la voi primavara........:))))
Sâmbătă
, 27 mar 2010 21:41
[#]
misterra
RE:
Super, just let me know :)
Sâmbătă
, 27 mar 2010 21:43
[#]
Fleeky
RE:
Ok,am inteles ca si tu vrei sa mergi in tara,dar parca prin august,nu?
Sâmbătă
, 27 mar 2010 21:47
[#]
misterra
RE:
Septembrie, deci o sa mai petrec o vara canadiana :D
Sâmbătă
, 27 mar 2010 21:56
[#]
Fleeky
RE:
Pai o continui in tara,caci septembrie este o luna tare frumoasa in tara.A da,gata stiu mergi la nunta sorei tale.........de 28 de ani nu am mai fost la o nunta romaneasca......mie dor de o nunta romaneasca........:))))
Sâmbătă
, 27 mar 2010 21:35
[#]
Fleeky
RE:
Daca ma ajuta cel de sus ne vedem in vara asta,sper sa gasesc bilete ieftine si prin iulie sunt iar in Regina si chiar ca putem sa ne vedem ........fara zapada si frig.....:))))Acum depinde de cum voi gasi bilete de avion.....si daca nu va fii nimic (surprize)neplacut...:))))Dar asa pacatoasa nu sunt deci sper ca voi fii in vara asta acolo.
Luni
, 29 mar 2010 17:15
[#]
str8AP
RE:
Ce faci tu , pentru ca Cel de Sus sa te ajute ?
Luni
, 29 mar 2010 18:30
[#]
emilio67
RE:
dar tu ce faci in afara de faptul ca tot sacai pe unii pe aici???
Marţi
, 30 mar 2010 14:26
[#]
str8AP
RE:
emilio...din tot ce citesc atunci cand tu scrii inteleg ca nu crezi in Dumnezeu , nu sacai pe nimeni deci daca nu crezi in Dumnezeu esti ateu Biblioteca si lucrurile acestea pamantesti facute de mana omeneasca iti dau tie raspunsul ? Mai exista si alte surse dar cum dumnezeul veacului acestuia te'a dus in orbire nu poti sa vezi pe Dumnezeu decat daca se indura El si ma rog sa se indure de tine...pentru ca in tine este un suflet care chiar daca tu nu vrei doreste in Paradis.Dumnezeu sa te lumineze si sa te duca pe calea cea buna.Si repet nu sacai pe nimeni...si ca sa stii ce fac eu in afara de a scrie aici stau la dispozitia lui Dumnezeu caci viata si soarta mea sunt in mana Lui.
Marţi
, 30 mar 2010 15:32
[#]
emilio67
RE:
Ai cumva impresia ca BIBLIA a fost scrisa de vreun Duh ?!?!?!
Marţi
, 30 mar 2010 15:34
[#]
str8AP
RE:
Nu a fost scrisa de vreun duh dar a fost insuflata de Duhul lui Dumnezeu...nu stii sa faci diferenta...? foarte rau.
Marţi
, 30 mar 2010 15:40
[#]
emilio67
RE:
daca nu existau oameni curiosi care sa-si pune mintea la contributie, sa invetze (e vorba de stiinta), sa transmita mai departe (carti) invataturile... stii ce faceai acum???
Cipleai in piatra si aruncai mesajul pe celalalt deal... ca nu se mai inventa calculatorul la care stai si butonezi sfidand intelepciunea ce ti-o arata preotul...
Marţi
, 30 mar 2010 15:45
[#]
str8AP
RE:
Dumnezeu sa se indure de tine tinere.Amin
Marţi
, 30 mar 2010 15:49
[#]
emilio67
RE:
multumesc de apelativul "tinere"
Marţi
, 30 mar 2010 15:53
[#]
sanmarco
RE:
Emilio, noi vom fi mereu tineri!
Marţi
, 30 mar 2010 15:55
[#]
str8AP
RE:
Si pe tine.Iti doresc sa ai parte de o sotie frumoasa si asa cum doresti sanmarco ceea ce imi doresc mie iti doresc si eu tie...dar din pacate nu sunt eu acela care hotarasc...ci numai Dumnezeu...si Dumnezeu da fiecaruia dupa ceea ce merita...A vorbit Dumnezeu unei tinere intr o zi printr un proroc...nu stia nimeni ce este in inima ei era o tanara care si a trait pana atunci viata in destrabalare cu baieti..si alte lucruri si era o tipa destul de rea...nu stia nimeni...dupa aceea a marturisit...a fost chemata intr o casa de rugaciune...si prin prorocul care nu o cunostea i a vorbit Dumnezeu si cateva cuvinte i a zis...ea se ruga in gandul ei si cerea de la Dumnezeu sa ii dea un sot asa cum dorea ea in inima ei..dar Dumnezeu ia zis asa : Capra esti , tap iti dau.Deci in concluzie fiecare isi trage foloasele...nu poti sa sameni grau si sa seceri neghina...si nici sa sameni neghina si sa seceri grau.
Marţi
, 30 mar 2010 15:58
[#]
sanmarco
RE:
Totusi...... traim in Romania! Totul e posibil...
Marţi
, 30 mar 2010 15:58
[#]
emilio67
RE:
Adica daca imi plac femeile o sa ma prinda vreodata vreun homosexual sa mi-o traga?!?!?!?!...
Marţi
, 30 mar 2010 16:14
[#]
str8AP
RE:
Nu dar s'ar putea ca dupa ce te casatoresti peste 1 luna 2 3 4... sa afli cu ce scorpie te ai casatorit. Datorita destrabalarii care ai avut o inainte legata de femei.
Marţi
, 30 mar 2010 16:18
[#]
emilio67
RE:
mda...destrabalatul de mine
nesimtit si necredincios...
tztztztztztztzt
Marţi
, 30 mar 2010 15:53
[#]
covex_robu
RE:
Sa nu ii zici ca ar putea sa iti zica TATA . Nu ca eu m-as afla in ala situatie :P .
Marţi
, 30 mar 2010 16:19
[#]
Fleeky
RE:
Hi Strasse8 ,Eu fac foarte multe si cel de sus m-a ajutat de fiecare data si ma ajuta si de aceasta data sa-mi vad familia.
Marţi
, 30 mar 2010 16:40
[#]
Carboplex
RE:
nu e strada, cred ca s'ar pronunta 'straight up' , ca AP nu stiu ce inseamna (in afara de acces point)
Marţi
, 30 mar 2010 16:42
[#]
emilio67
RE:
o fi punctul de acces catre iertare
Marţi
, 30 mar 2010 16:42
[#]
str8AP
RE:
Fleeky zic ca Slavit sa fie Dumnezeu.
Marţi
, 30 mar 2010 16:52
[#]
Carboplex
Acu vreo cateva ore m'au oprit pe strada doua femei si ma intrebau daca stiu albanezi prin zona. Doar ce le'am raspuns ca nu stiu si nu's de prin zona, ma intreaba: "Dar tu de unde esti?" (merde, ca vorbisem asa de fluent.. cum m'am dat de gol ca nu's grec, nu stiu) - "Din Romania!"
"Perfect!" si cauta pliante ca la Martorii lui Iehova sa'mi dea si sa vin la biserica lor.
"Asta'i in albaneza" zic.. "Bulgara sau rusa.. albaneza iar.. nu, nimic in romana"
"Ah, pacat.. dar poti veni.."
"Nu, multumesc, deja sunt ortodox"
"Paste fericit!"
"De asemenea!" :)))
Marţi
, 30 mar 2010 16:57
[#]
emilio67
RE:
Foarte politicos.. dar
detest cand dupa ce raspunzi la fel de politicos sa inceapa sa te "ademeneasca"
Marţi
, 30 mar 2010 17:27
[#]
str8AP
RE:
Te afli in orbire spirituala.Dumnezeu sa se indure.Amin.
Marţi
, 30 mar 2010 17:49
[#]
emilio67
RE:
prefer orb decat sa cred orbeste ce imi spun altii
Marţi
, 30 mar 2010 22:28
[#]
str8AP
RE:
Nu te obliga nimeni sa crezi si nici nu trebuie sa crezi ce iti spun altii intereseazate tu...pentru ca sunt mai multe resurse de unde poti afla adevarul curat Sfant si minunat nu numai biblioteci , canale de televizor , documentare sau orice altceva asemanator cu acestea. Cauta sa simti pe pielea ta si atunci vei gasi sursa.
Miercuri
, 31 mar 2010 16:52
[#]
emilio67
RE:
1. Adervar ai grait...nu ma obliga nimeni... doar ma agaseaza verbal
2. Nu am crezut ce spun altii decat pe la 7...8...9. ani , am pus apoi mana pe carte.
3. Daca la alta sursa decat "biblioteci , canale de televizor , documentare sau orice altceva asemanator cu acestea" - te referi la cei ce iti provaduiesc cuvantul Domnului sau altii gen preoti - atunci te las cu bucurie pe tine caci nu este de mine...
PS
Daca te crezi mai iertat... te las pe tine primul la judecata
Duminică
, 4 apr 2010 14:32
[#]
str8AP
RE:
Nu este de tine Raiul si Vesnicia...tocmai asta ai spus si ai dat de inteles...tu nu vrei sa asculti cuvantul Domnului adica nu te intereseaza adevarul...si nu este de ajuns doar sa auzi cuvantul Domnului...mai sunt inca cativa pasi pana in momentul cand poti sa ajungi sa gasesti sursa si implicit fericirea...care nu este cea de pe pamant...pentru ca pe pamant toate zilele sunt rele.
Duminică
, 4 apr 2010 16:45
[#]
Benu
RE:
Zilele astea rele... sunt pt toata lumea, inclusiv pt tine, sau numai pt Emilio?!?
Duminică
, 4 apr 2010 20:06
[#]
emilio67
RE:
ce-i al meu .. al meu ramane :)))
Duminică
, 4 apr 2010 18:02
[#]
tincan
Cum explicati ca musulmanii nu preimesc mai pe nimeni in relgia lor, pe cand pocaitii sunt atat de primitori?
Duminică
, 4 apr 2010 22:30
[#]
mitu2008
RE:
Am vazut la T.V femeii musulmane kamikaze.Aveau explozibil pe ele,pentru Alah aducem "jertfe".
Luni
, 5 apr 2010 00:20
[#]
norbiee
RE:
Termenul kamikaze a fost adus pilotiilor japonezi sinucigasi din al doilea razboi mondial.
Luni
, 5 apr 2010 14:31
[#]
str8AP
RE:
Explicatia este simpla citeste Biblia si ai sa afli raspunsul.
Luni
, 5 apr 2010 14:40
[#]
emilio67
RE:
as pune pariu pe orice ca nu ai citit Biblia!!!
Luni
, 5 apr 2010 18:39
[#]
str8AP
RE:
pariu pun numai oamenii din lume...cei lumesti.
Cel mai bun comentariu!
»»»
Luni
, 5 apr 2010 18:40
[#]
str8AP
RE:
eu am murit fata de lume si traiesc pentru Hristos.
Luni
, 5 apr 2010 18:45
[#]
norbiee
RE:
=))))))) ce penibil
Luni
, 5 apr 2010 19:31
[#]
emilio67
RE:
penibil??... mie sincer imi este mila de el...
am avut o familie vecini asemenea lui... nu vorbeau cu nimeni decat daca puteau vorbi despre religie... din pacate pentru ei aveau o fetita de 3 ani ce s-a imbolnavit si a murit... se pare ca nu au dus-o la spital ca le interzice religia... tatal a fost condamnat... iar familia a plecat undeva la tara... o tragedie...din pacate
Luni
, 5 apr 2010 19:06
[#]
Efe
RE:
:| :| :|
=))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))=)))))))) ))))))))))))))))))))))))))
Luni
, 5 apr 2010 20:16
[#]
Benu
RE:
Tie nu ti se pare ca vei lesina?! De ras, evident... nu stiu daca talioara ta subtire poate incorseta pe viitor atatea hohote... :P
Luni
, 5 apr 2010 19:10
[#]
emilio67
RE:
sa-ti fie tarana usoara
Luni
, 5 apr 2010 19:23
[#]
norbiee
RE:
Daca tot crezi ca exista Dumnezeu .... oare nu ai fost creat sa te bucuri de viata in loc sa te rogi toata ziua ?
Luni
, 5 apr 2010 20:24
[#]
shok
RE:
:|
Miercuri
, 7 apr 2010 11:30
[#]
ily96
RE:
incep sa cred ca tu iti bati joc de noi
ori asta ori esti extrem de penibil....
Marţi
, 6 apr 2010 15:08
[#]
tincan
RE:
Spune-mi din Biblie ce srie despre pocaiti si musulmani, te rog
Marţi
, 6 apr 2010 23:05
[#]
str8AP
RE:
Daca imi raspunzi si tu la 2 intrebari iti raspund si eu la intrebarea ta: Ce inseamna cuvantul pocait ? Si cine este cel in care cred musulmanii ?
Marţi
, 6 mar 2012 14:05
[#]
Pele
RE:
Biblia este foarte buna pentru copiii de pana la 5-6 ani, pentru ca e plina de "povesti pentru adormit copii".
Miercuri
, 7 apr 2010 01:43
[#]
Darkinside
Domnul fie cu voi, amin.
E prea penal str8 asta, cred ca moare si el de ras cand posteaza aici :))
Miercuri
, 7 apr 2010 10:51
[#]
Fr33zy
RE:
=)))))
Miercuri
, 7 apr 2010 11:24
[#]
norbiee
RE:
a murit deja,n-ai citit comentariul albastru ?
Miercuri
, 7 apr 2010 21:49
[#]
str8AP
RE:
Calculeaza-ti cuvintele...si Amin se scrie cu A mare ;)
Miercuri
, 7 apr 2010 21:56
[#]
emilio67
RE:
Poate sa-si controleze cuvintele caci de calculat... trebe sa stii ceva mate
Miercuri
, 7 apr 2010 22:00
[#]
emilio67
Eu m-am cam saturat de atatea discutii cu str8AP asa ca nu voi mai intra aceasta tema... raman 2 concluzii:
1 . sunt un amarat necredincios ce va fi batut rau de cel de sus pentru ca sta prea mult prin biblioteci, studiaza, si nu se inchina sau roaga
2 . str8AP are comision la ce atrage in credinta lui... prea incearca sa converteasca pre toti
Miercuri
, 7 apr 2010 23:19
[#]
mmaria
Nu am avut timp pana acum sa citesc toate comentariile pe aceasta tema! Daaarrr!...vad ca tot apare in actualitate! A inceput sa ma obsedeze! Ma voi documenta si voi scrie argumentat!
Deocamdata,afirm si imi cer scuze pentru ceea ce spun, pornind de la exemplul unei colege "pocaite( probabil face parte dintr- o secta de pocainta):pocaitii nu au nici Craciun, nici Paste de sarbatorit ????!:(
Joi
, 8 apr 2010 00:51
[#]
kuliuzar
Str8AP-ule,esti prea tanar tata sa mori!Chiar asa vrei sa te duci prematur?!Eu zic sa te mai gandesti un pic. ;)In rest Doamne ajuta.
Vineri
, 9 apr 2010 18:24
[#]
str8AP
RE:
poate sa le calculeze si cu ajutorul intelepciune iar cat despre tine emilio vreau sa iti spun ca da...strang o comoara care nu o mananca moliile si nici nu o fura hotii dar in cer sus va fi rasplatirea mea si nu incerc sa convertesc ci le aduc mesajul Evancheliei adica faptul ca Isus a murit pentru toti si este gata sa ierte pe oricine se hotaraste sa isi predea viata in mana Lui sa isi schimbe viata rea urata si murdara si sa il urmeze pe Cel ce da viata vesnica facand ce este bine si placut devenind ca un om nou nascut.
Pocaiti au Craciun dar ei stiu ce sarbatoresc voi stiti...? Si daca stiti asa se sarbatoreste...in betii in imbuibari cu mancare si distracitie ?
Luni
, 28 iun 2010 17:03
[#]
ynnafloryna
RE:
mah da veniti si p conversatia mea>pocaiti-va!va ast
Luni
, 28 iun 2010 21:09
[#]
misterra
RE:
Ia si o punga de seminte cu tine in timp ce il astepti, sa nu te plictisesti. str8ap n-a mai intrat pe site de vreo 2 luni.
Marţi
, 29 iun 2010 22:29
[#]
Carboplex
RE:
deci unul care se pocaieste la conversatia asta nu e bun, trebuie sa o faca neaparat la conversatia ta? :P
Sâmbătă
, 10 apr 2010 00:30
[#]
ciuri
bine ca sti tu cum ne sarbatorim noi Craciunul...
Duminică
, 13 iun 2010 19:15
[#]
eki
mama.....in spre sfarsit chiar ma apucat o durere de cap, deci sincer nu am apucat sa citesc chiar tot ce a scris fiecare, oricum vad ca s-a cam stins subiectul...bha oameni!...:)... noi oamenii.. de ce tindem sa fim asa? sa catalogam? sa etichetam? pocait , ortodox, ateu....whatever, mi-a placut ce a zis cineva, nu religia conteaza.in ziua cand o sa te intalnesti cu DUmnezeu( cand o sa stai inainte Lui la Judecata) primul lucru care o sa te intrebe sa fi sigur ca nu o sa fie" TU CE RELIGIE ESTI?" nup, inima...inima fiind elementul pretios , dovada trairii tale bune sau mai puint bune, intelepte sau mai putin intelepte pe pamant. nu imi place ideea de hai sa ne convingem unu pe celalalt ca DUmnezeu exista sau nu exista. ca pocaitii sunt faini sau nu sunt faini. Fiecare dintre noi a crescut intr-un mod diferit.unii au crescut in biserici, altii in fata blocului, unii prin veicini mereu altii in coruri bisericesti. nu e rau in nici una din situatiile astea sa te afli. poti sa fi oriunde...sa faci aproape orice, dar cate din lucrurile pe care le facem ne sunt de folos? sau cate din locurile pe care le fregventam ne ajuta sa ne simtim bine si pe viitor nu doar pe moment cat iti inmoi putin stomacul in alcool. ideea cu care vreau sa inechei gandul meu pentru voi este sa cautati Adevarul, si sa aveti in vedere ca Adevarul este Unul Singur:)
<3 ah.. si nu uitati sa va iubiti unii pe altii cu o dragoste frateasca asa cum ne-a Iubit si El
Luni
, 28 iun 2010 17:17
[#]
ynnafloryna
Dumnezeu spune sa ne pocaim si atat!stiti k a te pocai nu e religie? a te pocai inseamna sa-L urmezi pe Isus intru tot ce faci,a te pocai nu este o religie chiar se numeste crestin-penticostal a te pocai este o credinta evanghelica,si i se spune asa deoarece provine din biblie,deci singura noastra sansa este sa citim biblia(noul testament)si sa ne convingem singuri,asa prin vorbe care mai de care are subiectul lui nerezolvand nimic!fratilor citi biblia!scrie de ortodoxie sau de catolicism ,budism sau mai stiu eu ce in biblie?nu scrie!in biblie scrie clar sa ne pocaim si atat luind fiecare botezul in apa(da asta ca fiind constienti,maturi,nu bebelusi) si marturisindu-L pe Isus ca mantuitor personal in viata noastra!acestea sunt conditiile pentru care Isus ne ofera mantuirea!Isus si apostlii Lui a avut cumva mai multe religii?nu!1 singura,El marturisea zi de zi pocainta cum si noi ar trebui sa facem!acesta fiind spre dezavantazul nostru deoarece ratam mantuirea!
Luni
, 28 iun 2010 17:26
[#]
mcara
RE:
cunosti din intamplare pe cineva care a ajuns acolo, SUS si a fost mantuit?
Luni
, 28 iun 2010 22:00
[#]
crissstti
RE:
...am sa o sun pe mama sa vad daca imi raspunde din ceruri si atunci am sa va povestesc....
Luni
, 28 iun 2010 22:16
[#]
mcara
RE:
:))))))))))))))))))))
Marţi
, 29 iun 2010 13:22
[#]
ynnafloryna
RE:
Da,pe Isus,asa scrie in biblie!
Marţi
, 29 iun 2010 17:31
[#]
mcara
RE:
M-am referit la faptul daca il cunosti ...personal, daca l-ai vazut in carne si oase, daca ai vorbit cu el si ti-a spus cum a facut de a fost mantuit. Ce scrie pe hartie stie toata lumea!
Marţi
, 29 iun 2010 21:48
[#]
covex_robu
RE:
Aici iti dau dreptate . Exista multe carti SF dar nici una nu are baza reala .
Marţi
, 29 iun 2010 23:12
[#]
shok
RE:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAMIIIIIIIIIIIIIIIIIN!
Marţi
, 6 iul 2010 12:40
[#]
covex_robu
pentru bucks as dori sa i amintesc si sa se documenteze si el despre martorii lui iehova ca sunt inregistrati legal in Romania si au aceleasi dreptri la fel ca celelalte organizatii religioase.deci martorii lui iehova nu este o secta ci o organizatie religioasa.
Marţi
, 6 iul 2010 16:54
[#]
Eu4ever
RE:
te mananca, robert :)))))))))))))))))))
Miercuri
, 7 iul 2010 09:40
[#]
covex_robu
RE:
nu a scris eu comentariul asta . Vb foarte serios . Cel putin nu l-am scris ieri . Cred ca de mai bine de o luna am scris asta si numai ieri a aparut .
Miercuri
, 7 iul 2010 16:18
[#]
topCat
Eu ii apreciez foarte mult pe acesti oameni care se numesc "pocaitii" imi plac la nebunie,nu sunt agresivi sunt jucausi ce mai intr-un cuvant sunt de treaba,tot respectul pentru ei.
Miercuri
, 7 iul 2010 16:19
[#]
emilio67
RE:
ce inseamna "jucausi" mai precis ?
Miercuri
, 7 iul 2010 16:21
[#]
topCat
RE:
E, na acum si cu tine am scris in continuare ca sunt de treaba.
Miercuri
, 7 iul 2010 16:30
[#]
emilio67
RE:
adevarul ca e preferabil un betiv decat un nebun :)))
Miercuri
, 7 iul 2010 16:22
[#]
Carboplex
RE:
prin 2006 reparam niste calculatoare la o sala de net. Un roman vorbea pe mess (web-chat) cu familia lui si incerca sa'i pocaiasca pe toti (el fiind din cate'am auzit proaspat pocait). Deja se enerva familia pe el, ca nu mai contenea a'l slavi pe Domnu si a le da motive celor de acasa sa se pocaiasca. Din cate am prins din discutie, fusese mare betiv si bataus. Dar, dupa cum reactionau cei de'acasa, il preferau asa cum era inainte :)))
Miercuri
, 7 iul 2010 16:30
[#]
emilio67
RE:
adevarul ca e preferabil un betiv decat un nebun :))).....
Miercuri
, 7 iul 2010 16:41
[#]
Carboplex
RE:
betivul isi mai revine din betie.. :))
Miercuri
, 7 iul 2010 16:44
[#]
emilio67
RE:
exacti!!!
Miercuri
, 7 iul 2010 16:47
[#]
mcara
RE:
Hac.......ce zisesi??:))))))))))))
Miercuri
, 7 iul 2010 16:49
[#]
emilio67
RE:
ca te mai trezesti totusi!
Miercuri
, 7 iul 2010 17:06
[#]
mcara
RE:
Aha..........cand am timp!:)))))))))
Miercuri
, 7 iul 2010 17:23
[#]
Fleeky
RE:
timp de ce?..:))))de trezit?:)))))sau de hac,hac? ai grija cu hac,hac ca poate deveni boala ....:))))))))))))
Miercuri
, 7 iul 2010 17:39
[#]
mcara
RE:
Pai eu ma tratez impotriva bolii cu.....JW, na! :)))))))))))
Duminică
, 9 ian 2011 01:38
[#]
nmgaby21
religi e o porcarie,iar cine zice ca religia nu a provocat razboaie,cele mai mari orgii și crime impotriva umanitatii, RELIGIA le-a făcut
Duminică
, 9 ian 2011 05:20
[#]
E-one
Daca in scolile di Romania, in locul orelor de asa zisa religie - in fond ore de indoctrinare ortodoxa - s-ar preda Istoria religiilor poate nu ar mai exista atita confuzie si fundamentalism ortodox. Asa ar afla si habotnicii ca nu sint ei buricul pamintului, ca nu este nimic care sa-i indreptateasca sa se creada mai crestini decit alte culte sau care sa-i indreptateasca sa dispretuiasca alte religii. Intoleranta de orice natura este direct proportionala cu nivelul de incultura dintr-o societate. Si in Romania ortodoxa nivelul intolerantei este extrem de ridicat.
Duminică
, 9 ian 2011 09:24
[#]
felipes
religia, o fraza de dansii, inventata...
Duminică
, 9 ian 2011 09:26
[#]
felipes
Eu nu cred nici în Iehova,
Nici în BuddhaSakya-Muni,
Nici în viaţă, nici în moarte,
Nici în stingere ca unii.
Visuri sunt şi unul ş-altul,
Şi tot una mi-este mie
De-oi trăi în veci pe lume,
De-oi muri în vecinicie.
Toate-aceste taine sfinte
Pentru om frânturi de limbă
În zădar gândeşti, căci gândul,
Zău, nimic în lume schimbă.
Şi fiindcă în nimica
Eu nu cred o, daţi-mi pace!
Fac astfel cum mie-mi pare
Şi faceţi precum vă place.
Nu mă-ncântaţi nici cu clasici,
Nici cu stil curat şi antic
Toate-mi sunt de o potrivă,
Eu rămân ce-am fost: romantic.
Marţi
, 11 ian 2011 22:45
[#]
Abelissimo
RE:
"Şi tot una mi-este mie
De-oi trăi în veci pe lume,
De-oi muri în vecinicie."
really....?!?! kiar ti'e indiferent ? ! tho realizei sensul cuvantului"vesnicinie"? petrecut in iad sau rai......nici pe departe no e totuna
Sâmbătă
, 29 ian 2011 18:34
[#]
KÖNIG
RE:
Prietene,de pe ce lume ai venit?De pe planeta RETAR constelatia D?
Duminică
, 9 ian 2011 11:09
[#]
Cristina7
cand eram mai mica, aveam niste vecini pocaiti dar nu aveam treaba cu ei. pana intr-o zi cand unul dintre vecini, cel mai batran, a incercat sa o convinga pe mama sa mearga cu ei la biserica. la un moment dat batranul i-a zis mamei mele despre viata dupa moarte, iar mama i-a raspuns "eu nu o sa mor niciodata". batranul nu a mai zis nimic si de atunci nu a mai vorbit cu mama, nici macar nu o saluta cand se intalneau.
Luni
, 10 ian 2011 23:55
[#]
@ndr3y5
RE:
si mama ta isi mentine afirmatia?
Marţi
, 11 ian 2011 03:55
[#]
Cristina7
RE:
da
Marţi
, 11 ian 2011 11:12
[#]
@ndr3y5
RE:
adica ea crede ca nu va muri niciodata?
Marţi
, 11 ian 2011 14:14
[#]
Cristina7
RE:
nu asta era ideea. ea a zis asta ca sa ii inchida gura batranului. asa nu mai avea cu ce sa incerce sa o convinga sa mearga la biserica lor.
Sâmbătă
, 29 ian 2011 15:02
[#]
simpson
mami fratilooooorrrr
ia cititi aicea!
http://credinciosii-intreaba.blogspot.com/2009/09/sarumana-parinte-as-vrea-sa-stiu-si-eu.html
pocaiti-va ca atlfeeeelll.....
mwhaaahahahahahaaaa
Sâmbătă
, 29 ian 2011 21:57
[#]
Xsulescu
RE:
in prima faza hhahahohihihhahah...apoi
AOLEU!!!!!
Duminică
, 30 ian 2011 06:40
[#]
E-one
RE:
Citat din "cujetarile" cuviosului:
"Curvia fără alt trup e o batjocură la adresa lui Dumnezeu, pentru că înseamnă aducerea de jertfă Diavolului cu sămânţa trupului propriu. Folosirea de materiale adiţionale pentru stimulare se socoteşte de două ori păcatul malahiei, iar lubrifianţii în loc de scuipat se socoteşte de trei ori.
Pentru dildouri şi alte asemenea obiecte există canon separat
."
Nu am mai ris cu atita pofta de mult. Si cica la astfel de "cuviosi" trebuie sa le mirosi c o a i e l e un sfert de ceas, sa le spui ce ai facut, cind ai facut, cu cine ai facut etc ca sa "te ierte" ei in numele tatalui ! Astia de fapt culeg informatii.
Si cu toate astea ii privim cu superioritate sau cu dispret pe cei de alta religie!
Duminică
, 30 ian 2011 11:29
[#]
Bula
RE:
nu stiu daca ati citit tot ... partea cu dildouri si chestiile de genu a fost oarecum neasteptata... dar ati citit ce patesc cei care savarsesc aceste "pacate" =)))????
# Li se întâmplă dambla.
# Dau în orbul găinilor.
# Le urmează scurgerea cea prin somn, de multe ori şi când sunt deştepţi.
# Caută să se împreuneze cu lighioanele pământului.
# Cumpără toate albumele formaţiei Holograf.
# Îmbătrânesc curând şi mor rău şi cu ticăloşie.
Duminică
, 6 feb 2011 16:13
[#]
ramonamatasa
Am multi prieteni pocaiti.Nu religia este criteriul intr-o prietenie.
Duminică
, 6 feb 2011 19:17
[#]
simpson
da voi ati citit si commurile?
sint bestiale unele, mai ales asta:
Andrei spunea...
Parinte!
Sunt Andrei si am 23 de ani. As vrea sa stiu daca e pacat sa fac sex anal cu sotia mea. Eu fac sex anal crestineste. Nu imi irosesc samanta ci o vars in vaginul ei. Dar ca un crestin bun ce sunt vreau sa stiu daca imi bag barbatia in fundul ei e pacat? Si e pacat sa fac dragoste pe muzica de la Holograf?
mwhhahahahahaaaaaaaaaa
auzi la el: sex anal crestinesc aahhahahahahaaaaa
Duminică
, 6 feb 2011 19:20
[#]
Efe
RE:
=))))))))))))))))))))))))))))) =)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Duminică
, 6 feb 2011 19:21
[#]
Ciprian
RE:
=))))))))))))))))))))))))
Duminică
, 6 feb 2011 19:28
[#]
thetracker
RE:
=))=))=))=))=))=))=))))))))))))))))))ala sigur o luat 1 butoi de etnobotanice!!!!!!!!!auzi ca e si conservator nu is varsa ''samanta''.....=))oameni pe treaba lor!!!!!!!!!
Duminică
, 6 feb 2011 19:55
[#]
shok
RE:
e la misto asta, ce naiba...
Duminică
, 6 feb 2011 19:43
[#]
Benu
Eu am o problema, evident... :P
Care e faza cu muzica celor de la Holograf?!?! Ca nu ma prind :-/ :-? 8-| Ha?!?! /:)
Duminică
, 6 feb 2011 20:17
[#]
thetracker
RE:
poate asta ii stimuleaza pe ei mai bine:D
Duminică
, 6 feb 2011 23:47
[#]
Benu
Am gasit o melodie... super :P
Cu prima ocazie o sa-i fac o dedicatie... ;))
Miercuri
, 9 feb 2011 10:47
[#]
Benu
Mai, imi pare rau, dar am incercat. Zau ca am incercat. Oi fi eu invers, dar melodiile pe care le-am ascultat nu mi-au creat nici o senzatie de zbantuiala speciala. Sau n-oi fi ascultat ce trebuie... sau tb sa cumpar TOATE albumele si apoi mai vb.... mda, decizii si qestii complicate :-j
Joi
, 17 mar 2011 20:29
[#]
Mistic
Grav de tot cu religile astea..
Joi
, 17 mar 2011 20:30
[#]
somebody
RE:
de ce crezi asta?
Joi
, 17 mar 2011 20:32
[#]
Mistic
RE:
Pt. ca sunt 333 de comentarii si nu stiu despre ce e vorba.
Joi
, 17 mar 2011 20:37
[#]
Mistic
RE:
Eu nu am nimic cu nici un fel de religie, fiecare crede in ce vrea.
Urasc doar tiganii ...
Si un ateu ar spune ca sunteti niste idioti cu totii. Dar se pare ca nu o sa stim niciodata . Pentru ca majoritatea cred in ceva si asta e foarte bine dar nu inseamna ca nu are dreptate.
Joi
, 17 mar 2011 21:13
[#]
somebody
RE:
sa inteleg ca esti ateu?
Joi
, 17 mar 2011 21:15
[#]
...robredo
RE:
ceea ce e sigur, este ca nu e pocait :)
Joi
, 17 mar 2011 22:51
[#]
Mistic
RE:
Nu sunt.. dar o sa ma pocaiesc pe la 90 de ani daca apuc.
Joi
, 17 mar 2011 22:50
[#]
Mistic
RE:
Nu, haide, nu as spune asa ceva despre voi baieti.
Joi
, 17 mar 2011 21:54
[#]
Benu
:)))))))))))) =))))))))))))))))) =))))))))))))
Da, stiu, sunt o pacatoasa, dar comentariile cele noi ale utilizatorului "pocait" sunt absolut dementiale :P
Spicuiesc, ca e mai funny:
- "pamantul este facut pt.8000 de ani...;) 2000 de ani inceputul lumii dinozauri sau ce o fi.. " :-/
- "cand zici ca teai pocait inseamna ca te innasti din nou"
- "satan ia invelit bine in pacat"
- "o sa va treziti ca nu va mai treziti"
- "cam atata mai zic in rest va recomand un Pocait si Biblia ..ca mi se termina caracterele "
:))))))))))))))))
Joi
, 17 mar 2011 22:02
[#]
misterra
RE:
=)))) Mersi de rezumat, ca imi era asa o.... lene sa citesc :D
PS. Era mai mare pacatul daca nu ne faceai rezumatul ;))
Joi
, 17 mar 2011 22:02
[#]
alynabest
RE:
Amin !
=))))))))))
Joi
, 17 mar 2011 22:12
[#]
Benu
RE:
Poftim, din cauza ta am mai gasit una ;))
- "Doamne iartane ca nu stim 95% din noi ce facem ...AMIN"
Adica... e fara semnul exclamarii, da?! :-j
Joi
, 17 mar 2011 22:10
[#]
Benu
RE:
Exact la tine m-am gandit cand am scos esentialul :P
Si totusi... ce noroc pe mine ca sunt asa rabdatoare. Am ras de mai multe ori ;) :)))))))))))
Joi
, 17 mar 2011 22:12
[#]
misterra
RE:
:D Sunt un simbol al leneviei la citit comentarii... sfinte? ;))
Joi
, 17 mar 2011 22:17
[#]
Benu
RE:
;)
Joi
, 17 mar 2011 22:52
[#]
Mistic
RE:
=))))))))
Multumim ptr. rezumat.
:*
Vineri
, 18 mar 2011 09:52
[#]
covex_robu
RE:
Nu stiu daca doar i-a invelit sau unii din noi chiar suntem inmuiati ca si snitelul in ou :)) .
Joi
, 17 mar 2011 22:14
[#]
...robredo
fetelor...sunteti pe un teren minat aici :))
Joi
, 17 mar 2011 22:15
[#]
alynabest
RE:
AMIN. =)))))))))
Joi
, 17 mar 2011 22:52
[#]
Mistic
RE:
tu faci parte din cor ? :))
Joi
, 17 mar 2011 23:23
[#]
alynabest
RE:
Mi a ramas in reflex. :))))))
Joi
, 17 mar 2011 23:26
[#]
Mistic
RE:
;))
Vineri
, 18 mar 2011 21:43
[#]
@ndr3y5
RE:
cine rade la urma ......
Joi
, 17 mar 2011 23:17
[#]
Benu
RE:
Neah... ca eu port tocuri de 10 :P
Joi
, 17 mar 2011 23:26
[#]
Mistic
Stand up crestin.
Duminică
, 21 apr 2013 09:50
[#]
Cristian
S-au dat si astia pe rap ...
Duminică
, 21 apr 2013 10:18
[#]
oneel
RE:
=)) atât pot să zic.=))=))
Duminică
, 21 apr 2013 19:41
[#]
Cristian
RE:
Aceeasi reactie am avut-o si eu . :D
Duminică
, 21 apr 2013 14:55
[#]
Skyler
RE:
De fapt rap-ul isi are originile in crestinism, daca observi hainele largi, lanturile masive de aur si vorbitul cu o anumita intonatie ce se vrea a fi cantat.
Duminică
, 21 apr 2013 15:04
[#]
catanedelcu
RE:
pe rationamentul asta Dumenezeu e cel mai mare meloman din univers din moment ce la majoritatea invocarilor se behaie pe ruptelea , in toate religiile. >:) Treaca de la mine, dar ar fi cazul sa-i mai trazneasca pe cate unii . fiindca n-au voce :))))))))
Duminică
, 21 apr 2013 12:55
[#]
disdediseara
http://www.trilulilu.ro/muzica-diverse/mircea-vintila-comertul-imposibil
Cu cat religia crestina(oricare) e mai comerciala cu atat mai mult credinta e profana.
Cine are ochii de vazut sa vada!!
,,Dar Fiul Omului, când va veni, va găsi, oare, credinţă pe pământ?" (Luca 18, 8)
„Mulți Îmi vor zice în ziua aceea: Doamne, Doamne! N-am prorocit noi în Numele Tău? N-am scos noi demoni în Numele Tău? Și n-am făcut noi multe minuni în Numele Tău?Atunci le voi spune curat: Niciodată nu v-am cunoscut; depărtați-vă de la Mine...“ (Matei 7:22-23).
Sus
Răspunsul tău:
Trebuie să fii autentificat ca să poţi scrie
Click aici pentru a te autentifica
Propune o nouă temă de discuţie
Competiţii Online
Dicţionar Român Englez
Dicţionar Englez Român
Design Web Site
Program Amanet
Codexul produselor de uz fitosanitar (pesticide)
Grile licenta Spiru
Grile rezolvate Spiru Haret
Gestiune schimb valutar
Toner-shop
SUS
1.0982 / 1.0017 (776)