Answers |
 |

|
Wednesday, 19 may 2010 09:54
[#]
nikko 
Administraţia Prezidenţială are nevoie de un aparat foto superperformant pentru imortalizarea lui Traian Băsescu, motiv pentru care din banii de la bugetul public cumpără unul de nu mai puţin de 10.000 de euro! Anunţul de cumpărare a fost postat pe site-ul achiziţiilor publice în 7 mai, fix la o zi după ce Traian Băsescu a anunţat poporul că trebuie să strângă cureaua între 15% şi 25%. Purtătorul de cuvânt al Preşedinţiei, Valer Turcan, a explicat, luni seară, la un post de televiziune, că era nevoie de un aparat mai sofisticat pentru ca fotografiile cu Traian Băsescu să fie de calitate, deoarece „Administraţia Prezidenţială furnizează fotografii către toată presa". |

|
Wednesday, 19 may 2010 09:55
[#]
Gabi 
Separatoarele de drum montate la inceputul anului in tot Bucurestiul au fost distruse deja in proportie de 70%. Datorita materialului din care sunt realizate, separatoarele nu avariaza masinile, iar soferii le ignora, trecand peste ele. Pentru cele 15000 de separatoare de trafic, Administratia Strazilor a platit aproximativ 900.000 euro. Ideea a fost proasta si a dus la risipa de bani publici. In Paris, de exemplu, am vazut ca separatoarele de trafic sunt folosite pentru a demarca prima banda de sens, ca sa fie folosita doar de autobuze si biciclete. Separatoarele sunt inalte si din beton (nu poti trece peste ele fara sa-ti avariezi masina). Total: 910.000 de euro. |

|
Wednesday, 19 may 2010 09:57
[#]
Gabi 
In 2004, Centrul Cultural "Dunarea de Jos" a cumparat doua trasuri de epoca cu suma de 20.000 euro. De atunci, ele nu s-au folosit nici macar o singura data, pentru ca au fost proiectate gresit, fiind prea grele si nu se pot inhama caii la ele. Greseala a fost ca nu s-au cumparat produse de serie, care sa se poata proba inainte de achizitie. Total: 930.000 euro. |

|
Wednesday, 19 may 2010 10:00
[#]
Gabi 
Un alt poriect al CCDJ Galati a fost cel al "Panzarului Moldovenesc", tot in 2004 realizat. Vasul se dorea a fi o copie fidela a corabiilor din vremea lui Stefan cel Mare. Vasul a costat 400.000 euro, si nu poate fi folosita in croaziere asa cum se afirmase in proiect. Greseala a fost ca nu s-a luat avizul Muzeului din Constanta INAINTE de realizare, pe proiect. Total: 1.330.000 euro. |

|
Wednesday, 19 may 2010 10:04
[#]
Gabi 
Rachitaria de la Tulucesti a fost o alta "realizare" a CCDJ Galati, datand din 2007. Aceasta trebuia sa fie un atelier pentru a se califica mesteri populari impletitori de rachita. Din 2007 pana acum aici au fost instruiti 4 (patru) mesteri populari. Bugetul proiectului: 73.000 euro. Greseala a fost ca nu s-a cercetat daca exista cerere pentru astfel de cursuri. O informatie interesanta: pentru cele 3 proiecte ale CCDJ mentionate, fostul director al CCDJ si-a acordat salariu de merit. N-am aflat suma, din pacate. Total: 1.403.000 euro. |

|
Wednesday, 19 may 2010 10:06
[#]
nikko 
Tanc pentru Romsilva: 300 de mii de dolari In noiembrie, DNA a inceput cercetarea penala a lui Dumitru Cristea, directorul Complexului Energetic Turceni, care a cumparat un tanc fara a respecta legea achizitiilor publice. Prejudiciul calculat este de opt miliarde lei vechi. In afacere este implicat Mugurel Surupaceanu, fost prefect de Gorj, care este cercetat pentru achizitionarea unui alt tanc, de data asta pentru Romsilva, regie condusa in 2003 de Ion Dumitru. Fostul director (care ulterior a fost ales si deputat PSD) a cumparat cu 300.000 de dolari un "blindat" care nu a fost folosit niciodata pe functia de utilaj, asa cum visa el. Vanzatorul, o firma fictiva din Ucraina, l-a vandut unei societati din Romania, Eufrat SRL, pentru 6.250 euro, care, la randul ei, l-a "oferit" Romsilva. Tancul Romsilva consuma 80 de litri de motorina pe ora si inca isi asteapta specialistul care sa stie cum sa-l manevreze. Pana acum, mai multe directii silvice au refuzat sa primeasca pe inventar utilajul scump si inutil. Total: 1.703.000 euro |

|
Wednesday, 19 may 2010 10:09
[#]
nikko 
Dus cu telefon pentru Simirad: 1.100 euro Una dintre cele mai inutile achizitii din 2008 este toaleta de lux a lui Constantin Simirad. Presedintele CJ Iasi si-a comandat o instalatie performanta de hidromasaj la birou, in valoare de 40 milioane lei vechi, dar surpriza a fost imensa cand Simirad a facut receptia lucrarii. Durduliul presedinte nu incapea la dusul cu radio si telefon. "O las mostenire presedintilor mai slabuti ca mine", a fost replica nervoasa a lui Simirad. Total: 1.704.100 |

|
Wednesday, 19 may 2010 10:09
[#]
Gabi 
Primaria Generala a cheltuit in 2009 94.432 de lei pentru a publica raportul de activitate pe 2008 în 600 de broşuri şi pe 600 de CD-uri. Adica aproximativ 23.000 euro. Greseala a fost faptul ca raportul se putea publica foarte bine pe net, gratuit (probabil ca oricum s-a pus si pe net). Cele 600 de brosuri si 600 de CD-uri nu pot constitui vreun pas inainte spre ceva, asa ca nu sunt decat risipa de bani ai cetatenilor. Total: 1.727.100 euro. |

|
Wednesday, 19 may 2010 10:23
[#]
Gabi 
Programul "Analize pentru toti", derulat de Ministerul Sanatatii in 2007 - 2008, inseamna o risipa grosolana de 631.604.957 lei pentru a nu afla nimic. Cele peste 200 de milioane de euro au fost consumate pentru evaluarea întregii populaţii. Însă au fost colectate date doar de la 10,77 milioane persoane. În procente, se poate spune că programul “ Analize pentru toţi” a avut o rată de succes de doar 1,37%, în condiţiile în care din rândul a 10,77 milioane de români “controlaţi”, s-au descoperit 168.508 de cazuri de boală. Circa 20 de milioane au reprezentat cheltuieli administrative: costuri cu tipărirea taloanelor, costuri cu expediarea poştală, rambursare, introducerea şi înregistrarea persoanelor evaluate în baza de date şi altele. La acestea se mai adaugă aproximativ 10 milioane de euro direcţionate către achiziţionarea de laptopuri pentru medicii de familie, special pentru acest program. De pe urma aplicării programului, au câştigat cel mai mult laboratoarele care au realizat analizele şi care în 2008 şi-au dublat încasările. Şi medicii de familie şi-au suplimentat veniturile cu peste 20%. Specialiştii din sistemul medical susţin că fondurile cheltuite pentru acest program erau suficiente pentru a susţine pe o perioadă de patru ani proiecte care vizează screeningul şi prevenţia cancerului de col uterin. De asemenea, costurile administrative puteau ajuta la dotarea tuturor judeţelor cu aparatura necesară intervenţiei în caz de infarct miocardic. În acest mod, 2.000 de pacienţi puteau fi salvaţi anual. Cercetările făcute în legătură cu acest program au scos la iveală că pentru 1,2 milioane de români datele colectate sunt incomplete. De asemenea, pentru aproximativ 450.000 de cazuri au fost constatate coduri de raportare dublate. În aceste situaţii este vorba despre analize şi consultaţii fictive, care nu s-au realizat, dar care au fost plătite. Total: 201.727.100 euro. |

|
Wednesday, 19 may 2010 11:25
[#]
dnlac
Din platformele de inspecţie rutieră au rămas doar proiecte şi procese În 2003, Ministerul Transporturilor primea fonduri Phare în valoare de 7 milioane de euro pentru construirea a 26 de platforme de inspecţie rutieră. Prezente în mai toate ţările europene, acestea ar fi protejat infrastructura prin descurajarea transporturilor suprasolicitate. După şapte ani, nici un centimetru din cele 26 de platforme nu este operaţional. http://www.jurnalul. ro/stire-observator/din-platformele-de-inspectie-r utiera-au-ramas-doar-proiecte-si-procese-544091.ht ml nu stiu cat sa adun la total: se vorbeste de 7mil e, de despagubiri de 1.5 mil e si de intrerupere a contractului. |

|
Wednesday, 19 may 2010 11:54
[#]
Gabi  RE: Total: 208.727.100 euro. |
|
Wednesday, 19 may 2010 12:00
[#]
Gabriel' RE: Pff... Mai bine tragem banii la scanner si aia e.. :)) |

|
Wednesday, 19 may 2010 12:57
[#]
tincan
Sper ca nu ati postat deja monumentul prostiei: http://***************/actualitate/eveniment/Pasaj ul-Pipera-iluzie-optica_0_16799022.html Total: Initial 6,22 milioane de euro In momentul de fata: 11,44 milioane de euro, dintre care 5 milioane de euro fonduri europene NETERMINAT |

|
Wednesday, 19 may 2010 13:19
[#]
Gabi  RE: Am mers pe el, este terminat. Sigur, s-a platit pe el mai mult decat trebuia, dar macar este un obiectiv de folos pe termen lung. |

|
Wednesday, 19 may 2010 16:33
[#]
tincan RE: A, inseamna ca stirile sunt mai vechi decat credeam:D |

|
Wednesday, 19 may 2010 16:38
[#]
Gabi  RE: da, pasajul respectiv s-a dat in folosinta acum 6 luni. |

|
Wednesday, 19 may 2010 16:39
[#]
emilio67 RE: ..de Ceausescu stii ca a fost impuscat nu?!??...:))))) |

|
Wednesday, 19 may 2010 17:36
[#]
Ender RE: Auch ... harsh :). |

|
Wednesday, 19 may 2010 21:24
[#]
tincan RE: Cine? |

|
Thursday, 20 may 2010 09:28
[#]
nikko  RE: :)))))) |

|
Wednesday, 19 may 2010 20:21
[#]
misterra 
Wow, nu-mi vine sa cred ce citesc. Cata incompetenta... dar de ce ma mai mir, ca vorbim doar de Romania. Nu cred ca se incadreaza perfect la tema cazul meu, dar vroiam sa imi spun experienta de la Consulatul Romaniei in Toronto, ca tot bani primesc si oamenii de acolo. Pasaportul Minimistericiului a expirat, asa ca aveam nevoie fie de un nou pasaport fie de un titlu de calatorie. Care, pana in februarie, se putea face trimitand actele legalizate prin curier. Acum a trebuit sa mergem personal, copilul si ambii parinti :| In fine, trecand peste socul preturilor biletelor de avion, al zilelor lipsa de la serviciu si peste intregul proces de comunicare cu consulatul (nu raspundeau la telef, mailurile erau sarcastice si in 2 peri), am ajuns si la Toronto. Cand am deschis usa oficiului, a fost ca si cum am mers inapoi in timp cu 50 de ani. Ma refer la oamenii si atitudini. Un functionar nesimtit si nemernic ce tipa la toata lumea, un consul ametit si plictisit ce ne-a ratacit actele prin de 5 ori prin diferite birouri, caruia i-a trebuit o ora si jumatate sa scoata la imprimanta o hartie cu 5 randuri si sa ii faca o poza fetite. In schimb nu am putut sa ma abtin sa nu observ aparatura cu care era dotat biroul, calculatoare, scanere si imprimante de ultima generatie (pe care oricum nu stia sa le foloseasca). Am ramas cu un gust de pelin cand am vazut cat de nesimtiti pot fi unii oameni, si pe care noi ii platim sa stea acolo si sa fie nemernici si ticalosi cu noi. |

|
Wednesday, 19 may 2010 20:27
[#]
Gabi  RE: Observatie: esti off-topic. Observatie 2: comentariul tau este absolut relevant pentru o tema care nu exista inca. Sugestie / rugaminte: creaza o tema despre intamplarile legate de ambasade / consulate / serviciu de pasapoarte. Ce zici ? |

|
Wednesday, 19 may 2010 20:32
[#]
misterra  RE: Stiam ca sunt off-topic, dar era tema cea mai apropiata de oful meu. Cu un singur 'f' :P Oki, ai si tu dreptate, o sa fac asta. Should I delete this comment then? |

|
Wednesday, 19 may 2010 20:39
[#]
Gabi  RE: Numai dupa ce tema aceea este online. |

|
Thursday, 20 may 2010 09:59
[#]
Rugby
CEASURI FRATE :)) Primaria Bucuresti a achitat in urma cu patru luni 915.000 de euro pentru 10 ceasuri stradale, placate cu aur, dar nu a primit decat doua bucati, despre restul patronul firmei care a incasat banii neputand sa spuna unde sunt. Cele opt ceasuri stradale, placate cu aur de 24 de carate, ce ar fi urmat sa delecteze privirile bucurestenilor sunt disparute fara urma, fiind ultima oara identificate, in ianuarie 2010, pe un vapor cu plecare din America, scrie Adevarul. Preţul unui astfel de ceas se învârte în jurul valorii de 35.000 de euro, iar directorul Popa spune că face toţi banii. „Acest tip de ceas e garantat o sută de ani, şi merge cu o precizie de plus-minus patru secunde la suta de ani”, spune Popa adăugând că ceasurile au o memorie internă cu 30 de melodii tematice – muzică folk, clasică, patriotică, populară şi specială de Crăciun. Problema pe care nu o inteleg este de ce un ceas este 35 de mii de euro, iar 10 ceasuri fac 1 milion? Dupa matematica mea... 35.000x10=350.000, restul unde sunt? Asta nu e doar caz de risipa, ci si clar caz de furt... |

|
Thursday, 20 may 2010 10:04
[#]
Rugby
PERDELE Da... Perdele, Cazul minunat al Elenei Udrea, cand a cumapart perdele in valoare de 75.000 de euro la doar cateva zile dupa ce a fost pusa in functie dupa alegeri, alt caz de risipca... SEMNE RUTIERE CU OBIECTIV TURISTIC semne rutiere cu obiectivele turistice din romania ( nu zic ca nu sunt bune, chiar merita monumentele sa fie mai usor de gasit ) dar nu cred ca valoarea semnelor rutiere cu obiective turisitce valoreaza 850.000 de euro, chiar nu cred asta. Faceti voi calculul. |

|
Thursday, 20 may 2010 10:12
[#]
Gabi 
Total: 210.567.100 euro. |

|
Thursday, 20 may 2010 10:49
[#]
Rugby
Ceea ce urmeaza nu se stie sigur daca e luat din banii publici sau nu, eu zic ca e clar, altii spun ca ar fi avut deja banii. RANGE ROVER SPORT La vreo cateva luni daca nu ma insel dupa alegerile primului din primul mandat al chiorului, sinistra de proasta de fiisa si-a luat cu BANII JOS! CASH adica, un Range Rover Sport de 72.000 de euro. Nu inteleg de unde ar fi avut bani proasta asta sa-si ia cu BANII JOS aceasta masina BORDURI Desigur, proiectul asta a fost facut repede, fara prbl, etc. de ce? pntru ca firma care furniza bordurile era a lui Videanu. concret ce s-a intamplat? Bordurile lui Videnau facute vai capul lor care se sparg la primul ciocan, le-au inlocuit pe cele din granit care existau inainte si aveau garantie 100 de ani. Cele din granit erau mult mai bune, mai usor de incalecat cu masina si nu exista nici un pericol. Aceastea sunt foarte inalte, nu pot fi incalecate de cat de jeepuri, si nu rezista mai mult de 10 ani iar daca incerci, trebuie sa te chinui cand pleci sa nu cumva sa-ti faci praf suspensiile sau planetarele. Sincer sa spun, habar nu am cat a fost proiectul asta intens mediatizat, dar sunt convins ca depaseste suma de cel putin 10 milioane de euro. |

|
Thursday, 20 may 2010 10:51
[#]
Rugby
Am gasit cu borduri ceva, dar te ia durerea de cap cand citesti Bordurile: 27 milioane euro in 2008 Pentru anul in curs, specialistii estimeaza ca bordurile vor inghiti peste 90 milioane lei (circa 27 milioane euro), suma ce rezulta din procentul de 10-15% aferent lucrarilor de intretinere. La nivelul sectorului 1, activitatile de intretinere sunt estimate la 96 milioane lei, in timp ce la sectorul 2 estimarile sunt de 66,4 milioane lei. In medie, rezulta 85 milioane pentru fiecare sector, numai pentru intretinere. Pentru toate sectoarele, asta inseamna 486 milioane, la care adaugam si sumele aferente societatilor care fac intretinerea multianuala sub contract cu Primaria Generala, care se ridica la 150 milioane lei. Astfel, rezulta un buget minim de 636 milioane lei, fara a lua in calcul investitiile necesare mult mediatizatelor strapungeri, care implica si... multe borduri. „Este necesar sa se intervina si asupra bordurii atunci cand se fac lucrari de reabilitare, pentru a se asigura suprainaltarea carosabilului", explica reprezentantii Primariei Sectorului 2. „Sumele aferente proiectelor de intretinere sau reabilitare a drumurilor sunt, conform propunerii bugetare pentru 2008, de 66.470.000 lei pentru 50 strazi. |

|
Thursday, 20 may 2010 10:57
[#]
Rugby
POPICE nu de Bowling De cateva luni s-a umplut Bucurestiul de marcaje care separa benzile de circulatie pentru ca soferii indisciplinati sa nu mai depaseasca in coloana, sa nu mai parcheze pe mijlocul bulevardelor ori sa intoarca pe linie continua. Pentru 18 kilometri de popice, cum le spun oamenii, Primaria trebuie sa plateasca in jur de 2,7 milioane de lei, adica aproape 700 000 de euro. |

|
Thursday, 20 may 2010 11:03
[#]
covex_robu
O si sa nu uitam de Loganurile de 75.000 de euro bucata . Si au fost cumparate cateva sute bune daca nu chiar 1000 de bucati . |

|
Thursday, 20 may 2010 11:12
[#]
Rugby
cheltuiala asta este pe luna, deci este ceva constant. cheltuielile lunare de întreţinere a biroului deputatului Cătălin Nechifor se ridică la 7.021 lei, cu această sumă, pesedistul sucevean fiind “lider” la acest capitol printre parlamentarii români • în afară de pesedistul Nechifor, niciun alt deputat sucevean nu intră în vreun clasament cu privire la modul în care cheltuie banii publici |
|
Thursday, 20 may 2010 11:35
[#]
Scorpyoon
Comentariile sunt de prisos ... Eu inca sper ca e o gluma proasta... Va rog sa faceti voi calculele. www.ziuaconstanta. ro/rubrici/it-si-stiinta/500-milioane-euro-pentru- un-site-64999.html |
|
Tuesday, 1 jun 2010 13:43
[#]
nro
Înverzirea dintre troiene Una dintre afacerile de la ALPAB, relevante pentru modul în care erau cheltuiţi banii în mandatul lui Radu Popa, se referă la o serie de lucrări de semănare gazon în Parcul Herăstrău şi în Ştrandul Dâmboviţa. Potrivit inspectorilor ***ţii de Conturi, firma contractată de ALPAB, SC Bytza Garden SRL (ce figurează pe Registrul Comerţului ca neavând angajaţi şi cu profit zero), a emis, în decembrie 2009, trei facturi pentru plata lucrărilor efectuate. Valoarea totală: 212.776 de lei, echivalentul a 53.000 de euro. Conform documentelor din contabilitatea ALPAB, recepţia lucrărilor a fost efectuată în zilele de 22 şi 23 decembrie 2009. În acea perioadă însă, Capitala se afla îngropată sub strat de zăpadă. „Conform buletinului meteo, în zilele respective, grosimea stratului de zăpadă în Bucureşti era de 16-18 cm, ceea ce ar fi făcut imposibilă recepţia acestor lucrări", precizează raportul ***ţii de Conturi. Bogdan Florea, patronul firmei care a pus iarba miraculoasă, confirmă existenţa mai multor contracte încheiate între firma sa şi reprezentanţii ALPAB, toate privind lucrări de semănare gazon în Capitală. „Nu-mi amintesc de nicio recepţie atunci, în decembrie. Era zăpadă în Bucureşti? Nu-mi aduc aminte de aşa ceva. Poate că doar facturile sunt din acea perioadă, iar recepţia a fost făcută ulterior. Se mai întâmplă asta", a încercat Florea să explice fenomenul. |
|
Tuesday, 1 jun 2010 14:44
[#]
nro
Elfi există şi sunt plătiţi regeşte O altă afacere ciudată plătită din banii publici se referă la organizarea Crăciunului în Capitală. În 30 noiembrie 2009, reprezentanţii ALPAB încheiau un contract cu firma SC NDI Grup Expert SRL. Valoarea contractului: 63.800 de lei (fără TVA), echivalentul a 16.000 de euro, banii urmând să fie plătiţi în două tranşe egale, în cursul lunii decembrie a aceluiaşi an. La obiectul contractului este prevăzută următoarea înţelegere: „Punerea la dispoziţie a doi reni (inclusiv doi elfi), o sanie şi un actor deghizat în Moş Crăciun (...) în scopul folosirii acestora la parada organizată în parcuri, cu ocazia evenimentelor dedicate Sărbătorilor de iarnă". Suma achitată de către reprezentanţii ALPAB acoperea astfel o activitate a cărei durată, prevăzută în contractul încheiat cu SC NDI Grup Expert, era de numai „9 zile în limita a maximum 58 de ore". Activitatea se întindea pe parcursul a aproximativ şase ore pe zi. Un calcul simplu al afacerii descrise de Curtea de Conturi conduce la următoarea concluzie: fiecare dintre cei cinci participanţi angajaţi de ALPAB (cei doi reni, doi elfi şi un actor deghizat) era remunerat cu aproximativ 236 de lei pe oră. |
|
Tuesday, 1 jun 2010 14:44
[#]
nro
Şahul, un sport costisitor În fine, o altă afacere încheiată de ALPAB în mandatul lui Radu Popa se referă la un contract de reparaţie a unor mese de şah din parcurile Capitalei. Pentru recondiţionarea a zece astfel de mese, ALPAB a încheiat, în 24 august 2009, un contract cu firma SC Land Mark Design, în valoare de 70.802 lei. Aproximativ 7.000 de lei pentru fiecare masă de şah reparată. Suma este astronomică în raport cu preţul real al unei mese noi. Un model similar celor văzute în Cişmigiu sau Herăstrău costă maximum 400 de lei. |
|
Tuesday, 1 jun 2010 14:46
[#]
nro
Ciudata transformare a unor biblioteci în terase O altă afacere marca „Radu Popa", scoasă la iveală de „Adevărul", se referea la celebrul program „Biblioteci în aer liber". Doi dintre cei care figurau pe hârtie ca fiind beneficiarii acestui proiect erau, de fapt, proprietarii a două terase bucureştene. Curtea de Conturi susţinea, la acel moment, că investiţiile, în valoare de aproximativ 35.000 de euro, s-au făcut doar pe hârtie. Contractele privind lucrările de renovare fuseseră încheiate, în 7 iulie 2009, de către ALPAB cu firma de construcţii Adeo Confort Construct din Capitală. Obiectele celor două contracte erau identice: „lucrări de reparaţii bibliotecă", fără a se preciza vreo zonă pentru vreunul dintre aşezămintele culturale de acest fel. Nicio lună mai târziu, pe 3 august 2009, ambele lucrări erau oficializate printr-un proces de recepţie favorabil. Cu deosebirea că bibliotecile prevăzute în contractele încheiate nu fuseseră niciodată realizate. În fapt, în devizele de lucrări realizate de firma Adeo Confort, la secţiunea obiectiv, apăreau două terase publice, ambele din Parcul Herăstrău: „Tête-à-tête" şi „Boema". |
|
Tuesday, 1 jun 2010 14:46
[#]
nro
Transformarea peste noapte Potrivit Regulamentului de Organizare şi Funcţionare al ALPAB, aprobat prin Hotărârea Consiliului General al Municipiului Bucureşti din 25 noiembrie 2008, obiectul de activitate al ALPAB îl constituie „administrarea, exploatarea, întreţinerea, repararea şi protejarea lacurilor, ştrandurilor, spaţiilor verzi, în scopul furnizării publicului vizitator de servicii de agrement". Textul hotărârii, dar şi controlul efectuat la faţa locului i-au făcut pe reprezentanţii ***ţii de Conturi să concluzioneze: „S-au efectuat plăţi nelegale, în sumă totală de 141.861 de lei (35.500 de euro), din alocaţii de la bugetul local pentru cheltuieli care nu au nicio legătură cu obiectul de activitate al instituţiei". Absurdul situaţiei avea să continue în ziua imediat următoare apariţiei articolului din „Adevărul". Pentru a justifica banii primiţi, patronii terasei „Tête-à-tête" au scris pe pereţi „Bibliotecă" şi au umplut un raft cu aproximativ 100 de cărţi. Restul a rămas crâşmă. |
|
Tuesday, 1 jun 2010 14:50
[#]
nro
sursa este adevarul .ro ,iar povestea cu ceasurile placate cu aur poarta tot semnatura domnului radu popa ....a facut treaba buna omu asta :)))) .... |
|
Tuesday, 1 jun 2010 14:57
[#]
nro
totalul lucrarilor efectuate este de 121.000 euro |

|
Tuesday, 1 jun 2010 15:11
[#]
emilio67 RE: ce fraieri!!!!.... eu scoteam pe putin 200.000 |

|
Tuesday, 1 jun 2010 21:41
[#]
Gabi 
Asadar, avem pana acum: Total: 210.788.100 euro |

|
Tuesday, 1 jun 2010 21:44
[#]
emilio67 RE: gaby ... nu ai primit inca nici o invitatie la ministerul de finante? :))) |
|
Wednesday, 2 jun 2010 11:46
[#]
Efe 
Nu mai încape dubii, democrat-liberalul Marcel Hoară e mai tare decât şeful Statului, Traian Băsescu. Şi asta se poate constata la risipirea banului public. Dacă Administraţia Prezidenţială, păstorită de Traian Băsescu, a organizat licitaţie pentru poleirea cu foiţă de aur a catapetesmei din Biserica aflată în curtea Palatului Cotroceni în valoare de 21. 000 de euro, Marcel Hoară şi-a permis să aloce o sumă de zece ori mai mare pentru pictatul unei biserici. Aşadar, cu angajaţii în şomaj tehnic, după disponibilizarea a 400 de salariaţi, şi cu recomandarea să strângem cureaua, conducerea Complexului Energetic Rovinari investeşte în ... pictură pe biserică. Şi valoarea lucrării ignoră vremurile de austeritate, 800.000 de lei. Licitaţia a fost anunţată pe sistemul electronic de achiziţii publice în 17 mai 2010 şi va fi organizată pe 11.06.2010. Lucrarea de pictură în tehnică frescă va fi efectuată la Biserica Ortodoxă din Rovinari, un lăcaş de cult ce a fost construit în 2003 de Complex Energetic Rovinari pentru strămutaţi. Durata de execuţie a picturii este de doi ani şi nu prevede pictura din altar de care se va ocupa Parohia Rovinari. www.jurnalul. ro |
|
|