Home
Diseara Fun Dicţionare Utile Conversaţii
EnglishEnglish 
Înregistrează-te
Autentificare
  

cat conversatii Conversaţii: Turism si natura


Aici vă puteţi face auziţi, vă puteţi împărtaşi experienţele, puteţi discuta cu ceilalti, puteţi lansa noi subiecte de conversaţie.

Propune o nouă temă de discuţie
Caută conversaţii după cuvinte cheie

"Explore the Carpathian garden"

Categorie: Turism si natura
Discuţie iniţiată de nikkoOffline
(100 răspunsuri)6.064 afişări

Ministrul Turismului, Elena Udrea, a lansat joi la Shanghai brandul turistic al României, cu sloganul "explore the Carpathian garden", cu această ocazie fiind prezentat şi noul logo turistic al ţării noastre.
Ea a adăugat că brandul scoate în evidenţă tocmai ce are România mai frumos, mai interesant şi mai pur, transmite Mediafax. La lansarea brandului, pe scenă, alături de Udrea şi ministrul Afacerilor Externe, Teodor Baconschi, au fost prezenţi foştii mari sportivi Nadia Comăneci, Gheorghe Hagi şi Ilie Năstase.

Ce este ciudat este faptul ca frunza - elementul central al campaniei, pare ca facand parte dintr-un set grafic ce se vinde cu 250 de dolari pe Internet. Ma rog, n-ar fi mare lucru asta (desi daca se dovedeste ca n-a fost cumparat, ci copiat, nu-i prea bine), dar se pare ca deja simbolul a fost folosit de alte companii in alte campanii publicitare, ba chiar si de compania romaneasca Oltchim.

 

"Explore the Carpathian garden"
Răspunde
Răspunsuri
Răspunsul tău:
Click aici pentru a te autentifica
Propune o nouă temă de discuţie
SUS
0.1813 / 0.1534 (237)