
|
Vineri, 18 iul 2008 00:45
[#]
kamikaze
Acum judec,revin luni cu solutia |

|
Vineri, 18 iul 2008 00:53
[#]
Mestelistu` RE: Mai bine revii la 14 :) dai copy paste la rezolvare si gata :)) :P |

|
Vineri, 18 iul 2008 02:07
[#]
kamikaze RE: nu,ca vreau s-o gasex fara ajutor:>:>:> |

|
Vineri, 18 iul 2008 02:21
[#]
Darkinside
I A S I + C A N A D A C L U J N A P O C A _________________ B U C U R E S T I Parca da cu virgula :| |

|
Vineri, 18 iul 2008 08:22
[#]
dnlac
J = 1.. asta e clar :P |

|
Vineri, 18 iul 2008 08:25
[#]
dnlac
incerc sa revin cu rezolvarea imediat :) a, s, m nu pot fi 0, nu? |

|
Vineri, 18 iul 2008 08:38
[#]
dnlac
gata, rezolvata. A=8 R=9 D=7 S=3 T=6 U=0 M=4 E=2 G=5 |

|
Vineri, 18 iul 2008 08:41
[#]
dnlac
si acum rezolvarea :D for (int a=0; a<10; a++) for (int d=0; d<10; d++) .. for (int t=0; t<10; t++) for (int u=0; u<10; u++) if (a*1000 + r*100 + a*10 + d + s*1000 + a*100 + t*10 + u + m*1000 + a*100+ r*10 + e + a*10000 + r*1000 + g*100 + e*10 + s == 100000 + u*10000 + d*1000 + e*100 + t*10 + e && a!=d && a!=e && a!=g && a!=1 && a!=m && a!=r && a!=s && a!=t && a!=u && d!=e && d!=g && d!=1 && d!=m && d!=r && d!=s && d!=t && d!=u && e!=g && e!=1 && e!=m && e!=r && e!=s && e!=t && e!=u && g!=1 && g!=m && g!=r && g!=s && g!=t && g!=u && m!=1 && m!=r && m!=s && m!=t && m!=u && r!=1 && r!=s && r!=t && r!=u && s!=1 && s!=t && s!=u && t!=1 && t!=u && u!=1) { System.out.println("A=" + a); System.out.println("R=" + r); System.out.println("D=" + d); System.out.println("S=" + s); System.out.println("T=" + t); System.out.println("U=" + u); System.out.println("M=" + m); System.out.println("E=" + e); System.out.println("G=" + g); System.out.println("*****"); } |

|
Vineri, 18 iul 2008 09:18
[#]
nickxyzt RE: Şi la ce foloseşte să faci un algoritm pe calculator, în loc să o rezolvi pe hârtie, să îţi foloseşti capul? |

|
Vineri, 18 iul 2008 09:23
[#]
dnlac RE: poi capul il folosii la algoritm :-j nu luai solutia de nicaieri, muncii 5minute pentru ea :D mwuhahahahaha |

|
Vineri, 18 iul 2008 09:29
[#]
dnlac RE: * 10 minute :D |

|
Vineri, 18 iul 2008 10:09
[#]
nickxyzt RE: Nu, a muncit calculatorul pentru tine, tu doar ai scris un algoritm simplu, un backtracking... |

|
Vineri, 18 iul 2008 11:34
[#]
dnlac RE: backtracking? :)) nu prea seamana :)) nu e cu intoarcere ;) sunt for-uri cu solutie sigura |

|
Vineri, 18 iul 2008 11:53
[#]
Mare$$alul RE: CE BACKTRACKING VISEZI ... SUNT DOAR NISTE FOR-URI SI UN IF :)))))) |

|
Vineri, 18 iul 2008 13:11
[#]
nickxyzt RE: Cred că nu ştii tu prea bine ce este acela backtracking şi de ce această rezolvare este backtracking. Nu am timp să dau meditaţii online, să mă contrazici după ce te documentezi... |

|
Vineri, 18 iul 2008 13:22
[#]
dnlac RE: =)) cred ca tu nu stii ce inseamna backtracking |

|
Vineri, 18 iul 2008 13:42
[#]
Gabi RE: Vezi ca backtracking-ul exact asta face, evita generarea tuturor solutiilor posibile. |

|
Vineri, 18 iul 2008 13:44
[#]
alextz RE: Ce face ????? Evita generarea tutror solutiilor posibile ? Sau le genereaza pe toate ? Pe SOLUTII. |

|
Vineri, 18 iul 2008 13:54
[#]
Gabi RE: Mai, metoda backtracking urmareste evitarea generarii tuturor SOLUTIILOR POSIBILE ! ce nu e clar aici ? Altfel spus, backtracking-ul este o rafinare a metodei fortei brute. |

|
Vineri, 18 iul 2008 14:05
[#]
alextz RE: Deci , metoda asta genereaza TOATE SOLUTIILE POSIBILE. Variantele despre care spui ca sunt filtrate NU SUNT SOLUTII. SOLUTIE = varianta care respecta toate conditiile puse in ipoteza. La scoala am studiat 2 tipuri de bt. 1.recursiv 2.clasic -nerecursiv. |

|
Vineri, 18 iul 2008 15:09
[#]
dnlac RE: NU! |

|
Vineri, 18 iul 2008 13:40
[#]
alextz RE: Si unde se face pasul inapoi in algoritmul acesta ? ca in alea 10 foruri nu vad decat ++ |

|
Vineri, 18 iul 2008 13:44
[#]
Gabi RE: Uite backtracking-ul clasic: void backtracking(int i){ //gaseste valoarea lui xi int posibilitate; //pentru toate valorile //posibile ale lui xi for(posibilitate=1;posibilitate<=M;posibilitate++) if(acceptabila){ inregisteaza_posibilitatea(); if(i < n) backtracking(i+1); else afiseaza_solutia(); sterge_inregistrarea(); } |

|
Vineri, 18 iul 2008 13:47
[#]
alextz RE: Voiai sa zici recursiv, nu clasic! Sincer hai ca nu are rost ... |

|
Vineri, 18 iul 2008 13:49
[#]
Gabi RE: Mai, algoritmul cu revenire (backtracking) este un algoritm recursiv... |

|
Vineri, 18 iul 2008 13:50
[#]
Gabi RE: Alti algoritmi recursivi: - algoritmi de traversare si inversare a unei structuri - algoritmi care implementeaza definitii recursive - algoritmi de divizare - algoritmi Branch and Bound ... |

|
Vineri, 18 iul 2008 13:42
[#]
alextz RE: Intrebare adresata lui nickxyzt ... ca poate nu intelege ;)) |

|
Vineri, 18 iul 2008 13:53
[#]
nickxyzt RE: Într-un backtracking poţi să te întorci, dar nu este obligatoriu... În cazul rezolvării lui dnlac, întoarcerea se face la sfârşitul evaluării plajei de valori, adică atunci când respectiva variabilă ia valoarea 9. După cum probabil ştii, un for este doar o variantă particulară de buclă repetitivă cu testare iniţială. |

|
Vineri, 18 iul 2008 14:09
[#]
alextz RE: Pufff bt dupa cum ii spune si numele este axat pe intoarcere. Deci mi se pare un pic peste mana sa spui ca poti sa te intorci dar ca nu e obligatoriu. Ce se intampla cu variabila aia cand ajunge la 10 (nu la 9) ??? incepe sa descreasca ... !!! ??? Ca nu inteleg ... si ce legatura are ultima ta fraza cu bt ... ca nu inteleg! |

|
Vineri, 18 iul 2008 22:45
[#]
KÖNIG RE: Bai fratilor,potoloti-va ca nu inteleg nimic!Mai vorbiti si pe limba noastra!;)) |

|
Vineri, 18 iul 2008 13:38
[#]
alextz RE: =)) =)) =)) Pe voi asa va invata sa programati acolo !?? ..... u nu poate sa fie mai mare decat 2 se mergea mai bine pe o matrice 4x4 cu suma pe coloana modulo 10 si intercalate for-urile cu if-uri. ;) ... Da stiu, fusei rautacios !!! =)) =)) =)) Dar nu m-am putut abtine. |

|
Vineri, 18 iul 2008 15:11
[#]
dnlac RE: =))) algoritm la ora 8 pt problema zilei. ce vrei si tu? :)) |
|
Vineri, 18 iul 2008 12:17
[#]
NIKE_BADRAPPER
A=8 8987+ D=7 3860 E=2 4892 G=5 89523 J=1 ----------- M=4 107262 R=9 S=3 T=6 U=0 |

|
Vineri, 18 iul 2008 15:18
[#]
nickxyzt
Ar fi interesant de făcut un algoritm care să rezolve orice problemă de acest gen. Şi şi mai interesant ar fi un generator de astfel de probleme, pe baza unui dicţionar de cuvinte. |

|
Vineri, 18 iul 2008 15:42
[#]
dnlac RE: nu e foarte complicat de realizat. dai ca date de intrare numarul de variabile, eventual si intervalul, si restul e can-can :)) |

|
Vineri, 18 iul 2008 15:48
[#]
nickxyzt RE: Tocmai, partea aceea cu 'numărul de variabile' mi se pare interesant de făcut... |

|
Vineri, 18 iul 2008 15:55
[#]
dnlac RE: :| u must be kidding me |

|
Vineri, 18 iul 2008 16:00
[#]
nickxyzt RE: Nu, serios, chiar nu mi se pare uşor de făcut deloc... Cel mai uşor ar fi de făcut un generator de cod, care pe baza datelor de intrare să genereze codul sursă hard-codat, dar nu mi se pare prea elegant... |

|
Vineri, 18 iul 2008 15:28
[#]
nickxyzt
Am şi eu o problemă, pe care nu a rezolvat-o nimeni până acum. Se găseşte pe *** (este singurul lucru de pe acest site). |

|
Vineri, 18 iul 2008 15:30
[#]
nickxyzt
Urasc chestiile astea cu filtrele. Mai fac o încercare: vvv(.)invatasingur(.)ro |

|
Vineri, 18 iul 2008 15:31
[#]
nickxyzt
Aşadar, problema pe care nu a rezolvat-o nimeni (dintre cunoscuţii mei) până acum se găseşte la adresa de mai sus. |

|
Vineri, 18 iul 2008 15:39
[#]
Mare$$alul RE: Ma niki...lasa-te frate ... nu vezi ca nici nu stii sa scrii cuvatul programare. !?! Algoritmul folosit mai sus ..chiat rezolva(urat ce-i drept) toate problemele de acest tip ... doar ca modifici niste cifre pe acolo ... :))))) |

|
Vineri, 18 iul 2008 15:52
[#]
nickxyzt RE: Te rog să mă jigneşti doar după ce rezolvi problema referită mai sus de mine. Până atunci, uită-te pe definiţia algoritmului şi pe proprietăţile lui... Dacă ai făcut un program care calculează cât fac 1+1 nu înseamnă că ai făcut un algoritm. Trebuie să calculeze suma oricăror două numere. Sursele hard-codate nu sunt algoritmi. Sper că ai înţeles acum la ce mă refer. |

|
Vineri, 18 iul 2008 16:19
[#]
Mare$$alul RE: CHIAR o sa ma gandesc in weekwnd. |

|
Vineri, 18 iul 2008 15:55
[#]
FloranC
toti programatorii v-ati gasit aicea? =)) .... bine macar ca la bancuri sunt cu blonde, brune si-n codru .... ca atata ne mai trebuia sa mai scrie si bancuri in cod java, pascal, C, fortran, cobol, sql si ce va mai fi pe lumea asta, ca sunt multe |

|
Vineri, 18 iul 2008 15:58
[#]
nickxyzt RE: Ce-i ăla Pascal? =)) |

|
Vineri, 18 iul 2008 16:00
[#]
dnlac RE: un nume |

|
Vineri, 18 iul 2008 16:02
[#]
nickxyzt RE: N-am auzit niciodată numele ăsta până acum :) |

|
Vineri, 18 iul 2008 16:01
[#]
alextz RE: Ala care a stat la baza Delphi ului !? :P |

|
Vineri, 18 iul 2008 16:04
[#]
nickxyzt
Ofer recompensă pentru rezolvarea problemei propuse de mine mai sus. Nu se bagă nimeni? |

|
Vineri, 18 iul 2008 16:32
[#]
25 RE: done. 35 :) |

|
Vineri, 18 iul 2008 16:35
[#]
nickxyzt RE: Mai încearcă :) Data viitoare, dai şi explicaţia :) |

|
Vineri, 18 iul 2008 16:43
[#]
alextz RE: As merge pe un 40... Dar e corect 42 de doua ori ? |

|
Vineri, 18 iul 2008 16:52
[#]
25 RE: ar fi prea banal sa fie 40 :))))))))) |

|
Vineri, 18 iul 2008 16:54
[#]
dnlac RE: =))))) |

|
Vineri, 18 iul 2008 17:03
[#]
dnlac RE: mda.. problema poate avea nspe mii de solutii.. poate fi planul nush cui si inaltimea sa fie masurara de nick :)) anyway, 40 ar fi prea banal cu simetria aia :P |

|
Vineri, 18 iul 2008 17:43
[#]
25 RE: e ceva dubios cu 49 ala...prea se invecineaza cu multe nr :)))))))) :))))))) |

|
Vineri, 18 iul 2008 17:19
[#]
nickxyzt RE: Da, e corect 42 de doua ori. Problema nu poate avea nspe mii de solutii, ci va asigur ca are una singura, perfect logica. Daca gasiti logica numerelor, veti gasi cu usurinta numarul care lipseste. |

|
Vineri, 18 iul 2008 23:24
[#]
KÖNIG RE: 51?Daca este bine iti explic:D |

|
Vineri, 18 iul 2008 18:53
[#]
nickxyzt
Nu prea mult... :) |

|
Vineri, 18 iul 2008 18:57
[#]
25 RE: sa nu imi spui ca e 25 ... =))))))))))) =)))))))))))))))) |

|
Vineri, 18 iul 2008 20:01
[#]
25 RE: gata am gasit :)..e 66 ! :) |

|
Vineri, 18 iul 2008 21:19
[#]
nickxyzt RE: Nu as prea vrea sa ne jucam jocul "uite numarul, nu e numarul". Asteptam sa ne spui cum l-ai gasit... |
|
Vineri, 27 mar 2009 14:22
[#]
emilush10 RE: ndx vdsnxv;mdsxckn dcvjdsxnvjdxznvjfxnkvnfcdkvn sfkvmksd |
|