Sâmbătă, 28 ian 2017 00:04
[#]
fara_cont

Aceasta este o lista de plangeri formulate de clientii companiei engleze de turism "Thomas Cook Vacations" :
1. In concediul meu in Goa, India, am fost dezgustat sa aflu ca aproape fiecare restaurant servea curry. Nu-mi place mancarea condimentata.
2. Nu ar trebui sa permita bronzatul topless. L-a deranjat prea mult pe sotul meu, care voia doar sa se relaxeze.
3. Am mers in concediu in Spania si am avut o problema cu taximetristii pentru ca erau toti spanioli.
4. Am rezervat locuri intr-o excursie la parcul acvatic dar nimeni nu ne-a spus ca trebuia sa ne aducem de acasa costumele de baie si prosoapele. Noi am crezut ca erau incluse in pret.
5. Era prea mult nisip pe plaja. A trebuit sa curatim totul cand ne-am intors in camera.
6. Am descoperit ca nisipul nu arata ca cel din brosura. Brosura dumneavoastra arata nisipul ca fiind alb, dar in realitate era mai degraba galben.
7. Vanzatorii locali lenesi din Puerto Vallarto inchid magazinele dupa-masa. Adesea am avut nevoie sa cumpar lucruri in timpul siestei - practica asta ar trebui interzisa.
8. Nu ne-a spus nimeni ca erau pesti in apa. Copiii s-au speriat.
9. Desi brosura spunea ca e o bucatarie complet echipata, nu era niciun feliator de oua in dulap.
10. Cred ca brosura ar trebui sa explice ca magazinele locale nu vand biscuiti veritabili, cum ar fi cei cu crema de ou sau turta dulce.
11. Drumurile erau denivelate, asa ca nu am putut citi ghidul turistic in timpul calatoriei cu autobuzul pana la hotel. Din acest motiv, nu am aflat multe lucruri care ne-ar fi putut face vacanta mai distractiva.
12. Ne-a luat 9 ore sa zburam din Jamaica in Anglia. Le ia americanilor numai 3 ore sa ajunga acasa. Mi se pare nedrept.
13. Am comparat apartamentul nostru cu un dormitor cu al prietenilor nostri, care rezervasera unul cu 3. Al nostru era mult mai mic.
14. La hotel era afisat: "Nu avem coafeze". Noi suntem coafeze profesioniste si credem ca cei de la hotel au stiut asta si ne-au facut sa asteptam mai mult.