Răspunsuri |
 |

|
Duminică, 6 dec 2009 20:29
[#]
sanmarco
Cred si sper ca va castiga Traian Basescu! Diferenta va fi foarte mica, de cateva voturi! |
|
Duminică, 6 dec 2009 20:31
[#]
Efe
Geoana,cu 51,37%.:D |

|
Duminică, 6 dec 2009 20:34
[#]
Fleeky RE: Cred ca va iesi Basescu cu un procentaj de 47,2%,asta cum am vazut ca foarte multi in Spania,Italia,Germani si Holand sau prezentat la urnele de vot. |
|
Duminică, 6 dec 2009 20:43
[#]
Efe RE: Nu e posibil asa ceva.Daca Basescu o sa aiba 47,2% ( [-o< ), inseamna ca Geoana o sa aiba 52,8%, ceea ce il face presedinte. |
|
Duminică, 6 dec 2009 20:33
[#]
eu.sonia 
poi...la prognosticul de la ora 15 era diferenta f mica intre ei...dar stiu ca toti pensionarii s-au dus dimineata sau la pranz.....dupamasa stau tinerii si studentii la coada... si cred ca se va mai detasa putin basescu....dar diferenta nu va fi mare....un maxim 15 procente, cred. |

|
Duminică, 6 dec 2009 20:41
[#]
Gabi  RE: 15 procente ? :)) Nu mai suntem in 1990... |
|
Duminică, 6 dec 2009 20:44
[#]
eu.sonia  RE: 5, scuze. am scris 10 initial si am zis "sa fim seriosi" :)) |

|
Duminică, 6 dec 2009 20:47
[#]
Fleeky
Am gresit asa se intimpla cand gandesti in doua limbii-sprache:)))era vorba de 57% pentru Basescu acum . |
|
Duminică, 6 dec 2009 20:54
[#]
eu.sonia  RE: zici ca e tensiunea :))) pt cine 52? :D |

|
Duminică, 6 dec 2009 20:55
[#]
shok
eu |
|
Duminică, 6 dec 2009 20:57
[#]
eu.sonia  RE: agramatule! se spune "sunt eu"! |

|
Duminică, 6 dec 2009 20:59
[#]
shok RE: se zice "anagramatule", "anagramat'o" :))))) Presedintele Romaniei intre 2009 si 2014 este...eu nu Presedintele Romaniei intre 2009 si 2014 este...sunt eu :-w :P |
|
Duminică, 6 dec 2009 20:59
[#]
eu.sonia 
basescu.....ca sa pastram traditia gradului "Escu" .....dar daca se punea problema intre basescu si antonescu...eram confuza rau! :)) |

|
Duminică, 6 dec 2009 20:59
[#]
Gabi 
Sper, pana in ultimul moment, sa fie, totusi, Geoana. Chiar nu stiu ce se va intampla daca iese Basescu. |
|
Duminică, 6 dec 2009 20:59
[#]
Efe RE: 51,2 pentru Geoana!<:-P |

|
Duminică, 6 dec 2009 21:00
[#]
shok RE: pai...daca iese basescu...nu iese geoana...si viceversa :D |

|
Duminică, 6 dec 2009 21:02
[#]
Gabi  RE: asta ziceam, ca speram sa fie Geoana presedinte... chiar nu stiu cum se iesea din criza politica daca ar fi iesit Basescu. |

|
Duminică, 6 dec 2009 21:04
[#]
shok RE: iesirea din criza va fi oricum grea...indiferent de presedinte |

|
Duminică, 6 dec 2009 21:05
[#]
Gabi  RE: da, dar exista solutii... exista o majoritate care poate da un guvern... nu este un dead-end, nu ? |

|
Duminică, 6 dec 2009 21:07
[#]
shok RE: nu'mi pasa....sunt minor...nu am voie sa fac politica...eu stiu doar ca trebuie sa invat sa fiu un om diferit fata de cei care sunt acum idolatrizati (si nu ma refer numai la politicieni) pentru ca daca cineva va schimba tara, acesta e tineretul...noua ne ramane tara in continuare... |

|
Duminică, 6 dec 2009 21:09
[#]
Fr33zy  RE: Noua, daca avem loc de Iliescu, Nastase, Patriciu, Voiculescu si Vantu :)) Canada, here I cooooome! :)) |

|
Duminică, 6 dec 2009 21:10
[#]
shok RE: pot sa vin si eu? :D clandestin...intotdeauna mi'a placut iarna si patinoarele |

|
Duminică, 6 dec 2009 21:12
[#]
misterra  RE: Si patinatoarele nu? Daca-ti iei chitara, sigur poti sa vii :)) |

|
Duminică, 6 dec 2009 21:15
[#]
shok RE: si ele si ele.... |

|
Duminică, 6 dec 2009 21:12
[#]
misterra  RE: :)))) Deci cu Geoana trebuia sa vorbesc sa te trimita in Canada? Pff, si eu care cautam alte modalitati, mai grele :))) |

|
Duminică, 6 dec 2009 21:14
[#]
Gabi  RE: ce-aveti toti, frate, cu Canada ?! ce nu va place in Europa ?! :) |

|
Duminică, 6 dec 2009 21:18
[#]
misterra  RE: I-am cumparat pe toti, le-am promis zahar, bomboane si ulei, de asta aleg toti Canada :)) (PS. AM nevoie de ajutoare la curatat zapada, de 3 zile ma chinui :)) ) |

|
Duminică, 6 dec 2009 21:20
[#]
shok RE: here i come :D |

|
Duminică, 6 dec 2009 21:22
[#]
Gabi  RE: nu, chiar intrebam serios... uite, eu chiar am de gand de emigrez (peste vreo 6 ani), dar voi alege Germania, n-as alege o tara de la capatul lumii... In fine, sunt off-topic. |

|
Duminică, 6 dec 2009 21:27
[#]
misterra  RE: Ok, deschide o conversatie pe tema asta, sa nu mai fim offtopic. (PS. Daca invart globul in sens invers, sunt la inceputul lumii? ) |

|
Duminică, 6 dec 2009 21:38
[#]
Gabi  RE: Pfff... ce, numai eu am voie sa propun ?! :D |

|
Duminică, 6 dec 2009 21:12
[#]
Gabi  RE: am de-a face cu tineretul asta zi de zi... pe un site "frate" al acestui site... in afara de faptul ca se comporta mai liber decat generatiile anterioare, "inteligenta" si "maturitatea" de care dau dovada nu ma fac sa fiu prea increzator in ce veti face dupa ce veti detine efectiv aceasta tara... dar sper ca in acel moment sa nu mai fiu pe-aici... ;) |

|
Duminică, 6 dec 2009 21:14
[#]
shok RE: e si asta un punct corect....majoritatea sunt asa...e clar...tara se duce pe râpa....acum singurul lucru pe care mi'l doresc e sa fie adevarata teoria 2012 sa ne scapam de toate :)) |

|
Duminică, 6 dec 2009 21:16
[#]
Gabi  RE: asta nici in gluma nu trebuie s-o spui... dar nu ma mir, face parte din jemanfisismul generatiei de care vorbeam... |

|
Duminică, 6 dec 2009 21:18
[#]
shok RE: whatever |

|
Duminică, 6 dec 2009 21:21
[#]
Fr33zy  RE: :))) Shok are 15 ani. Are timp sa isi formeze opiniile politice, nu ai cum sa il acuzi de nepasane si indiferenta. Exagerezi putin. |

|
Duminică, 6 dec 2009 21:24
[#]
Gabi  RE: nu, zicea ca spera ca treaba cu 2012 sa fie reala... la asta ma refeream... ce poti sa mai vrei de la viata, de vreme ce ai astfel de sperante ? |
|
Duminică, 6 dec 2009 21:25
[#]
eu.sonia  RE: da mai, zau :| noi suntem aia mici si influentabili, naivi, vulnerabili? noi suntem generatia care mananca mici si promite sa punem stampila pe trandafiri... ?! hai bai shok, fii si tu realist, du-te fa o colectie de guma turbo si joaca WOW, las-o naibii de politica.... |

|
Duminică, 6 dec 2009 21:27
[#]
shok RE: eu nu joc wow...eu joc solitaire :D :)) |
|
Duminică, 6 dec 2009 21:30
[#]
eu.sonia  RE: pff....generatie decadenta. inconstientule! nu te gandesti la viitorul tau! (da nici nu trebuie.....daca incepi sa-ti pui probleme te iau de fraier) ....in loc sa hibernezi si tu...si sa te plangi peste inca 5 ani ca-i nasol in romania....zau. ce trist :| |
|
Duminică, 6 dec 2009 21:15
[#]
eu.sonia  RE: da da....da-i naibii de tineri....mai bine oameni precauti ca voi. daca ai avea 80 de ani si ai fi fost fan iliescu te-as fi inteles...dar asa....cand ai trait perioada cea mai dura, cu studenti omorati de mineri...cu mineri chemati de comunisti....cu geoana sustinut de comunisti....hmm..cate coincidente. incredibil. |

|
Duminică, 6 dec 2009 21:17
[#]
Gabi  RE: Geoana a fost sustinut si de multi altii... printre altele si de liberali. Iar Basescu, daca nu facea pe nebunul in ultimul an, iesea linistit presedinte; eu mi l-am scos definitiv de la inima cand a trimis-o pe fii-sa in Parlamentul European. |

|
Miercuri, 9 dec 2009 17:09
[#]
kote RE: Lasa ...ca si tu o trimiteai daca erai in locul lui! Hai sa fim seriosi! A gresit omul..da' se intelege de ce a facut asta! Nimeni nu-i perfect..... Cu atat mai putin comunistii aia... |

|
Miercuri, 9 dec 2009 19:32
[#]
Gabi  RE: Fals. Fals. Fals. N-as fi facut asa ceva. Altfel de ce m-ar mai fi deranjat faptal lui ? |

|
Duminică, 6 dec 2009 21:00
[#]
HAIDUCUL1
Gioana ,nu inseamna ca sunt bucuros |
|
Duminică, 6 dec 2009 21:01
[#]
eu.sonia 
hai sa aud.... e ora 21!!! sa comunice cineva ceva! |
|
Duminică, 6 dec 2009 21:02
[#]
Efe
51,2% Geoana - 48,8% Basescu. |

|
Duminică, 6 dec 2009 21:03
[#]
rozalia1
Pe OTV Basescu zice ca a castigat , pe Realitatea Gioana zice ca a castigat !!!! |

|
Duminică, 6 dec 2009 21:09
[#]
Gabi  RE: ai asa mizerie in grila de programe ?! OTV ?! |

|
Duminică, 6 dec 2009 21:21
[#]
rozalia1 RE: ... din pacate am mai multe mizeri de programe :(((( |

|
Duminică, 6 dec 2009 21:04
[#]
Fleeky
Cred ca Gioana va fii presedinte caci ma uit aici si-mi arata ca geoana are 50,8% si Basescu are 49,2% asta nu sunt sigura,dar asa arata acum la mine la stiri. |

|
Duminică, 6 dec 2009 21:05
[#]
Fleeky
Cine imi spune si mie cine este acum presedinte?Geoana? sau Basescu? |
|
Duminică, 6 dec 2009 21:06
[#]
Efe RE: Inca nu se stie.Exit-poll-urile il dau castigator pe Geoana.Rezultatele finale or sa fie maine. |

|
Duminică, 6 dec 2009 21:07
[#]
Gabi  RE: corect... depinde daca exit poill-urile se vor confirma... |

|
Duminică, 6 dec 2009 21:07
[#]
Gabi  RE: Traian Basescu. Geoana va fi, dupa ce Biroul Electoral comunica rezultatele oficiale, presedinte ales. Presedinte cu drepturi depline va fi dupa investire. |

|
Duminică, 6 dec 2009 21:07
[#]
misterra  RE: Nu se stie, nu sunt hotarati :))) |
|
Duminică, 6 dec 2009 21:07
[#]
eu.sonia 
nu-mi vine sa cred. juma de tara a fost in stare sa voteze cu o marioneta sustinuta de comunisti?! incredibil. ne intoarcem in timp sau ce naiba? |

|
Duminică, 6 dec 2009 21:09
[#]
Gabi  RE: e un punct de vedere; uite, eu l-am votat pe Geoana pentru ca Basescu o luase razna. |
|
Duminică, 6 dec 2009 21:11
[#]
eu.sonia  RE: n-as vota nici un ruptul capului cu un tip care il are in umbra pe Iliescu si alti mari afaceristi plini de bani care trebuie repede ingropati. votand comunismul credeti ca ati salvat tara?! bravo! sunteti eroi, pe bune. nepotii mei o sa invete despre voi in manualele de istorie! |

|
Duminică, 6 dec 2009 21:14
[#]
Fr33zy  RE: Oamenii condamna politicienii corputi, lenesi, hoti, etc, si ajung intr-un final sa ii aleaga tot pe ei. Romanii isi merita soarta. Nu-mi ramane decat sa-mi cumpar bilet pana nu se inchid granitele (vorba lui shok :)) ). |
|
Duminică, 6 dec 2009 21:15
[#]
Efe RE: Bine,nu e ca si cum Basescu nu are pe nimeni in umbra.Sau Paunescu e ingerasul lumii? Pana acum ceva timp Realitatea nu era pro-Basescu? De ce as alege un presedinte care sfideaza tot in jurul lui?De la Parlament pana la Constitutie. Macar cu Geoana pot sa sper la stabilitate. |

|
Duminică, 6 dec 2009 21:17
[#]
Fr33zy  RE: Il putem compara oare pe Paunescu cu Patriciu? Cu Vantu? Cu Iliescu? Cu Voiculescu? :| |
|
Duminică, 6 dec 2009 21:23
[#]
Efe RE: Iliescu nu mi se pare ca mai reprezinta mare lucru in actualul PSD.Nu zice nimeni,sunt multi fosti comunisti.Dar aratati-mi un partid in care nu sunt. In legatura cu Patriciu, Vantu, Voiculescu...Sunt oameni de afaceri.Oamenii isi urmaresc interesul.Nu cred ca s-au pretins vreodata neprihaniti. In plus,in ultimele zile,cred ca Vantu a fost mai mult pro-Basescu decat pro-Geoana. |

|
Duminică, 6 dec 2009 21:29
[#]
Fr33zy  RE: Da, de aia va lua realitatea amenzi de la CNA din nou, ca si acum e saptamani, pentru ca nu au fost obiectivi si l-au avantajat pe Geoana :)) |

|
Duminică, 6 dec 2009 21:39
[#]
misterra  RE: Ei, dar Videanu, Cocos, si altii atatia, il sustineau pe Basescu pt ca le era drag de el? Udrea, Berceanu, Eba, chiar si Ioana Basescu, nu sunt toti consecinte ale conducerii Basescu? Mai erau cativa, dar nu imi mai aduc aminte numele.... stai sa ma concentrez si sa ii caut |

|
Duminică, 6 dec 2009 21:45
[#]
misterra  RE: Capsuneanu, asta vroiam sa spun |

|
Luni, 7 dec 2009 12:57
[#]
Kung_pow RE: asta e casuneanu la capsuni? |

|
Duminică, 6 dec 2009 21:16
[#]
misterra  RE: Mai, dar Basescu e imaculat, sau cum? NU are cercul lui de "prieteni", care s-au infruptat in ultimii 5 ani pe alese? Nu sunteti curiosi acum, cand trebuie sa raspunda in dosarul flota, pe unde mai scoate camasa? In ce tara ati trait in ultimii 5 ani? |

|
Duminică, 6 dec 2009 21:09
[#]
shok RE: pai...a fost unul singur impotriva tuturor...la ce te asteptai?...la cate aliante s'au facut ma asteptam sa fie diferenta mai mare |

|
Duminică, 6 dec 2009 21:10
[#]
Fleeky RE: Aici acum il arata pe Geoana cum vorbeste la microfon si multumeste poporului ca la ales ca presedinte si vad ca mai este un tip care la declarat ca presedinte,nici nu stiu ce sa cred,astept pana maine ca este mai bine. |

|
Duminică, 6 dec 2009 21:08
[#]
bestia_salbatica
Geoana :(((((((((((((((((((((((((((((((((((((((( |

|
Duminică, 6 dec 2009 21:09
[#]
shok
in 2014 vor exista aceleasi discutii "Vrem schimbare, vrem schimbare"... |

|
Duminică, 6 dec 2009 21:13
[#]
Gabi  RE: este cel mai la indemana slogan, nu de altceva. |
|
Duminică, 6 dec 2009 21:11
[#]
mishucj
un sondaj spune 52 Geoana.....altu 51.2 Geaoana.............la b1 tv e 50 50:)) |

|
Duminică, 6 dec 2009 21:17
[#]
shok
abia astept sa se termine tot circul asta pentru ca temele despre politica si politica in general a impartit site'ul in doua tabere...ce avem fratilor?....noi intram aici sa ne distram...sa scapam de rutina si de ce vedem la televizor in fiecare zi..sper ca macar dupa alegeri lucrurile sa revina la normal |

|
Duminică, 6 dec 2009 21:20
[#]
Gabi  RE: exagerezi... este o tema ca oricare alta... lumea de aici este prea inteligenta ca sa trateze acest subiect altfel decat relaxat... |
|
Duminică, 6 dec 2009 21:20
[#]
eu.sonia  RE: eu abia astept sa aiba drept de vot generatia ta! sincer, si sa fie mai putini cei care vad doar suprafata problemelor, se iau dupa cuvinte frumoase si asocieri interesante...se lasa dusi de nas si spera la o liniste. da, fratilor. urmeaza linistea pe care v-ati dorit-o...pacat ca va fi o liniste de mormant. |

|
Duminică, 6 dec 2009 21:19
[#]
Gabi 
Mai, vad ca toata lumea regreta pe aici alegerea lui Geoana. Va intreb si eu ceva: daca iesea Basescu, cum, fratilor, se forma guvernul ? Atata vreau sa stiu ! |

|
Duminică, 6 dec 2009 21:21
[#]
misterra  RE: Eu nu regret :D Daca nu trebuia sa conduc mii de km, prin zapada si vant, mergeam si eu la vot. |

|
Duminică, 6 dec 2009 21:27
[#]
Gabi  RE: Pe bune, eu de-asta am votat ! Pentru ca, daca era reales, cu atat mai mult n-ar fi vrut vreun comprimis. Ar fi mers mai departe cu ideea de premier PD-L, care ar fi fost refuzata de Parlament, si am fi ajuns la alegeri anticipate. Si daca PD-L-ul nu iesea cu 50% ? Ce se intampla mai departe ?! |
|
Duminică, 6 dec 2009 21:25
[#]
Efe RE: Nici eu nu regret. |

|
Duminică, 6 dec 2009 21:24
[#]
shok
ar fi prea tare sa fie un numar egal de voturi....dar egal egal...pana la ultimul buletin =))))))))))))) |

|
Duminică, 6 dec 2009 21:30
[#]
Gabi  RE: Stii ce se intampla in cazul unui astfel de rezultat ? Se reia numaratoarea voturilor. Pe banii cui ? Ai contribuabililor. Asta inseamna gandire de om care plateste bani la stat. In astfel de chestii trebuie sa gandesti cu capul. |

|
Duminică, 6 dec 2009 21:24
[#]
Fr33zy 
Propun sa facem niste pariuri. Cat va fi Johanis prim ministru? O ora? Doua? O saptamana? Maxim o luna, as zice eu :)) |

|
Duminică, 6 dec 2009 21:27
[#]
Gabi  RE: Pana in 2012. Cand... :D |

|
Duminică, 6 dec 2009 21:28
[#]
shok RE: =)))))))))))))))))))))))))))) |
|
Duminică, 6 dec 2009 21:28
[#]
eu.sonia  RE: da, treaba cu primarul neamt i-a furat pe multi.....vaaaaaaai ce bine va fi, va fi perfect, o sa ne molipsim brusc de spiritul ala pragmatic si corect, da da! pacat ca-i doar de fatada Johanis ....eu ii dau mai mult de o luna.....vreo 2, hai.....sa nu bata la ochi... |

|
Duminică, 6 dec 2009 21:31
[#]
Gabi  RE: hai sa incercam un pariu... ce dai daca in 2010, pe 6 decembrie, tot "neamtul" va fi premier ? |
|
Duminică, 6 dec 2009 21:34
[#]
eu.sonia  RE: cetatenia romana pe una elvetiana. |

|
Duminică, 6 dec 2009 21:36
[#]
Gabi  RE: Cea germana se obtine in 8 ani. Timp in care trebuie sa locuiesti efectiv acolo. Cea elvetiana, din cate stiu, mult mai greu, chiar. Deci cam greu schimbul. Si-n plus, de ce ai vrea sa pleci ? Ce, nu traiesti bine ? |
|
Duminică, 6 dec 2009 21:39
[#]
eu.sonia  RE: acum o duc f bine.... peste un an mai vedem. hah. |

|
Duminică, 6 dec 2009 21:34
[#]
Fr33zy  RE: Un an? Atat ii dai? Mult, domne, mult :))) |

|
Duminică, 6 dec 2009 21:37
[#]
Gabi  RE: Am spus: cred ca va fi premier pana in 2012... dar e cam mult de asteptat pentru un pariu... dar un an trece mai usor... |

|
Duminică, 6 dec 2009 22:06
[#]
Fleeky RE: Gaby eu fac pariu cu tine ca Johnnis va fii premier pana in 2011.Dau cetatenia mea germana pe una romaneasca,na ce zici bati palma?Si iti spun si de ce va fii asa scurt premier,daca vrei sa stii. |
|
Duminică, 6 dec 2009 21:36
[#]
vladu97 RE: constitutional, are voie doar 6 luni |

|
Duminică, 6 dec 2009 21:38
[#]
Gabi  RE: pardon ? |

|
Duminică, 6 dec 2009 21:32
[#]
rozalia1 RE: Macar de rusine or sa-l pastreze toata perioada mandatului !!! |
|
Duminică, 6 dec 2009 21:34
[#]
mishucj
de acuma incep furturile......trebuie sa se mobilizeze psd si pnl |

|
Duminică, 6 dec 2009 21:38
[#]
shok RE: sa se mobilizeze sa fure cat mai mult posibil :)) |

|
Duminică, 6 dec 2009 21:35
[#]
Gabi 
Sonia, pe mine ma doare undeva, in momentul 6 decembrie 2009, de doctrina, paradigme, ideologii. Interesul meu imediat este ca Romania sa aiba un climat politic care sa nu-mi puna bete-n roate in ceea ce fac zi de zi. Si am votat in acest sens. Punct. |

|
Duminică, 6 dec 2009 21:39
[#]
realista4ever  RE: Eu cred ca cel putin 30 % din populatie a votat in functie de propriile interese.. :D |

|
Duminică, 6 dec 2009 21:41
[#]
Fr33zy  RE: E clar. Si apoi se mira ca merge tara rau. Fiecare isi vede interesul lui. |

|
Duminică, 6 dec 2009 21:45
[#]
Gabi  RE: Pai, nu-i mai bine sa-ti vezi propriul interes decat sa te iei dupa interesul altuia ? |

|
Duminică, 6 dec 2009 21:48
[#]
Fr33zy  RE: Da, data viitoare o sa il votez pe cel care imi promite mici mai multi :)) |

|
Duminică, 6 dec 2009 21:51
[#]
Gabi  RE: in mod evident, sper, ma refeream la interes in sens mai larg, nu la burta proprie si personala pe interval de cateva ore... |

|
Duminică, 6 dec 2009 21:43
[#]
Gabi  RE: Cand 100% din cei ce voteaza se vor gandi la propriile interese, vom fi evoluat... |

|
Duminică, 6 dec 2009 21:51
[#]
realista4ever  RE: Personal, Geoana nu-mi inspira incredere.. nu ca Basescu mi-ar inspira prea multa.. ramane de vazut ce si cum.. eu inca mai sper.. indiferent de care va iesi sa nu fiu nevoita sa renunt la facultate.. de tot.. |

|
Duminică, 6 dec 2009 21:53
[#]
Gabi  RE: decizia asta n-ar trebui sa depinda de cine-i presedinte, ci de chestii mai legate de propria ta viata: daca simti ca asta iti doresti, daca simti ca facultatea respectiva te va ajuta in viata, daca iti poti permite sa te intretii ca student, etc. |

|
Duminică, 6 dec 2009 21:56
[#]
realista4ever  RE: Nu am zis ca depinde in totalitate, si nu prea ma las influentata de asta, dar am o presimtire aiurea in ceea ce priveste Geoana, sper sa fie de la oboseala.. Cert e ca ramane de vazut ce si cum.. |
|
Duminică, 6 dec 2009 21:36
[#]
mishucj
a zis base k are nevoie de 5 milioane....le obtine de acuma :)) |

|
Duminică, 6 dec 2009 21:36
[#]
Fr33zy 
Sa-mi explice si mie ce cautau la antena 3 Vadim, Petre Roman, Ciorbea cand mai erau cateva ore pana la inchiderea urnelor si strigau in gura mare "Dati de pamant cu Basescu!"? |
|
Duminică, 6 dec 2009 21:37
[#]
eu.sonia 
nu cred mai...cat de simplu e sa furi ochii lumii. asta v-a distrus pe voi....ca geoana are deja stuff-ul lui...si astalalt a facut scandal? ca a promis o liniste si o pace...salarii mari? pensii? ce naiba va da? ce simplu e sa influentezi oamenii. jur.... nu vi se pare putin ciudat ca..in 2009 sa te intorci cu juma de secol inapoi? sa pui stampila pe un om atat de ingust si apoi sa te plangi.....e trist. |

|
Duminică, 6 dec 2009 21:40
[#]
Gabi  RE: stii ce era Basescu in 1989 ? |

|
Duminică, 6 dec 2009 21:43
[#]
shok RE: marinar? |

|
Duminică, 6 dec 2009 21:44
[#]
Gabi  RE: asta era meseria lui; dar ce functie avea in stat ? |

|
Duminică, 6 dec 2009 21:47
[#]
shok RE: aaa....stiam..ca eu traiam pe atunci...doar ca nu imi aduc aminte :D |

|
Duminică, 6 dec 2009 21:50
[#]
Gabi  RE: Uite, citez de pe http://ro.wikipedia.org/wiki/Traian_B%C4%83sescu"În anul 1989 a devenit director general al Inspectoratului pentru Navigaţie Civilă în cadrul Ministerului Transporturilor, în cabinetul Dăscălescu, funcţie pe care a îndeplinit-o până la Revoluţia din 22 decembrie 1989." Stii ce inseamna asta ? Ca facea parte din cei 2 mii si ceva de nomenclaturisti comunisti. Asadar, ar trebui sa fim mai prudenti cand punem etichete de-astea comparative. |

|
Duminică, 6 dec 2009 21:52
[#]
Fr33zy  RE: Imediat o sa fie responsabil si pentru mineriada :)) De fapt, ma mir ca nu e deja :)) |

|
Duminică, 6 dec 2009 21:56
[#]
Gabi  RE: nu-l acuzam de nimic; am prezentat un fapt concret, rece, obiectiv. |

|
Duminică, 6 dec 2009 21:54
[#]
Fr33zy  RE: A, inca ceva. Daca eu scriu pe wikipedia ca Geoana e o maimuta nu inseamna ca si e. Wikipedia nu e mereu o sursa sigura, vorbesc in general, nu acum. |

|
Duminică, 6 dec 2009 21:56
[#]
shok RE: de fapt basescu e implicat si in moartea lui michael jackson....in caz ca nu stiai |

|
Duminică, 6 dec 2009 22:00
[#]
Fr33zy  RE: Am aflat :)) De la antena 3 :)) Sau era realitatea :-? Nu mai stiu :))) |

|
Luni, 7 dec 2009 08:50
[#]
emilio67 RE: e vinovat si ca s-a nascut Geoana - a fost copil precoce ca tine |

|
Duminică, 6 dec 2009 21:43
[#]
Gabi  RE: te ajut cu ceva: gasesti raspunsul pe wikipedia... pe pagina lui Traian Basescu... |

|
Duminică, 6 dec 2009 22:36
[#]
Mihai  RE: Dar tu stii cine au fost ambii parinti ai lui Geoana? Si stii cum a ajuns Geoana ambasador? :) |

|
Luni, 7 dec 2009 12:40
[#]
Kung_pow RE: singurii ochi furati.. cred ca sunt ai tai :P |
|
Duminică, 6 dec 2009 21:41
[#]
eu.sonia 
inca nu s-au strans voturile din strainatate...... |

|
Duminică, 6 dec 2009 21:55
[#]
rozalia1 RE: Pana maine ramane 50 % / 50 % si vom vedea daca se schimba ceva , dupa numaratoarea finala . |
|
Duminică, 6 dec 2009 21:51
[#]
Efe
"A fost membru al Partidul Comunist Român. După căderea comunismului a declarat că s-a înscris în PCR doar pentru a putea face carieră în marina comercială.".Bineinteles.:|.Cred ca toti ar putea veni cu scuza asta. |

|
Duminică, 6 dec 2009 22:09
[#]
alynabest
Ce tampenie. Mai bine ieseau amandoi... aceeasi branza ramanea. |

|
Duminică, 6 dec 2009 22:10
[#]
shok
bai :|...deci :|...nu'mi vine sa cred...unde e sandel? |

|
Duminică, 6 dec 2009 22:12
[#]
ciuri RE: sarbatoreste :) |

|
Duminică, 6 dec 2009 22:13
[#]
shok RE: e in piata revoluiei |

|
Duminică, 6 dec 2009 22:12
[#]
Fr33zy  RE: Numara voturile :)) |

|
Duminică, 6 dec 2009 22:13
[#]
misterra  RE: Cum, nu l-ai auzit? A tinut discursul de multumire ca a fost ales presedinte, de la sediul PSD-ului :))))) |

|
Duminică, 6 dec 2009 22:15
[#]
Fleeky RE: Cred ca este beat la ora asta si nu poate scrie aici....:)))))))doar este Mos Nicolae........:))))) |

|
Duminică, 6 dec 2009 22:14
[#]
rozalia1 RE: Spera sa ramana castigator cu trei procente de r**** , dupa calculele lui ar fi trebuit sa castige cu 80% cel putin . |
|
Duminică, 6 dec 2009 22:28
[#]
mishucj
acuma a spus videanu ca a iesit basescu |

|
Duminică, 6 dec 2009 22:35
[#]
Mihai 
Nici nu s-a terminat numaratoare voturilor, ca NASTASE si HREBENCIUC au reaparat !!! Titlul acestei discutii nu este real, cel putin la momentul la care o fost postata. |

|
Duminică, 6 dec 2009 22:50
[#]
covex_robu
Am citit comentariile si imi vine sa rad. Am vazut ca Sonia zice ca Geoana este o marioneta comunista. Dar cu ce este Basescu mai bun decat Geoana??? Basescu nu are la fel afaceri ca si Geoana?? Aveam una dintre cele mai puternice flote din lume si datorita lui Basescu acum nu mai avem aproape deloc flota. Si oricine ar zice orice ca ala e mai bun decat celalt ca ala asa ca asa . Cand sunt la putere toti fura pe rupte indiferent ca e Basescu , Geoana , Antonescu sau oricine altcineva va fi presedintele Romaniei . Cel mai mult m-a amuzat cand la dezbaterea publica Basescu se lauda ca : In perioada mandatului meu a intrat Romania in UE. Dar el a inceput demersurile pentru aderarea la UE??? El singur a vrut asta??? Tot cei care au fost inaintea lui au inceput demersurile si au facut o parte din aderare . Deci Basescu aici a vrut sa devina un vel de Chuck Norris de Romania. Sincer Basescu mi se pare un ipocrit si o marioneta mai mare decat Geoana. |
|
Duminică, 6 dec 2009 22:53
[#]
Efe RE: Daca as putea,te-as face albastru.>:D< |

|
Duminică, 6 dec 2009 23:05
[#]
covex_robu RE: mersi, esti o scumpa >:D< |

|
|

|
Duminică, 6 dec 2009 23:00
[#]
covex_robu RE: Pai vrei sa zici ca Basescu este singur impotriva tuturor ca si Chuck Norris???? Ca el taie si spanzura cum vrea muschiul lui?? Si el si altul se consulta inainte de a lua o decizie . Si nu inteleg de ce zice toata lumea ca Geoana este o marioneta ??? Ce Basescu nu asculta de cei de la PDL??? Deci eu nu inteleg aberatiile de genul acesta . Si de unde stiu cei care zic ca Geoana este o marioneta a PSD ?? Ce a facut Basescu in campania asta a fost cel mai urat lucru posibil . Sa lovesti sub centura cu povesti de genul Privatizari frauduloase. Cand ei au dat castig de cauza la constructia autostraziilor unor companii care nu meritau si au respins oferte mult mai serioase pe motiv ca in contract nu sunt trecute costurile de achizitie a echipamentelor de comunicatii . Hai sa fim seriosi si sa ii vedem greselile fiecaruia. |

|
Duminică, 6 dec 2009 23:13
[#]
Mihai  RE: haha.. cei de la PDL asculta de Basescu.. :) |

|
Duminică, 6 dec 2009 23:26
[#]
covex_robu RE: Nu prea cred asta . Mi se pare cam tiranica aceasta expresie a ta . Si nu cred ca avem nevoie de un tiran in momentul de fata . |

|
Duminică, 6 dec 2009 23:14
[#]
realista4ever  RE: Eu am urmarit cateva confruntari intre cei doi, si Geoana mi-a parut fixat in a spune acelasi lucru.. E ceva normal sa te consulti cu cineva in luarea anumitor decizii.. Nu mi se pare ca a facut ceva concret Basescu in mandatul precedent, dar eu il sustin pentru simplul fapt ca nu imi place de Geoana, dar si pentru ca asta ii este adversarul.. |

|
Duminică, 6 dec 2009 23:23
[#]
covex_robu RE: Si daca este fixat pe aceleasi idei asta inseamna ca este o marioneta?? Cum am mai spus eu cred ca este momentul pentru o schimbare in tara . |

|
Duminică, 6 dec 2009 23:31
[#]
realista4ever  RE: As putea spune mai multe.. dar nu o fac, din respect pentru fosta mea sefa.. dar mie tot nu-mi place de Geoana :D |

|
Duminică, 6 dec 2009 23:41
[#]
covex_robu RE: Nu cere nimeni sa iti placa de el . :P |

|
Duminică, 6 dec 2009 22:55
[#]
realista4ever  RE: p.s. ca la partea cu ipocrit.. toti sunt o apa si-un pamant.. |

|
Duminică, 6 dec 2009 23:02
[#]
covex_robu RE: Bine asta asa este . Dar Basescu incearca sa devina un fel de CHE GUEVARA de Romania . Ca el revolutioneaza totul ca el face si taie si alti draci . Cand in 5 ani nu a fost in stare sa faca nimic important pentru tara si tot el se lauda . |

|
Duminică, 6 dec 2009 23:18
[#]
Fr33zy  RE: Romanii inteleg gresit atributiile pe care le are un presedinte. Presedintele nu are puteri absolute. Ceilalti au avut mai mult timp pentru a face ceva cu tara asta. Si ce au facut? |

|
Duminică, 6 dec 2009 23:21
[#]
covex_robu RE: Stai ca Geoana inca nu a fost presedinte. In schimb Base a fost si el ce a facut??? A facut in pantaloni ca toti ceilalti deci cu totii sunt la fel . Eu cred ca acum este momentul pentru o schimbare . Basescu in 5 ani a demonstrat ca nu poate face nimic deci nu mai are de ce sa stea inca 5 ani. |

|
Duminică, 6 dec 2009 23:23
[#]
Fr33zy  RE: Nici acum nu a iesit Geoana presedinte decat teoretic :) |

|
Duminică, 6 dec 2009 23:26
[#]
covex_robu RE: Bine dar cateodata teoria este la fel cu practica . :D |

|
Duminică, 6 dec 2009 23:44
[#]
covex_robu RE: Acum ii dau dreptate lui Sorin Oprescu pentru expresia : "Au luptat cu arme otravite" . Toti din PDL sustin ca Geoana este comunist ca draci ca maci . Dar din conducatorii PDL majoritatea au facut politica si inainte de 89 deci ei nu sunt tot comunisti ??? |

|
|

|
Duminică, 6 dec 2009 23:49
[#]
covex_robu RE: :))) . Ok . Mie de Base nu imi place pentru ca nu vrea sa isi recunoasca esecul . Daca ar zice si el : Da domnule am gresit asta este nu sunt capabil de mai mult . :P |

|
Duminică, 6 dec 2009 23:55
[#]
Fr33zy  RE: Traian Băsescu:"Am făcut şi greşeli în acest mandat" sursa: romania-actualitati. ro/traian_basescuam_facut_si_greseli_in_acest_mand at-6266 |

|
Luni, 7 dec 2009 00:00
[#]
covex_robu RE: Bun a recunoscut ca a gresit . Dar nu a recunoscut ca nu a reusit sa se tina de promisiuni . Este bine ca macar recunoaste greseala . Bvo lui ca a avut puterea sa recunoasca. |

|
Duminică, 6 dec 2009 23:59
[#]
realista4ever  RE: In sinea lui poate isi recunoaste, poate chiar isi si asuma unele greseli, dar, e posibil sa fie genul de persoana careia nu ii place sa recunoasca fata de ceilalti implicati, greselile.. E mult prea "grea" politica, in toate sensurile .. |

|
Luni, 7 dec 2009 00:02
[#]
covex_robu RE: Este si asta o varianta . Politica de la noi este un haos total . Aici conteaza cine are cei mai multi sponsori si cine stie sa minta mai bine . Uite tocmai de asta imi place politica . Si urmaresc numai in aceste momente ce se intampla . :) |

|
Luni, 7 dec 2009 09:15
[#]
covex_robu RE: Am gresit o expresie . NU imi place politica . |

|
Duminică, 6 dec 2009 23:12
[#]
Mihai  RE: ce a furat Basescu? spune-mi si mie exact ce a furat? uite-aici.. spune-mi :) ce a furat? pe de alta parte.. deja au capatat grai Hrebenciuc si Nastase.. i-ai vazut? Ai idee.. doar idee.. CATI afaceristi, partide, in general corupti trebuie sa-si recupereze cu varf si indesat cei 200 mil euro cat au bagat in campanie? |

|
Duminică, 6 dec 2009 23:19
[#]
covex_robu RE: Bun am inteles asta. Dar Basescu nu a investit in campanie?? La el nu isi recupereaza nimeni acesti bani??? Pai vrei sa zici ca cei din spatele lui Basescu au fost cuminti ca niste mielusei si nu au furat nimic. Mircea Basescu de ce are afaceri cu arme si munitie ?? Cine a cumparat loganuri la 75000 de euro?? Pixuri la pret de laptop si laptopuri la preturi de bmw??? Uite astea sunt singurele exemple pe care ti le pot da pentru moment si asta pentru ca pe mine nu ma intereseaza politica si nu urmaresc decat la alegeri si atat. |

|
Duminică, 6 dec 2009 23:21
[#]
Fr33zy  RE: Bine, dar de acum nu le mai urmari pe antene sau pe realitatea :D |

|
Duminică, 6 dec 2009 23:25
[#]
covex_robu RE: Nu ma uit la tv momentan . Si oricum acelasi rahat va fi indiferent de presedinte . Sunt convins ca nu imi va fi mai bine oricine ar fi presedinte. :P |

|
Duminică, 6 dec 2009 23:27
[#]
Eu4ever
ah, ma gandesc cate case...afaceri...si cati bani au sa isi mai faca pesedistii pe urma amaratilor de romani...emigrez clar!!! |

|
Luni, 7 dec 2009 00:23
[#]
Arian http://www.ziarulnational. com/stiri/Evenimente/1260123100-Marea-minciun-a-vo tului-necesar-.Articolul este pentru cei care cred cavotul lor conteaza |

|
Luni, 7 dec 2009 02:15
[#]
freek
fucking Geoana |

|
Luni, 7 dec 2009 08:14
[#]
emilio67
BEC - Basescu in fata :))))) - s-a dus manipularea media al PSD |

|
Luni, 7 dec 2009 08:17
[#]
Eu4ever
Potrivit primelor rezultate parţiale oferite de Biroul Electoral Central la ora 08:00, Traian Băsescu a obţinut 50,43% şi Mircea Geoană 49,57%. |

|
Luni, 7 dec 2009 08:28
[#]
Anita RE: Mda. Eu nu am am mers la vot, dar tin un pic cu Geoana. Ce ma amuza cel mai tare e ca aseara s-au bucurat ambele tabere. :))))) |

|
Luni, 7 dec 2009 08:30
[#]
emilio67 RE: Daca te uiti mai atenta la Geoana si Antonescu se bucurau cu jumatate de fata. Stiau normal ca Base are votantii de dupa ora 19.00 si cei din diaspora |

|
Luni, 7 dec 2009 08:36
[#]
Anita RE: La o asa diferenta mica este CLAR ca s-au facut magarii. |

|
Luni, 7 dec 2009 08:38
[#]
emilio67 RE: de ambele parti - fii convinsa |

|
Luni, 7 dec 2009 11:48
[#]
Kung_pow RE: sau te informeaza nashul? mitomanu' ala de la b1? |

|
Luni, 7 dec 2009 11:02
[#]
Kung_pow RE: geoana se bucura cu juma de fatza??? la mine se vedea ca sarea ca o caprioara, nevasta-sa avea orgasm, antonescu avea gura pana la urechi. iar basescu schita un zambet, in spatele lui era inmormantare..aveau morcovu' acolo cu ei.. e incredibil cum 2 oameni vad acelasi lucru si-l concep "diametral opus" |

|
Luni, 7 dec 2009 11:08
[#]
Eu4ever RE: mare dreptate ai! sunt de acord! |

|
Luni, 7 dec 2009 08:29
[#]
emilio67 RE: si au fost numarate 95.40% din voturi |

|
Luni, 7 dec 2009 08:35
[#]
Anita RE: 50,43%+49,57%=100% |

|
Luni, 7 dec 2009 08:40
[#]
emilio67 RE: :)) din cele 95,40% numarate sunt 50,43 si 49,57 |

|
Luni, 7 dec 2009 08:37
[#]
nikko 
Ce-ar fi daca am avea doi presedinti? |

|
Luni, 7 dec 2009 08:40
[#]
emilio67 RE: stii tu 50 + 1 vot este presedinte |

|
Luni, 7 dec 2009 14:58
[#]
nikko  RE: eram ironica:P |

|
Luni, 7 dec 2009 09:32
[#]
Eu4ever RE: dupa ce ca nu-s astia in stare sa faca un guvern, 2 presedinti se omoara :)))))))))))) |

|
Luni, 7 dec 2009 09:52
[#]
Gabi 
Se pare ca optiunile majoritare au mers catre Traian Basescu. Este normal sa respecti optiunea majoritatii si sa te inclini in fata ei. Sper doar ca aceasta majoritate sa tine minte ca l-a votat pe Basescu, iar la alegerile anticipate sa voteze PD-L-ul. Altfel, chiar ca va fi haos. |

|
Luni, 7 dec 2009 10:04
[#]
ZeuS
Teoretic Traian Basescu nu avea cum sa castige Gaby deoarece alianta avea peste 60 % din voturi iar el sub 40 % tinand cont de rezultatele din primul tur si aliantele lor . Mi se pare suspec ca Traian Basescu de la 32,4 % a sarit asa repede la 50,4 asta inseamna ca a crescut asa odata cu 18 % in cateva zile asta insemnand presupun circa 2 mil de voturi in plus . Daca Traian Basescu va castiga este evidenta frauda alegerilor . |

|
Luni, 7 dec 2009 10:08
[#]
Eu4ever RE: sau le-a venit de hac PSD-istilor confruntarea...eu una credeam ca geoana ar fi un presedinte bun...da' la ce raspunsuri a dat la confruntare... |

|
Luni, 7 dec 2009 10:17
[#]
Fr33zy  RE: Tu chiar crezi ca toti cei care au votat cu Antonescu in primul tur, l-au votat ieri pe Geoana?? Spune-mi ca glumesti :| Era o alianta care s-a facut doar intre partide. |

|
Luni, 7 dec 2009 10:55
[#]
Kung_pow RE: doar intre partide?? de unde te informezi? |

|
Luni, 7 dec 2009 10:58
[#]
Fr33zy  RE: Vrei sa spui ca daca Antonescu i-a dat voturile lui Geoana, inseamna automat ca toti cei care au votat cu Antonescu in primul tur, in turul 2 au votat cu Geoana?? |

|
Luni, 7 dec 2009 11:04
[#]
Kung_pow RE: peste jumatate , da. dar am intrebat altceva |

|
Luni, 7 dec 2009 11:11
[#]
ZeuS RE: Da . Au votat pete 80 % cu Mircea Geoana . |

|
Luni, 7 dec 2009 11:53
[#]
sanmarco RE: Erau dalmatieni,poate.... |

|
Luni, 7 dec 2009 12:46
[#]
Kung_pow RE: :))))))))) ideea cu dalmatieni ti-a fenit de la pete? :))) |

|
Luni, 7 dec 2009 12:10
[#]
makay RE: Daca tu chiar asta crezi e naspa , sincer. |

|
Luni, 7 dec 2009 13:58
[#]
gyovy RE: Da,ai dreptate...au votat cei din familia ta!!! |

|
Luni, 7 dec 2009 10:22
[#]
shaad RE: hotie sa fie, da' sa stim si noi :)))) |

|
Luni, 7 dec 2009 12:05
[#]
makay RE: Afisezi aici niste cifre care nici macar vre un lider de la PSD nu le-a spus. Bine ca n-ai zis ca avea 10 % |

|
Luni, 7 dec 2009 13:56
[#]
gyovy RE: v-au furat Sandele...tare de tot...kiar si logica ta ti-au furat-o!!!! |

|
Luni, 7 dec 2009 17:48
[#]
shok RE: ia aminteste'ti....cred ca tu ai pus stampila in prima casuta...de a aia a iesit basescu :))))) |
|
Luni, 7 dec 2009 10:20
[#]
Efe
Eu astept circul.:| |

|
Luni, 7 dec 2009 10:26
[#]
covex_robu
Hai sa fim optimisti si sa ne gandim ca la urmatoarele alegeri Basescu nu va mai putea participa :)) =)) . |
|
Luni, 7 dec 2009 10:29
[#]
Efe RE: Pana la urmatoarele alegeri pentru presedinte,il avem pe Basescu.Ghici ce inseamna asta: in primul rand,iar il propune pe Negoita premier.Normal ca n-o sa treaca de Parlament.Apoi,mai propune cine stie ce dubiosenie.Iar nu trece.Pana la urma,tot la anticipate ajungem.Alti bani,alta distractie...:| |

|
Luni, 7 dec 2009 10:33
[#]
covex_robu RE: Da si asta inseamna ca iar vom aveam 5 ani de circuri scandal si de stagnare din punct de vedere al dezvoltarii . :| |

|
Luni, 7 dec 2009 10:39
[#]
Gabi  RE: sowiso ! ;) |

|
Luni, 7 dec 2009 10:58
[#]
covex_robu RE: :) daca si explici ce inseamna iti sunt recunoscator :P . mersi |

|
Luni, 7 dec 2009 11:09
[#]
Gabi  RE: este o expresie germana... un fel de "asta oricum" :) |

|
Luni, 7 dec 2009 11:21
[#]
covex_robu RE: Mersi . Am inteles acum :) |

|
Luni, 7 dec 2009 11:09
[#]
Eu4ever RE: sa speram ca se termina circul asta...oricum mai avem varianta impuscarii...si asa suntem "caliti..." |
|
Luni, 7 dec 2009 11:22
[#]
gabrielam RE: Daca nu va fi schimbata constitutia in sensul ca presedintele poate avea trei mandate. |

|
Luni, 7 dec 2009 11:07
[#]
Eu4ever
s-au numarat 99,13% din voturi, TB - 51%, MG - 49%, potrivit BEC... |

|
Luni, 7 dec 2009 11:16
[#]
Kung_pow
"Un fleac. I-am ciuruit" asta declara basescu de dimineata. e incredibil!!! Simt ca fac implozie cand vad sustinatori basescu. Si apogeul penibiluilui, il ating cei care n-au nimic de castigat daca ramane basescu si cred in el |

|
Luni, 7 dec 2009 11:20
[#]
Gabi  RE: Nu trebuie sa te enervezi, nu merita. Uite, intr-un fel, poate pentru multi e mai bine... ii ajuta sa-si vada mai bine obiectivele. Eu ma hotarasem sa emigrez... acum alegerile majoritatii ma fac sa imi dau seama si mai bine ca sunt intr-un loc care nu-i pentru mine... In rest, indiferent de cine conduce, noi tot trebuie sa mergem dimineata la serviciu... numai ca depinde si cu ce munca obtinem banii... cu mai multa sau mai putina... Oricum, de trait traim bine, circ avem si o sa avem si mai bine... ce ne trebuia noua majoritate confortabila in parlament ? scandal sa fie, mai bine... |

|
Luni, 7 dec 2009 11:22
[#]
covex_robu RE: Ce ne trebuie mai mult de paine si circ?? Daca avem circ si paine putem sa traim linistiti . Problema este ca unii dintre noi nu au nici macar paine :| . |

|
Luni, 7 dec 2009 11:31
[#]
Gabi  RE: lasa, mai, nu vrei tu sa recunosti... de fapt traim toti bine... si vom trai si mai bine. |

|
Luni, 7 dec 2009 11:21
[#]
Gabi 
Ar fi foarte important pentru Romania ca macar acum tabara PSD + PNL sa recunoasca victoria lui Basescu. Altfel va fi foarte rau. |

|
Luni, 7 dec 2009 12:09
[#]
Kung_pow
acum tre' sa port doliu 5 ani.. ciurui-ti-ash creierii de escroc. |

|
Luni, 7 dec 2009 12:13
[#]
Eu4ever RE: crezi ca geoana facea treaba mai buna? intreb, nu fac nicio remarca sau spun ceva cu rautate. chiar vreau sa iti aud parerea. |

|
Luni, 7 dec 2009 12:30
[#]
Kung_pow RE: eee na. nu cred asta. dar nu mai pot cu zeflemistu' asta.. e nociv!! |

|
Luni, 7 dec 2009 12:52
[#]
Gabi  RE: DA. Dar mai conteaza ? Daca majoritatea a vrut Basescu... asta va avea. |

|
Luni, 7 dec 2009 12:19
[#]
covex_robu RE: Numai 3 ani pentru ca in 2012 va veni sf lumii :)) =))) . |

|
Luni, 7 dec 2009 12:39
[#]
Kung_pow RE: vad ca multi rezonati cu treaba asta.. dar daca si maine dimineata ma trezesc cu "purtatoru' de pulover" presedinte, n-o sa mai mi se para asa tragic sfarsitul asta al lumii |

|
Luni, 7 dec 2009 12:52
[#]
covex_robu RE: :)) eu nu cred aberatiile de genul acesta cu sfarsitul lumii . Dar cum toata lumea este disperata am zis sa postez si eu in gluma asta :) . |

|
Luni, 7 dec 2009 12:14
[#]
makay
Eu nu cred ca este vre unul in politica care intr-adevar vrea binele tarii. Nu mi-a placut ceea ce a realizat Basescu in primul mandat, dar nici faptul ca PNL s-a aliat cu PSD dupa ce nega asa ceva. Daca tot vroia binele tarii Antonescu de ce "si-a vandut" voturile celor de la PSD? De ce ei s-au gandit cum sa-si imparta puterea ? |

|
Luni, 7 dec 2009 13:01
[#]
Gabi  RE: macar aveau cu cine s-o imparta... ar vrea si PD-L sa aiba cu cine sa imparta puterea... |

|
Luni, 7 dec 2009 13:41
[#]
makay RE: Da. Asta e marea problema a lu' Basescu. E certat cu toti si nu il sustine nimeni din Parlament. Dar mi s-a parut penibil PSD cu PNL |

|
Luni, 7 dec 2009 14:34
[#]
Kung_pow RE: cum altfel sa-l dai p'asta jos? si nici asa n-a mers. |

|
Luni, 7 dec 2009 12:26
[#]
mambo
Culmea somnului : Sa te culci Presedinte si sa te trezesti Prostanac |

|
Luni, 7 dec 2009 12:38
[#]
alynabest
Ce penibil cred ca se simte Geoana acuma dupa bucuria care a avut o aseara. Aoleu =))))))))))))) =)))) =))))))))))))) |

|
Luni, 7 dec 2009 12:51
[#]
Gabi  RE: da, mare pierdere... o singura noapte de fericire... pe langa noi ceilalti, care vom trai bine inca 5 ani... |

|
Luni, 7 dec 2009 12:55
[#]
covex_robu RE: Dar te-ai intrebat cu ce vom traii bine? Taxele si impozitele au crescut iar salariile sunt la fel fara nici o crestere . Scumpirile se intampla in fiecare zi dar salariile sunt taiate cat mai mult deci o sa o ducem si mai rau de acum incolo :| . |

|
Luni, 7 dec 2009 12:56
[#]
alynabest RE: Eu cred ca era ironic cand a zis ca traim bine... :))))) |

|
Luni, 7 dec 2009 12:57
[#]
Gabi  RE: ce ma-ntrebi pe mine ? intreaba-i pe cei care l-au ales... de fapt... lasa-i... nu-i deranja... sunt in extaz acum... |

|
Luni, 7 dec 2009 13:08
[#]
covex_robu RE: Din nou m-am exprimat gresit imi cer scuze :) . Trebuia sa scriu : S-au intrebat oare cu ce vom traii bine? :| . |

|
Marţi, 8 dec 2009 00:10
[#]
gyovy RE: Da,eu sunt unul dintre cei care l-au ales.Am considerat ca Gioana ca presedinte, ar fi fost cel mai "slab" conducator de stat din istoria Romaniei!Traim intr-o tara in care nicio minune nu dureaza mai mult de 3 zile!Ce s-ar fi intamplat in momentul in care aliatii sa-i s-ar fi intors impotriva lui?Liniste si pace! Si ceea ce mi-a "placut" cel mai mult la ei a fost de 1 Dcembrie!In oricare alta zi ar fi putut face acesta alianta,dar si-au permis de Ziua Naţională a României, a tuturor romanilor. |

|
Luni, 7 dec 2009 13:07
[#]
Anita RE: Salariile au scazut la bugetari cu 15,5% pentru 2 luni. |

|
Luni, 7 dec 2009 13:11
[#]
Anita RE: Si practic. |

|
Luni, 7 dec 2009 13:13
[#]
Anita RE: Ce inseamna O.o ? :D |

|
Luni, 7 dec 2009 13:14
[#]
covex_robu RE: Gandestete numai la cei care lucreaza in sistemul sanitar si la saraci pompieri . Lucreaza 4 zile pe luna complet gratuit . Pompierii isi risca viata complet pe gratis ceea ce este foarte trist si suparator . Ca sunt si saptamani cand nu lucreaza nimic este adevarat dar sunt si momente cand lucreaza de le iese si pe ochi cat au stat degeaba . Cei din sistemul medical si asa au salarii de mizerie si mai lucreaza si degeaba 4 zile . Este foarte trist si enervant ce se intampla . Pentru ca cineva care munceste si trudeste pentru a salva vietiile altor oameni sunt atat de neindreptatiti si batjocoriti . |

|
Luni, 7 dec 2009 13:16
[#]
Anita RE: Astea-s vremurile. |

|
Luni, 7 dec 2009 13:18
[#]
covex_robu RE: Vai PL noastra de romani :( . |

|
Luni, 7 dec 2009 13:21
[#]
Gabi  RE: mama, ce-mi place ! sa mai aud pe vreunul ca se plange ca-i merge rau... |

|
Luni, 7 dec 2009 12:55
[#]
alynabest RE: Pt el... da! Noi oricum traiam la fel cu oricare din ei. |

|
Luni, 7 dec 2009 12:58
[#]
cRaZyAleX RE: Geoanã ca Geoanã dar fi-sa cum s-o simti ? Ca si ea sarea in sus de fericire declarand ca ta-su e presedinte :)) In fine , sincer sa fiu , eu imi doream sa iasa Basescu , insa si unul si altul o sa ne fure , asa ca putin imi pasa ... Apropo , bancul asta cred ca rezuma tot : Basescu si Geoana zboara cu elicopterul.Basescu arunca o bacnota de 100 de lei si zice: − Vreau sa fac un roman fericit! Geoana arunca doua bacnote si zice: −Vreau sa fac doi romani fericiti! Pilotul îi întreaba: − De ce nu va aruncati amandoi, sa-i faceti fericiti pe toti romanii ?!? |

|
Luni, 7 dec 2009 14:54
[#]
covex_robu
Pt Gaby raspunsul de la tema cu "rudarii" . Majoritatea sunt urmasii romanilor pentru ca au ales sa traiasca sub ocupatie condusi tot de un Traian . |
|
Luni, 7 dec 2009 15:08
[#]
mishucj
plec din tara sau ma bag in pdl sa traiesc bine |

|
Luni, 7 dec 2009 15:45
[#]
Kung_pow
eu acum realizez.. romanii care nu locuiesc in romania mi-au hotarat mie soarta pt urmatorii 5 ani? |

|
Luni, 7 dec 2009 15:54
[#]
Gabi  RE: Orice vot conteaza, dar voturile sunt egale. |
|
Luni, 7 dec 2009 16:10
[#]
Efe RE: Cam asa.:|.Nu te bucuri?Eu sunt in extaz de azi de dimineata.:-j |

|
Luni, 7 dec 2009 16:15
[#]
emilio67
cred ca si cei din afara cunosc prin rude ceea ce se petrece pe la noi, sau tv, internet. diferenta este totusi ca ei au cu ce compara. |

|
Luni, 7 dec 2009 16:24
[#]
covex_robu
O urare pentru toti romanii care l-au votat pe marinar : SA TRAITI CUM ATI VOTAT !!! Si ne auzim peste 5 ani sa vedem ce va face marinarul . |

|
Luni, 7 dec 2009 16:26
[#]
emilio67 RE: si sa vedem cine este urmatorul :)))))))) |

|
Luni, 7 dec 2009 16:27
[#]
covex_robu RE: Da si asta va fi interesant de vazut . |

|
Luni, 7 dec 2009 16:28
[#]
emilio67 RE: Geoana caci el tot candideaza pe ici pe colo |
|
Luni, 7 dec 2009 16:29
[#]
Efe RE: Si noi,restul?Noi cum traim? |

|
Luni, 7 dec 2009 16:33
[#]
emilio67 RE: La fel ca ceilalti - poate reusim sa muncim la nivelul celor din occident |

|
Luni, 7 dec 2009 16:39
[#]
covex_robu RE: Cum traiesc restul :| . Cum a zis si Alexandru Lapusneanul : Sunt prosti, dar multi ! |

|
Luni, 7 dec 2009 18:07
[#]
Fr33zy  RE: Multumim frumos de compliment. Chiar nu ma asteptam de la tine, Robert. |

|
Luni, 7 dec 2009 18:15
[#]
sanmarco RE: Ai uitat sa spui ca suntem si huligani, nespalati etc..... |

|
Luni, 7 dec 2009 16:35
[#]
emilio67
Eu stiu una si buna - ca sa creasca nivelul de trai trebuie sa muncim sa imbunatatim productivitatea (ce credeti ca cei de la FMI sunt tampiti). cati dintre noi isi plateste zugravul inainte si sa termine treaba cand vrea ei.????????? |

|
Luni, 7 dec 2009 16:38
[#]
emilio67
De unde puii mei sa aiba statul sa plateasca atatia bugetari - cati dintre ei produc cu adevarat. Nu generalizez dar ma lovesc zi de zi, zi de zi de aceiasi indolenta a celor de dincolo de ghiseu....... |

|
Luni, 7 dec 2009 16:42
[#]
covex_robu RE: Aici statul este de vina pentru ca nu controleaza platiile si arunca aiurea banii . Au introdus impozitul forfetar datorita caruia au incasata 100 de milioane de euro impozit pe anul acesta . Fata de cele 400 de milioane pe 2008 . Daca nu introduceau impozitul forfetar atunci intrau mai multi bani in contul statului . Asta este o prima greseala foarte mare pe care a facut-o conducerea . |

|
Luni, 7 dec 2009 16:44
[#]
emilio67 RE: Aici poate ai dreptate dar: eu cunosc fffffffff.multi patronasi care nu platesc impozitul la stat pentru ca baga pe cheltuiala orice chestie luata pentru folos propriu. |

|
Luni, 7 dec 2009 16:45
[#]
emilio67 RE: In paralel trebuia ca ITM sa actioneze nu sa isi ia cadourile cuvenite la fiecare control. |

|
Luni, 7 dec 2009 16:47
[#]
emilio67 RE: Iti spun in cunostinta de cauza - lucrez la un privat cu peste 700 salariati care este nevoit sa plateasca impotite si taxe (nu are cum sa se ascunda). Erau o gramada de firme fantoma care lua marfa pe o firma si o baga la negru in cealalta gandestete cati bani cuveniti statului ii ramanea (16% imp + 19% TVA - fiind doar grosul) |

|
Luni, 7 dec 2009 16:50
[#]
covex_robu RE: :) . Eu unde lucrez suntem 11 persoane si facem vanzare cam de 4 miliarde de ROL pe luna . Numai TVA pe fiecare luna este cam 500 de milioane de ROL . |

|
Luni, 7 dec 2009 16:53
[#]
emilio67 RE: tot atat fura prin neplata si 10 firme fantoma te intreb ? e corect? |

|
Luni, 7 dec 2009 16:39
[#]
emilio67
Poate doar sa inceapa sa purice clasa politica (indiferent de partid) si sa scoata ce s-a furat. |

|
Luni, 7 dec 2009 16:45
[#]
covex_robu RE: Ce s-a dus nu se va mai intoarce . Si daca il vor gasi pe Boc-Poc sau pe Udrea sau alt ministru vinovat de disparitia banilor politia si procuratura va sta si se va uita pentru ca ei se bucura de imunitate politica si nu pot face nimic in acest caz . Asa ca ar fi alti bani cheltuiti aiurea . |

|
Luni, 7 dec 2009 16:49
[#]
emilio67 RE: ritzi este un exemplu - cu nastase s-a procedat la fel??? asta este trebuie sa inceapa odata si odata ca justitia sa-si faca treaba |

|
Luni, 7 dec 2009 16:50
[#]
emilio67 RE: ce sa fac ? sa procedez ca parlamentarii sa se acopere unul pe altul???? macar sa fie scandal sa stim cu cine avem de-a face |

|
Luni, 7 dec 2009 16:42
[#]
emilio67
Poate gresesc dar de cand este "scandal: in clasa politica am aflat si eu de terenuri ale statului trecute prin cateva maini, de matusa tamara, de privatizarea petromidia si a inca alte cateva mari societati. Chiar vreti linistea aceea ce era pana in 2004? Este bineinteles si meritul PNL dar cred lucrurile incep sa se miste (fortati sau nu de UE) |

|
Luni, 7 dec 2009 16:52
[#]
emilio67
Eu unul vad ca se vrea adevarul - poate nu in totalitate. Dar daca dai drumul la o minge de pe un deal e cam greu sa o mai opresti pana la rau |

|
Luni, 7 dec 2009 16:53
[#]
covex_robu RE: Problema este ca "mingea" aia ne duce la fund ca un bolovan :( . |

|
Luni, 7 dec 2009 16:56
[#]
emilio67 RE: gandestete ca mingea ar fi aflarea adevarului (suntem totusi in UE). iti dai seama cate erau de acoperit in acesti ani???? ...... mama, mama - de aceea eu vreau sa aflu - nu numai ceea ce da tv antena3 cu dl.gadea si dl. hihihihihihihih stan cu mustata |

|
Luni, 7 dec 2009 17:00
[#]
covex_robu RE: Aceste adevaruri nu se vor afla niciodata . Pentru ca daca se afla sistemul politic ar fi zguduit puternic si probabil ar incepe o revolutie mai mare si mai puternica decat cea din `89 . |

|
Luni, 7 dec 2009 16:58
[#]
emilio67
Hai ca m-am incins dar am un ghimpe impotriva PSD - care au acoperit totdeauna si ne-au dat numai informatia pe care au vrut-o |

|
Luni, 7 dec 2009 17:00
[#]
emilio67
Eu cred ca iti faci treaba la un moment dat nu ai cum sa nu reusesti. Cati din cei ce se plang de locul de munca au urmat vreun curs de conversie profesionala?? Cati dintre bugetari au facut asta? Piata de capital e piata foarte flexibila . trebuie sa uitam ca statul are grija de noi continuu |

|
Luni, 7 dec 2009 17:01
[#]
emilio67
Am plecat - sa ne auzim cu bine. Om trai si bine odata si odata |
|
Luni, 7 dec 2009 17:03
[#]
Efe RE: Corect.Numai ca odata si odata n-o sa fie in urmatorii 5 ani.Din pacate. |
|
Luni, 7 dec 2009 17:25
[#]
Efe
Deci nu pot sa cred.:|:|:| Dupa ce azi de dimineata le-a multumit DOAR romanilor care l-au votat.Dupa ce a "lansat" celebra "Un fleac,i-am ciuruit!".Acum vine sa multumeasca tutror romanilor,cat si contracandidatului.Cat de jalnic mai poate sa fie?Cate gafe mai poate sa mai faca?Vorbesc,desigur,despre maria sa,marinarul.:-& |

|
Luni, 7 dec 2009 18:14
[#]
misterra  RE: Sunt in aceeasi stare de soc :| Nici dezamagire nu pot sa ii spun, de-acum o sa evit toate stirile din Romania. Vorba sotului, daca nu aveam de venit la anul in Romania, mai veneam peste 5 ani... in cel mai optimist caz :| |

|
Luni, 7 dec 2009 18:24
[#]
sanmarco RE: Vrei o capsuna ? |

|
Luni, 7 dec 2009 18:31
[#]
misterra  RE: E din Italia? Atunci da :) |

|
Luni, 7 dec 2009 18:35
[#]
sanmarco RE: Da, da ,da ! :* Nu ma fi suparata..... Oricum nu s-a schimbat nimic, si nici nu se schimba daca iesea invers! Ti-o spune sanmarco! |

|
Luni, 7 dec 2009 18:42
[#]
misterra  RE: Nu asteptam eu marea schimbare, eu cand vreau schimbare ma schimb singura, de colo colo :D Doar ca.. imi ramasese un gust amar. Trece cu capsuni si stelute, dar in cantitati considerabile :D |

|
Luni, 7 dec 2009 17:43
[#]
Fleeky
Fratilor spuneti-mi si mie cine este presedinte ,ca azi am avut treaba multa si abia acum pot intra pe net. |

|
Luni, 7 dec 2009 17:58
[#]
covex_robu RE: Mariarinarul este presedinte . O sa traim bine si o sa mancam ce a taiat Dr . Ciomu ! |

|
Luni, 7 dec 2009 18:03
[#]
sanmarco RE: Este alegerea majoritatii! Daca Mircea Geoana nu se alia cu tradatorul dreptei,Crin Antonescu, poate castiga! Parerea mea e ca romanii au taxat la maxim aceasta aberatie ! |

|
Luni, 7 dec 2009 19:12
[#]
Fleeky RE: Am inteles,deci tot Basescu a ramas.Ce mai faci Covex_robu?Esti bine,sanatosßEu mai am 7 zile si zbor la sora mea,trebuie sa-mi iau lopatica cu mine ca este zapada mare la ei au avut cateva zile si viscol.Macar sa ma satur de zapada ca pe aici de vreo 15 ani nu am avut zapada:)))))) |

|
Luni, 7 dec 2009 19:37
[#]
covex_robu RE: Multumesc sunt binisor . Ma doare gatul si cred ca am sa racesc . Ma pregatesc pentru saptamana viitoare in care probabil voi merge din nou in Deutschland. In rest nu fac nimic interesant :P . Urat sa nu ai zapada deloc 15 ani :P . Acolo te vei putea bucura din plin de zapda . |

|
Luni, 7 dec 2009 21:14
[#]
Fleeky RE: Pai mai bine ia ceva sa nu fii bolnav,ca cu racelile nu-i de glumit.Asa incepe,doare gatul,apoi curge nasul,incepe tusea si asa ai facut raceala.Da mi-a spus aseara sora mea ca era zapada cam de 40 cm si ca ningea,acu vreo 2 zile au avut si furtuna -viscol si ca este temperatura de -23 grade.Abia astept sa treaca zilele astea sa ma vad in Regina,dar cel mai mult ma bucur ca ne intilnimtoata familia si santem cam vreo 35 in total sa vezi ce craciun tragem si revelion fain facem cu toti. |

|
Luni, 7 dec 2009 21:36
[#]
covex_robu RE: Eu mai patesc ca am nasul infundat sau imi curge nasul vreo 2-3 zile si pe urma nu am nimic . Sper ca si acum sa fie la fel :) . Mai astept vreo 2 zile si daca ma simt la fel ma duc la medic . |

|
Marţi, 8 dec 2009 01:10
[#]
Benu  RE: Minus cate?????????? Cum sa fie fata, -23 de grade? Dar unde sta? Sub gheata? :-s |

|
Marţi, 8 dec 2009 03:30
[#]
misterra  RE: Sa te lamuresc eu, ca te vad confuza. Cum zicea cineva azi, afara e minus stupid. Adica e ridicol cat de frig e. -30 de grade, iar vineri va fi minumul absolut saptamana asta, -38. SI da, e la fel de terifiant pe cat suna. Ba chiar si mai si :)) Da' life goes on, in casa sunt +30 si se echilibreaza :))) |

|
Marţi, 8 dec 2009 09:24
[#]
covex_robu RE: :)) . Lasa ca e mai bine sa fie -30 decat sa fie +3 grade si sa fie noroi pana in gat . Mie cel putin imi convine mai mult -30 decat vremea de acum cand peste tot este numai noroi :( . |
|
Marţi, 8 dec 2009 00:03
[#]
mishucj
daca o sa fie alegeri anticipate...cum o sa fie? |

|
Marţi, 8 dec 2009 09:00
[#]
Kung_pow
rog toata diaspora romaneasca care a votat cu basescu (cacofonia.. e sugestiva) si care acum sunt extaziati de victorie , sa se intoarca in tara. se pot intoarce linistiti, "comunistii" n-au pus mana pe tara lor draga si abandonata. |

|
Marţi, 8 dec 2009 09:24
[#]
emilio67 RE: ei cel putin nu asteapta pomeni socialist comuniste (oricum cred ca erau doar vorbe electorale) - au avut incredere in ei - si uite asa si-au cladit alta viata - te asigur ca au muncit pe rupte |

|
Marţi, 8 dec 2009 09:52
[#]
Benu  RE: Si daca tot si-au cladit alta viata, in afara tarii, de ce mai voteaza pt cei de aici??? Ca nu ma prind... :-w |

|
Marţi, 8 dec 2009 09:53
[#]
Xsulescu RE: acelasi raspuns (mai jos) ca si pt ana |

|
Marţi, 8 dec 2009 09:53
[#]
emilio67 RE: Daca ai acea o casa in italia nu te-ar interesa ce taxe, impozite se mai baga pe casa ta? |

|
Marţi, 8 dec 2009 09:57
[#]
Benu  RE: Nu am o casa in Italia si nu discutam pe qestii ipotetice. Cunosc persoane care nu nu mai au nimic de impartit cu tara asta si nu au de gand sa se mai intoarca in veci aici, dar care in schimb mi-au facut capul tandari cu noile lor teoreme despre lume si viata. Stati fratilor, potol. Ziceti merci ca voua va merge bine si nu va mai bagati intr-o treaba care nu va mai priveste. Si nu sunt cazuri unice :| |

|
Marţi, 8 dec 2009 09:59
[#]
Benu  RE: p.s. si intre a plati ceva, undeva, din cand in cand si a suporta zilnic urmarile unor alegeri si a actiunilor alesilor tai sa stii ca e o maaaare diferenta. Din punctul meu de vedere si nu numai :| |

|
Marţi, 8 dec 2009 10:01
[#]
cloud RE: te sustin, dar n-am chef sa intru in polemica, cu nimeni.cel putin, nu in dimineata asta... |

|
Marţi, 8 dec 2009 10:01
[#]
emilio67 RE: ok - tu ai votat?? |

|
Marţi, 8 dec 2009 10:04
[#]
Benu  RE: Evident, doar nu crezi ca aveam tupeul sa deschid gura si sa incep sa comentez daca nu m-as fi dus la vot :))) Nu sunt chiar asa dusa cu pluta :P Sau lipsita de bun simt, depinde cum pui problema :) |

|
Marţi, 8 dec 2009 10:11
[#]
emilio67 RE: ok - in cazul acesta e dreptul tau de a fi sau nu de acord cu rezultatul - .........sunt o gramada care nu se duc la vot dar sunt mari specialisti in politica :))) |

|
Marţi, 8 dec 2009 10:13
[#]
Benu  RE: Stiu... si asa ma supara cateodata qestia asta :-< |

|
Marţi, 8 dec 2009 10:20
[#]
emilio67 RE: hai ca nu mai am chef sa discut atata politica |

|
Marţi, 8 dec 2009 12:42
[#]
Kung_pow RE: p'astia poate ca-i pot ignora.. dar cei care dupa 2 dezbateri stiu ei care e treaba.. cum inteleg ei tainele politicii.. si-ntr-o fraza zic de 3 ori "comunist" sau un derivat.. p'astia.. tre' sa invat sa-i ignor |

|
Marţi, 8 dec 2009 10:08
[#]
covex_robu RE: Mai repet odata . Sunt prosti , dar multi !! |

|
Marţi, 8 dec 2009 12:10
[#]
Fr33zy  RE: Ii jignesti pe ceilalti doar din cauza ca nu iti impartasesc parerea. Parerea celorlalti ar trebui respectata indiferent care e. |

|
Marţi, 8 dec 2009 12:53
[#]
covex_robu RE: Nu jignesc pe nimeni ci doar spun adevarul . Si adevarul doare . |

|
Marţi, 8 dec 2009 12:45
[#]
Kung_pow RE: si sunt multi ai dreaq si n-au nicio boala :)) |

|
Marţi, 8 dec 2009 14:38
[#]
sanmarco RE: Cine sunt prosti dar multi ? Ia spune tu, care esti destept ! Eu nu prea ma dumiresc! |

|
Marţi, 8 dec 2009 14:45
[#]
covex_robu RE: Eu nu am spus ca sunt destept . L-am citat pe Alexandru Lapusneanu din opera lui Costache Negruzzi . Unde Alexandru Lapusneanu ii zicea lui Motoc aceasta fraza cand poporul a cerut moartea acestuia . Si in acest caz multimea de oameni din Romania care si-au pus sperantele intr-un om asemanator lui Motoc ! |

|
Marţi, 8 dec 2009 14:50
[#]
sanmarco RE: Eu tot n-am inteles.... poti fi mai explicit,te rog? |

|
Marţi, 8 dec 2009 14:51
[#]
mambo RE: Asta se stie. Sanmarco te-a intrebat la cine te referi. Asteptam un raspuns. |

|
Marţi, 8 dec 2009 14:56
[#]
covex_robu RE: Ma refer la cei care l-au ales pe marinar cu toate ca au vazut ca in 5 ani acesta nu a facut nimic. |

|
Marţi, 8 dec 2009 15:06
[#]
sanmarco RE: Da! Ai judecat foarte bine ! Esti destept! Felicitari! |

|
Marţi, 8 dec 2009 15:10
[#]
Xsulescu RE: Atat mai puteti face de ciuda ca giona e un om slab, jigniti Duminica seara cerea nea gioana respect fatza de invingator acum a uitat??? |

|
Marţi, 8 dec 2009 15:16
[#]
covex_robu RE: EU nu tin cu Geoana . Doar ca nu il suport pe Basescu . Eu nu jignesc ci spun adevarul . Spune-mi si mie ce a facut in marinarul in 5 ani ?? |

|
Marţi, 8 dec 2009 15:18
[#]
Xsulescu RE: indiferent daca a facut sau nu, nu ii poti face prosti pe cei care l-au votat |

|
Marţi, 8 dec 2009 15:24
[#]
covex_robu RE: Pai cum i-as putea pe aceia care isi pun speranta si voteaza pe cineva care in 5 ani nu a facut nimic decat sa introduca taxe peste taxe si sa te oblige sa muncesti degeaba ??? Au bagat taxa de prima inmatriculare sau poluare cum s-o mai fi numind acum , au bagat impozitul forfetar , au obligat bugetarii sa lucreze 4 zile pe luna degeaba , chiar si pe cei din sanatate si pe pompieri . Ca pe politisti si ceilalti nu ii plang pentru ca nu se omoara cu munca . |

|
Marţi, 8 dec 2009 15:32
[#]
mambo RE: Vezi ce ti-am scris mai jos, cu 10 minute inainte de a posta tu. |

|
Marţi, 8 dec 2009 15:14
[#]
mambo RE: stii care sunt atributiile presedintelui? stii ce inseamna "executiv"? stii ce guverne au fost in acesti 5 ani? majoritar PNL si PSD. ultimii s-au retras pe final, ca sa poata improsca in PDL. si sa mai stii ca presedintele nu iti da butelie. trebuie sa muncesti pentru ea. |

|
Marţi, 8 dec 2009 09:44
[#]
Anita
Eu nu inteleg de ce trebuie sa mai voteze cetatenii din diaspora pentru Romania, daca ei ales sa traiasca in alte colturi de lume. |

|
Marţi, 8 dec 2009 09:46
[#]
Xsulescu RE: Eu nu inteleg de ce atatia oameni din Romania traiesc numai din banii celor care muncesc in strainatate si care trimit bani acasa. |

|
Marţi, 8 dec 2009 10:15
[#]
Anita RE: Asta e simpla. Pentru ca "oamenii destepti" pe care noi ii votam nu sunt in stare sa dea de lucru populatiei. Sunt atatia oamenii care au ramas fara locuri de munca... |

|
Cel mai bun comentariu! »»»
Marţi, 8 dec 2009 10:17
[#]
Xsulescu RE: ei atunci oamenii astia au votat in sperantza ca cel ales de ei le ofera o sansa mai mare de a se intoarce in tara. E dreptul lor sa voteze asta e democratia |

|
Marţi, 8 dec 2009 19:40
[#]
misterra  RE: NU-ti impartasesc neaparat convingerile politice, nu m-am bucurat ca voturile din diaspora au schimbat balanta, si nici nu am de gand sa ma intorc in tara. Dar comentariul tau e foarte pertinent, si cred ca asta trebuie sa inteleaga cei suparati pe diaspora ca le-a shimbat votul. Pana la urma, daca incepeau numaratoarea cu voturile din strainatate, si terminau cu cele din Pascani sa zicem, se rascula lumea si zicea ca Pascaniul e de vina ca a iesit Base presedinte? |

|
Marţi, 8 dec 2009 12:48
[#]
mambo RE: scuze, dar aici nu ai dreptate. parintii aluia care nu a avut curajul sa stea in tara isi primesc pensia din impozitul pe care il platesc eu ;) daca tu pleci (sau poate esti plecat deja) o faci pentru tine, nu pentru noi, cei din tara. |

|
Marţi, 8 dec 2009 19:29
[#]
misterra  RE: Da, dar aceeasi parinti au platit si ei, la vremea lor, cotizatiile la stat, deci isi merita pensiile. Nu cred ca daca fiii lor sunt plecati, nu mai merita sa primeasca pensie, nu are nicio legatura. Plus ca multi din cei plecati nu isi mai iau pensia la care au contribuit fie si cativa ani, pt ca formalitatile si primirea banilor implica timp si bani pe care nu toti sunt dispusi sa ii plateasca statului. PS. Unii pleaca si pt altii, nu doar pt ei. Nu e cazul meu, recunosc cinstit ca eu am plecat pt mine si copil, dar sunt multi care au plecat doar temporar, sa faca bani sa vina inapoi sa isi ajute familia, si pana la urma tara. Asa ca nu e vorba ca 'nu au avut curaj sa stea in tara', pana la urma iti trebuie mai mult curaj sa pleci decat sa ramai si sa te complaci. |

|
Miercuri, 9 dec 2009 08:12
[#]
mambo RE: tot respectul pentru pensionari si pentru drepturile pe care si le-au castigat muncind o viata. problema este ca in clipa de fata fondul de pensii este asigurat de catre cotizantii cinstiti din tara. la fondul de pensii nu s-a umblat deloc in perioada crizei, in eu am fost nevoit sa stau acasa (adica un somaj mascat) pentru a se face economii la fondul de stat. am, deasemenea tot atat respect pentru cei plecati din tara cat si pentru cei ramasi, insa ma deranjeaza si chiar ma simt jignit cand vine un "capsunar" si se sparge in figuri ca pe munca lui traiesc atatia fara sa munceasca. |

|
Marţi, 8 dec 2009 09:52
[#]
emilio67 RE: Au rude care traiesc aici- cei mai multi sunt intretinatori de familie - au proprietati aici |

|
Marţi, 8 dec 2009 12:49
[#]
mambo RE: orice cetatean roman are drept de vot, indiferent in ce colt al lumii se afla la un moment dat. si mi se pare firesc. |

|
Marţi, 8 dec 2009 09:55
[#]
emilio67
Si diaspora sunt tot romani - daca au muncit in alta parte asta nu inseamna ca si-au uitat originile |

|
Marţi, 8 dec 2009 10:30
[#]
Gabi 
Nu voturile celor plecati afara au facut diferenta. Orice vot este egal cu altul. Totusi, este cel putin ciudata situatia din Moldova, in care Basescu a luat 95 si ceva la suta. Ori si celor de-acolo le este frica de comunism ? :) |
|
Marţi, 8 dec 2009 11:22
[#]
mishucj RE: aia de ce o trebuit sa voteze.....noi astia din tara suferim nu ei de afara. |

|
Marţi, 8 dec 2009 12:02
[#]
emilio67 RE: daca au cetatenie romana - e un drept |

|
Marţi, 8 dec 2009 15:21
[#]
Gabi  RE: cand trimit bani in tara sunt buni, nu ? |
|
Miercuri, 9 dec 2009 10:49
[#]
mishucj RE: trimit aia din moldova? aia nu au bani de hartie igienica |

|
Miercuri, 9 dec 2009 19:35
[#]
Gabi  RE: Era vorba de romanii plecati afara sa lucreze. Cat despre moldoveni... nu-s asa rupti in fund cum are toata lumea impresia. Am fost de 2 ori in Republica Moldova. Chisinaul este un oras foarte interesant. Merita sa-l vizitezi. |

|
Marţi, 8 dec 2009 12:13
[#]
Xsulescu RE: Base a inlesnit obtinerea vizelor pt cetatenii moldoveni impotriva avizului UE si de aci a castigat atata simpatie. O buna lovitura data de Base pt a atrage voturile lor |

|
Marţi, 8 dec 2009 12:30
[#]
Kung_pow
ieri eram in stare sa ies in strada.. da' nu mai ai cu cine sa faci o revolutie.. erau prea ocupati cu tastatura. de dim m-am trezit usor revoltat.. acum am inceput sa ma complac si sa ma resemnez diseara o sa ma gandesc ca maine daca fac un copil.. si creste .. pai nu-i rup capu' daca imi zice "cand ma fac mare vreau sa fiu marinar"? :)))) |

|
Joi, 10 dec 2009 01:24
[#]
Darkinside RE: Pt ce sa faci revolutie ? .. ca n-a ajuns Iliescu inapoi ? :| |

|
Joi, 10 dec 2009 09:25
[#]
Kung_pow RE: traiesti intr-un nor de fum..poate e mai bine asa pt ca nu esti stresat |
|
Marţi, 8 dec 2009 15:29
[#]
Efe
Doamne,da' s-au incins spiritele rau de tot... Covex,cred ca exagerezi putin...Si eu il detest din toata inima pe Basescu si mi se face greata cand il aud,dar nu mi se pare corect ce spui tu.Cu acuzatiile pe care le faci,incepi sa semeni exact cu el,in declaratiile de duminica seara sau luni dimineata (imi cer scuze ca nu le mai localizez exact in timp),cand le multumea doar celor care l-au votat (nu sariti la gatul meu,stiu ca a facut si alte declaratii in care le multumea tuturor romanilor :-&).Fiecare are dreptul la opinie,fiecare alege ce considera ca e mai bine pentru el.Tocmai de asta traim in democratie. Si sa ajungi sa-i faci prosti pe cei care l-au votat,mi se pare nedrept.Cunosc multi oameni inteligenti care au votat Basescu,dintre care multi pe site-ul asta. Oricum,mi se pare ca am luat-o razna rau,daca am ajuns sa ne certam pe teme de politica.Si sincer,nu cred ca intereseaza pe cineva ce mai crede "poporul suveran". Deci,copii...Linistiti-va,rasuflati adanc,treceti la dedicatii,viata noastra merge inainte,si e frumoasa,cu sau fara Basescu sau Geoana. |

|
Marţi, 8 dec 2009 15:32
[#]
covex_robu RE: Bun am inteles . Am incheiat totate comentariile pe conversatii ! |

|
Marţi, 8 dec 2009 19:28
[#]
Gabi  RE: ei, era un apel la relaxare, nimic mai mult... nu-i pacat ca pe patimi politice sa ne certam ? |
|
Miercuri, 9 dec 2009 10:51
[#]
mishucj
cu basescu presedinte deja se stie in fotbal cine va castiga cupa sau campionatul.....o echipa a carui patron si presedinte , duminica seara isi faceau bagajele , si plecau din cluj |

|
Miercuri, 9 dec 2009 11:42
[#]
emilio67 RE: ai dreptate - din aceasta cauza sta si valiza aceea pe la procuratura - si tot asta e cauza pentru care echipele din bucuresti nu mai joaca nimic - (de fapt scuze - a scos un egal Steaua in deplasarea de la Tiraspol) |
|
Miercuri, 9 dec 2009 16:31
[#]
mishucj RE: cu valiza sti prea putine......totul a fost pregatit cu cateva zile inainte |

|
Joi, 10 dec 2009 00:14
[#]
valent RE: Da...s-au lins pe bot degeaba aia de la U. Canci bani. :))) |

|
Miercuri, 9 dec 2009 11:44
[#]
emilio67 RE: am uitat - tot din aceasta cauza joaca si Unirea in seara asta pentru un loc in primavara CL |

|
Joi, 10 dec 2009 01:28
[#]
Darkinside
Vad ca multi sunt revoltati ca nu a castigat Geoana, si-au scos saracii degeaba de la naftalina costumul de soim al patriei. |

|
Joi, 10 dec 2009 03:39
[#]
valent RE: Io-s revoltat.... astia doi sunt cei mai buni din Ro ? Trist, foarte trist, nashpa, aiurea..... |

|
Joi, 10 dec 2009 04:58
[#]
Darkinside RE: Astia doi sunt cei mai nepotriviti din Ro, dar romanii i-au adus in turul 2. Totusi cei care au de ales intre a-l pastra pe basescu si a-l inlocui cu PSD si spun ca ei vor o SCHIMBARE, ca vor sa incerce si ALTCEVA au probleme grave de memorie pentru ca se pare ca au uitat cati ani de guvernare are PSD-ul la activ. |

|
Joi, 10 dec 2009 13:11
[#]
Kung_pow RE: :))) care naftalina? "comunistii" au guvernat cu "anticomunistii" pana acum cateva luni... deci am tot purtat costumul. nu poti invoca doctrina.. daca ea nu exista. sunt un aluat.. iar basescu nu e anticomunism.. e anti-flota, poate |

|
Joi, 10 dec 2009 16:26
[#]
valent RE: Chestia asta cu anticomunismul la Baselu', e ca si juramantul pe Biblie a lui Iliescu :)))))))))))) Da bine la electorat. Falseturi sinistre, dar care prind la multi din nefericire. Pana si Treienel recunostea intr-un moment de sinceritate maxima, ca e un comunist. Nu-i cu nimic mai bun ca Geoana. Dar ma rog......poporul.... |

|
Joi, 10 dec 2009 09:56
[#]
Carboplex
Ma gandeam si eu asa.. astia care nu au numele terminat in 'escu' n'ar trebui sa mai candideze la presidentie ca nu prea au sanse. De la Ceausescu, Iliescu, Constantinescu, Basescu... urmatorul presedinte cred ca tot in 'escu' va avea terminatia numelui |

|
Miercuri, 16 feb 2011 10:21
[#]
D.ulStefan RE: Sa zicem mersi,ca nu esit gioana.In schimb a fost pentru o noapte. |

|
Luni, 30 iul 2012 10:24
[#]
Xsulescu
Pentru a 4-a oara presedintele tarii este................. Traian Basescu |

|
Luni, 30 iul 2012 14:02
[#]
Skyler  RE: Care-i a 3-a? |

|
Luni, 30 iul 2012 14:04
[#]
Cristian RE: Alegeri Prezidentiale 2004 Referendul 2007 Alegeri prezidentiale 2009 Referendum 2012 |

|
Luni, 30 iul 2012 14:34
[#]
emilio67  RE: si mai este loc de cateva referendumuri!!!.... |

|
Marţi, 28 aug 2012 14:24
[#]
aisha
Mda... |
|
|