Răspunsuri |
 |
|
Joi, 12 ian 2012 21:29
[#]
andrei0001 
uni de plictiseala sau ca nu pot sasi satisfaca placerile ascunse cu iubita sau nevasta si fetele sa arate ca inca mai pot sau ca nu prea mai primesc ce le trebuie si cauta la altu |

|
Joi, 12 ian 2012 22:11
[#]
musilica  RE: Pai daca stii, de ce ne mai intrebi? |

|
Joi, 12 ian 2012 22:21
[#]
aisha RE: Nu cred ca-si raspundea singur: mai degraba vru sa posteze la "doar o vorba...", dar gresi! |

|
Joi, 12 ian 2012 23:39
[#]
misterra  RE: .... ba chiar de mai multe ori ;)) |

|
Joi, 12 ian 2012 22:18
[#]
...robredo RE: bine ai venit ...banatene :) |

|
Vineri, 13 ian 2012 00:26
[#]
Skyler
Cine inseala? Du-te, ba, la scara ta! |

|
Vineri, 13 ian 2012 12:33
[#]
sanmarco 
La mine cred ca e genetic...bunicu' insela, tata insela.... |

|
Vineri, 13 ian 2012 13:08
[#]
drtelus  RE: sanmarco...bunic-tu si taic-tu sint comercianti? Ce fac...inseala la cintar? :)))))))))))))))))))) |

|
Vineri, 13 ian 2012 13:34
[#]
aisha RE: Aveau atelaj? |
|
Vineri, 13 ian 2012 13:16
[#]
Adyctin 
Nu stiu de ce inseala femeile, dar stiu de ce inseala barbatii: nu pentru ca "cealalta" este mai desteapta, mai frumoasa, mai sexi, etc., ci pentru simplul motiv ca este "alta". |

|
Vineri, 13 ian 2012 13:35
[#]
aisha RE: Altii insala din... obligatie (vezi cazul lui sanmarco):P |
|
Vineri, 13 ian 2012 13:40
[#]
Adyctin  RE: Ai dreptate, insala*...scuze. |

|
Vineri, 13 ian 2012 13:36
[#]
drtelus  RE: Si daca ai sti cita dreptate ai! Dupa principiul ca: ''si soarecele se satura de o gaura'' :)) |

|
Vineri, 13 ian 2012 13:50
[#]
Anita RE: Da. Aia din cascaval. :)) |

|
Vineri, 13 ian 2012 14:24
[#]
drtelus  RE: Bineinteles! :)) |

|
Duminică, 15 ian 2012 18:31
[#]
jaguar44 RE: ai dreptate ,barbatii se plictisesc si vor si altceva,..asa pentru putina adrenalina. |

|
Vineri, 13 ian 2012 17:25
[#]
mcara 
Degeaba! |
|
Luni, 16 ian 2012 18:36
[#]
iamyourpain
poate pentru ca nu au cunoscut ce inseamna sa iubesti ?:) |

|
Luni, 16 ian 2012 18:49
[#]
Bula
am gasit raspunsul in una din propunerile de la bancul zilei "Pentru ca e mai usor sa obtii iertarea decat permisiunea" |

|
Luni, 16 ian 2012 19:34
[#]
misterra  RE: Asta m-a invata una dintre managere zilele trecute. Nu se referea la problema de cuplu, la parteneri si amanti, era vorba de cu totul altceva, dar mi-a placut ideea. |

|
Luni, 16 ian 2012 19:40
[#]
mcara  RE: Greseala recunoscuta este pe jumatate iertata.:)) |

|
Miercuri, 18 ian 2012 11:34
[#]
Gabi  RE: Saracu'... chiar mi-a fost mila de el. |

|
Miercuri, 18 ian 2012 11:40
[#]
Benu  RE: Da, dar cel putin exista o explicatie la tema asta :P De curand am gasit unul asemanator intr-un troleu, m-am asezat fara sa vreau langa el. Initial m-am speriat groaznic, pt ca nu stiam cum poate reactiona, dar dupa aia am constatat ca era prea absorbit de ce se petrecea pe geam, ca sa ma bage pe mine in seama. Nu-mi pot imagina oricum ce-ar fi putut sa i se intample, sa ajunga asa. De fapt, tocmai citind ce-am scris, mi-am dat seama ca eu nu prea stiu de ce o iau oamenii razna... :-?? Cred ca o sa propun o tema... |

|
Miercuri, 18 ian 2012 12:31
[#]
emilio67  RE: oricum se pare ca Boc este de vina!! :))))))))) |

|
Miercuri, 18 ian 2012 12:45
[#]
Benu  RE: :O Cum adica "se pare"?!?! Fii mai sigur pe tine, nu te lasa convins ca poti gresi in astfel de afirmatii! ;)) |

1 |
Cel mai bun comentariu! »»»
Miercuri, 18 ian 2012 12:18
[#]
catanedelcu
Pentru ca fidelitatea este o tampenie ipocrita inventata de barbati din orgoliu , inca din epoca patriarhala cand femeile erau niste obiecte aflate in posesia barbatilor, cum e si acum in multe tari arabe. Dragostea e efemera , oricine sustine contrariul ori e prea tanar si inocent ori e cretin. Este inevitabil ca intr-o viata de om sa fii atras de mai multe persoane de sex opus. Casatoria este o complicatie absolut inutila, daca nu chiar daunatoare. Inselatul e o vorbă năroadă, un cuvânt grav care descrie o situatie absolut normala. Sa-mi zica mie unul de pe site ca nu si-a inselat amica/consoarta/prietena/ nici macar cu gandul daca cu fapta n-a vrut, n-a putut sau a facut eforturi ca sa se abtina (ceea ce e laudabil, multi facem asa). Totul vine din orgoliu si egoism...femeia/barbatul nostru e numai al nostru. E frumos sa fie asa , dar nu e asa decat pe perioada pe care noi o numim dragoste si care nu dureaza vesnic la nimeni sau doar in cazuri extrem de rare, neglijabile din punct de vedere statistic. Iar daca imi spuneti ca ce facem cu moralitatea, va raspund : pentru cei indragostiti cu-adevarat de moralitatea suprema : manastirea. În rest..barbatii e porci si femeile e curve, si asa si trebuie sa fie. :))) Ne vedem la batranete la Putna , barbatii, si la Agapia , femeile . Vale et amor ! :))) (latina aprox. : La revedere si iubiti-va) |

|
Miercuri, 18 ian 2012 12:30
[#]
Benu  RE: >:D< Cafea, apa plata?! ;) |

|
Miercuri, 18 ian 2012 12:38
[#]
Anita RE: Cred că i-ar sta bine cu un "veşmânt" albastru. |

|
Miercuri, 18 ian 2012 12:47
[#]
Benu  RE: Albastru, albastru... cei imbracati in culoarea asta sunt din cadrul Politiei Romane. Sper sa nu fac vreo greseala, dar stie prea multe pt a fi asa. Sau e vreo iscoada?! :-? |

|
Miercuri, 18 ian 2012 13:01
[#]
Benu  RE: Aaaaa :))) bine, bine, dar preotii divorteaza?! Eu stiam ca nu. Gresesc?! :-/ |

|
Miercuri, 18 ian 2012 12:42
[#]
catanedelcu RE: Vodkă, fiindcă exersez moralitatea, momentan :)) |

|
Miercuri, 18 ian 2012 12:48
[#]
Benu  RE: Si cand vrei sa fi imoral, ce consumi?! Nu de alta, dar de cate ori ies e o prietena de-a mea in oras si-mi zice: "In seara asta am chef de circ si panarama, vreau sa nu mai fiu fata cuminte", de atatea ori noi doua suntem cele mai treze de la masa :)) |

|
Miercuri, 18 ian 2012 15:54
[#]
catanedelcu RE: eu cand vreau sa fiu imoral alerg vreo 4 kilometri si imi trece :))) |
|
Miercuri, 18 ian 2012 13:49
[#]
Adyctin  RE: :)) Deci e posibil sa te gasim la o manastire de taici dupa exercitiul asta? ;)) |

|
Miercuri, 18 ian 2012 15:27
[#]
catanedelcu RE: La o manastire infiintata de mine . :)) |

|
Joi, 1 dec 2016 23:58
[#]
realista4ever RE: g.ay (Gabi, cuvântul ăsta e porcos? :))) |

|
Vineri, 2 dec 2016 09:09
[#]
Gabi  RE: Nu este... politically correct. |

|
Joi, 1 dec 2016 23:53
[#]
realista4ever RE: ..până te-o păli și pe tine. Am răbdare. 😜 |

|
Joi, 1 dec 2016 23:57
[#]
realista4ever RE: ..să și detaliez puțin, nu cred că e persoană care să nu fi avut vreun gând mai puțin ortodox cu o persoană (pe fundal cântă Tiziano Ferro - m-am scos că-i ***, deci am scăpat de o grijă.. 😁- mi-e atât de drag. Pentru că e altceva..), însă cred că fiecare are pe cineva sortit. Iubirea se stinge dacă nu e îtntreținută flacăra.. important e să mai băgăm câte ceva pe foc.. dar vorbim peste vreo 10 ani, că mai am ceva de trecut și peste pragul tău 😊 |

|
Vineri, 2 dec 2016 00:08
[#]
catanedelcu RE: ha. ha. daca ne apucam sa vorbim despre iubire, dragoste si chestii de genul asta n-o sa ajungem niciodata la un rezultat. imi mentin in totalitate ce am scris acum 4 ani. dragostea este o amagire. asta depinzand ce intelegem prin dragoste. si, iata ca o luam de la capat. Stephen Hawking a zis odata ca "Love is understanding". Din unghiul asta, poate ii dau dreptate. Dar dragostea domestica, asta obisnuita, e efemera. O zic si filosofii si natangii deopotriva. O sa-mi zici de dragostea pentru copii, dar nu ma refeream la aia. Aie e de alta natura si tine de alte mecanisme, diferite fata de dragostea dintre un barbat si o femeie. |

|
Vineri, 2 dec 2016 00:18
[#]
realista4ever RE: Păi e normal să fie efemeră.. că moare unul la un moment dat 😁 Cât despre copil, aia e altă treabă, nu are nici cea mai mică legătură, cred că sunt teme și pentru asta.. oricum sunt la ora de lectură.. că iar am băut cafeaua târziu :)). Vorbim, nu cred că ai de gând să mă lași singură pe aici 😜 |

|
Vineri, 2 dec 2016 00:23
[#]
catanedelcu RE: pai... pe scurt, eu ma bucur cand aud oameni care cred in dragostea eterna, numai ca mi-e imposibil sa inteleg. de parca mecanismele dragostei pot fi intelese. si despre astea exista tratate intregi. de la simpla atractie secsuala pana la metafizica. numai ca eu sunt cel mai putin calificat sa vorbesc despre de-astea avand in vedere ca viata mea sentimentala a insemnat un lung sir de dezastre =))))))) si continua pe acelasi trend =)))))) |

|
Vineri, 2 dec 2016 09:10
[#]
Gabi  RE: Eu supralicitez si pretind ca mor chiar amandoi, pana la urma. |

|
Vineri, 2 dec 2016 00:04
[#]
penelopaa1 RE: Cu gandul, da. Asta nu inseamna ca trebuie sa fac tot ce-mi trece prin minte, nu? Tu, de exemplu, daca (Doamne fereste!) ai vreun gand necurat de a-ti curma viata, trebuie neaparat sa treci si la fapte? Si da, dragostea adevarata este efemera. |

1 |
Vineri, 2 dec 2016 00:09
[#]
mcara  RE: Tu cu cine te certi aici!? :) |

|
Vineri, 2 dec 2016 00:10
[#]
penelopaa1 RE: Nu mai stii ce-i ala reply? |

|
Vineri, 2 dec 2016 00:14
[#]
mcara  RE: Dupa aproape 5 ani....nu mai stiu. |

|
Vineri, 2 dec 2016 00:19
[#]
penelopaa1 RE: Pai, tocmai ca esti si tu aci pe site de cand lumea si pamantul. Sau iti place sa ma deranjezi asa aiurea? |

|
Vineri, 2 dec 2016 00:22
[#]
mcara  RE: Ok, nu te mai deranjez...dar nici tu pe mine.:) |

|
Vineri, 2 dec 2016 00:23
[#]
penelopaa1 RE: Acum, pe bune. Sper sa nu fie cu suparare, dar eu nu procedez asa cu voi. |

|
Vineri, 2 dec 2016 00:27
[#]
mcara  RE: Daca intelegeai asta "Tu cu cine te certi aici!? :)", era o treaba. Dar asa..... |

1 |
Vineri, 2 dec 2016 09:10
[#]
Gabi  RE: Intrebarea asta este legitima pentru penelopa la aproape fiecare postare a ei :D |

|
Vineri, 2 dec 2016 14:49
[#]
mcara  RE: Da, dar pentru ea este normal. Noi suntem aia "anormali".........nu ca nu am fii.:)))) |

|
Vineri, 2 dec 2016 00:40
[#]
realista4ever
Cred că unele femei înșală mai mult pentru a se răzbuna.. după ce au fost înșelate. (trist e că relația a mai continuat după incident). În schimb, bărbații, au mai multe motive (ori sunt mai inventivi la acest capitol..) - ba că nu au primit acasă ceea ce și-au dorit - problema e că nici măcar nu au vorbit despre aceste dorințe.. ba că au avut nu știu ce conexiune.. și că era musai să se întâmple (caz real..), ba că erau prea beți și nu știau ce au făcut (asta să o creadă cine o vrea, eu cred că bărbații doar se folosesc de scuza asta, își aduc aminte perfect, doar că unii o recunosc, alții nu).. și lista poate continua. 😁 |

|
Vineri, 2 dec 2016 00:49
[#]
catanedelcu RE: ei, cum sa nu ? de-asta se inseala oamenii, din razbunare. scrie in toate manualele ca motivul principal este atractia secsuala. ce naiba, daca tot vorbim pe bune despre de-astea, sa nu ocolim motivul principal. ca doar nu te duci pe strada si il inviti in pat pe primul cersetor sau pe prima prostituata. ca aia nu mai e inselat, aia e exces de hormoni. si asta este tot un motiv fundamentat stiintific. libidoul. daca diferenta e mare in cuplu, unul o sa cedeze pana la urma. simplu. razbunarea e o scuza / explicatie puerila. |

|
Vineri, 2 dec 2016 00:57
[#]
realista4ever RE: Răzbunarea e invocată, însă e clar că există și atracție.. altfel nu ar fi prea dulce răzbunarea.. nu? 😅 |

|
Vineri, 2 dec 2016 01:33
[#]
E-one RE: Răzbunarea, tradițional vorbind (din punct de vedere masculin) însemna „frăgezirea nevestei”. Nu știu dacă avea efect, dar se mai practică. Și nu doar la noi la români. |

|
Vineri, 2 dec 2016 03:12
[#]
catanedelcu RE: ha. am vrut sa zic si eu asta, dar nu stiam cum sa ma exprim, tu ai fost mai artistic :))) . asa e, instinctul primar asta e. |

|
Vineri, 2 dec 2016 07:40
[#]
asd
Barbatii sunt infideli ''din constructie'', femeile, nu toate dar majoritatea se zice ca o fac din razbunare. Acu' depinde si de cate ori se razbuna, cele care o fac stiind ca sunt inselate cica se numesc razbunatoare, cele care se razbuna fara sa stie ca sunt inselate cica s-ar numi c u r v e, dar si razbunatoarele cu actele in regula daca se razbuna in fiecare zi iar nu e-n regula. Si mai sunt cele care o fac din plictiseala (asa se zice), ceva de genu: cum ar sta ea tolanita in fotoliu urmarind in reluare un episodul 1262 din ''Tanar si nelinistit'', cascand cu gura pana la urechi zice: ''Doamnee, ce m-am plictisit, pana vine Georgel de la job ma duc sa ma f*t cu Radu.'' In concluzie, au si ele cel putin trei motive. |

|
Vineri, 2 dec 2016 09:11
[#]
Gabi  RE: Sau invers. |

1 |
Vineri, 2 dec 2016 23:10
[#]
asd RE: Corect sefu', exista si posibilitatea asta...;)) |

|
Vineri, 2 dec 2016 23:17
[#]
mcara  RE: Iar i-a zis cuvantul ala ? :)) |

|
Vineri, 2 dec 2016 23:22
[#]
asd RE: Asa e, stiu, promit ca nu mai zic... |

|
Vineri, 2 dec 2016 23:23
[#]
mcara  RE: Vezi ca primesti o adiacenta....stii tu unde.:))) |

1 |
Vineri, 2 dec 2016 14:47
[#]
mcara  RE: Tare Radu asta frate! :))) |

1 |
Vineri, 2 dec 2016 23:19
[#]
asd RE: Eee, poate nu e chiar asa, poate exista, poate nu exista... |

1 |
Vineri, 2 dec 2016 23:22
[#]
mcara  RE: Daca are acordeon....exista.:)) |

|
Vineri, 2 dec 2016 23:26
[#]
asd RE: :)) Doamnee, ce scoala ai! |

|
Vineri, 2 dec 2016 23:32
[#]
mcara  RE: Pai, acum cativa ani am fost intrebat aici "ce scoala am" si am zis si eu ce-am apucat. Am diploma de la "Facultatea de Inalte Tromboane si Luare la Misto", facultate care nu mai exista acum, dupa revolutie. :))))))) |

1 |
Vineri, 2 dec 2016 23:46
[#]
E-one RE: Ba există doar că și-a schimbat titula: ADCȘȘDCMȘA. Adică: Academia de Cocalari și Șmecherași de Cartier, Manele și Aroganțe. |

|
Vineri, 2 dec 2016 23:55
[#]
mcara  RE: Aaaaaa....sub conducerea "Babutei" s-a infiintat.:))) Este careva pe site care a absolvit-o!? :))) |

|
Marţi, 6 dec 2016 11:02
[#]
penelopaa1 RE: Asta-i idealul tau in viata? =))))) |

|
Marţi, 6 dec 2016 16:21
[#]
cristi2000 RE: atingerea idealului este o sarcină grea; acesta ia foarte mult timp, forță, sentiment, presupune implicare emoțională totală și sacrificare a multor lucruri și oameni. Odată atins, acesta se poate transforma în cenușă, devenind lipsit de importanță și inutil, ființa omenească fiind construită să aspire mereu la ceva mai mult… |

|
Marţi, 6 dec 2016 16:37
[#]
mcara  RE: ....mai bun.:)) |

|
Marţi, 6 dec 2016 20:47
[#]
penelopaa1 RE: In cenusa zici? Nu cunosc astfel de tactici. Si poate nu-ti ziceam nimic, dar chiar am crezut ca ai asa gusturi in materie de femei. Mia culpa! |

|
Marţi, 6 dec 2016 15:22
[#]
mcara  RE: Pai, cine a zis ca este!? :) |

|
Marţi, 6 dec 2016 20:39
[#]
aisha
Eu cred că e o alegere între a-l înșela pe cel de lângă tine și a te înșela pe tine. Mai exact, dacă ești cu X și te atrage Y, dar decizi să-i fii fidel(ă) lui X, e un fel de a te înșela pe tine. |

|
Miercuri, 7 dec 2016 01:03
[#]
E-one RE: Ai beut apă după eu_nimeni/penelopa1/pufarina? Am întrebat, nu am dat cu „presupusul” |

|
Miercuri, 7 dec 2016 01:12
[#]
mcara  RE: Cand ai intrebat bre!? :) |

|
Miercuri, 7 dec 2016 01:21
[#]
E-one RE: 9 (nouă) minute înaintea ta! :P |

|
Miercuri, 7 dec 2016 01:26
[#]
mcara  RE: Ce 'stept esti, bre!? :))) |

|
Miercuri, 7 dec 2016 01:29
[#]
penelopaa1 RE: Zici ca se misca in reluare, pe bune. Nici cand ma uit la meciurile cu fotbalisti nu patesc asa. |

|
Miercuri, 7 dec 2016 01:33
[#]
E-one RE: Ai luv iu! : :P |

|
Miercuri, 7 dec 2016 01:37
[#]
mcara  RE: Piei Satana! :))) Ptiuuuu.....dra.ce! :))) |
|
|