
|
Friday, 18 jul 2008 00:45
[#]
kamikaze
Acum judec,revin luni cu solutia |

|
Friday, 18 jul 2008 00:53
[#]
Mestelistu` RE: Mai bine revii la 14 :) dai copy paste la rezolvare si gata :)) :P |

|
Friday, 18 jul 2008 02:07
[#]
kamikaze RE: nu,ca vreau s-o gasex fara ajutor:>:>:> |

|
Friday, 18 jul 2008 02:21
[#]
Darkinside
I A S I + C A N A D A C L U J N A P O C A _________________ B U C U R E S T I Parca da cu virgula :| |

|
Friday, 18 jul 2008 08:22
[#]
dnlac
J = 1.. asta e clar :P |

|
Friday, 18 jul 2008 08:25
[#]
dnlac
incerc sa revin cu rezolvarea imediat :) a, s, m nu pot fi 0, nu? |

|
Friday, 18 jul 2008 08:38
[#]
dnlac
gata, rezolvata. A=8 R=9 D=7 S=3 T=6 U=0 M=4 E=2 G=5 |

|
Friday, 18 jul 2008 08:41
[#]
dnlac
si acum rezolvarea :D for (int a=0; a<10; a++) for (int d=0; d<10; d++) .. for (int t=0; t<10; t++) for (int u=0; u<10; u++) if (a*1000 + r*100 + a*10 + d + s*1000 + a*100 + t*10 + u + m*1000 + a*100+ r*10 + e + a*10000 + r*1000 + g*100 + e*10 + s == 100000 + u*10000 + d*1000 + e*100 + t*10 + e && a!=d && a!=e && a!=g && a!=1 && a!=m && a!=r && a!=s && a!=t && a!=u && d!=e && d!=g && d!=1 && d!=m && d!=r && d!=s && d!=t && d!=u && e!=g && e!=1 && e!=m && e!=r && e!=s && e!=t && e!=u && g!=1 && g!=m && g!=r && g!=s && g!=t && g!=u && m!=1 && m!=r && m!=s && m!=t && m!=u && r!=1 && r!=s && r!=t && r!=u && s!=1 && s!=t && s!=u && t!=1 && t!=u && u!=1) { System.out.println("A=" + a); System.out.println("R=" + r); System.out.println("D=" + d); System.out.println("S=" + s); System.out.println("T=" + t); System.out.println("U=" + u); System.out.println("M=" + m); System.out.println("E=" + e); System.out.println("G=" + g); System.out.println("*****"); } |

|
Friday, 18 jul 2008 09:18
[#]
nickxyzt RE: Şi la ce foloseşte să faci un algoritm pe calculator, în loc să o rezolvi pe hârtie, să îţi foloseşti capul? |

|
Friday, 18 jul 2008 09:23
[#]
dnlac RE: poi capul il folosii la algoritm :-j nu luai solutia de nicaieri, muncii 5minute pentru ea :D mwuhahahahaha |

|
Friday, 18 jul 2008 09:29
[#]
dnlac RE: * 10 minute :D |

|
Friday, 18 jul 2008 10:09
[#]
nickxyzt RE: Nu, a muncit calculatorul pentru tine, tu doar ai scris un algoritm simplu, un backtracking... |

|
Friday, 18 jul 2008 11:34
[#]
dnlac RE: backtracking? :)) nu prea seamana :)) nu e cu intoarcere ;) sunt for-uri cu solutie sigura |

|
Friday, 18 jul 2008 11:53
[#]
Mare$$alul RE: CE BACKTRACKING VISEZI ... SUNT DOAR NISTE FOR-URI SI UN IF :)))))) |

|
Friday, 18 jul 2008 13:11
[#]
nickxyzt RE: Cred că nu ştii tu prea bine ce este acela backtracking şi de ce această rezolvare este backtracking. Nu am timp să dau meditaţii online, să mă contrazici după ce te documentezi... |

|
Friday, 18 jul 2008 13:22
[#]
dnlac RE: =)) cred ca tu nu stii ce inseamna backtracking |

|
Friday, 18 jul 2008 13:42
[#]
Gabi RE: Vezi ca backtracking-ul exact asta face, evita generarea tuturor solutiilor posibile. |

|
Friday, 18 jul 2008 13:44
[#]
alextz RE: Ce face ????? Evita generarea tutror solutiilor posibile ? Sau le genereaza pe toate ? Pe SOLUTII. |

|
Friday, 18 jul 2008 13:54
[#]
Gabi RE: Mai, metoda backtracking urmareste evitarea generarii tuturor SOLUTIILOR POSIBILE ! ce nu e clar aici ? Altfel spus, backtracking-ul este o rafinare a metodei fortei brute. |

|
Friday, 18 jul 2008 14:05
[#]
alextz RE: Deci , metoda asta genereaza TOATE SOLUTIILE POSIBILE. Variantele despre care spui ca sunt filtrate NU SUNT SOLUTII. SOLUTIE = varianta care respecta toate conditiile puse in ipoteza. La scoala am studiat 2 tipuri de bt. 1.recursiv 2.clasic -nerecursiv. |

|
Friday, 18 jul 2008 15:09
[#]
dnlac RE: NU! |

|
Friday, 18 jul 2008 13:40
[#]
alextz RE: Si unde se face pasul inapoi in algoritmul acesta ? ca in alea 10 foruri nu vad decat ++ |

|
Friday, 18 jul 2008 13:44
[#]
Gabi RE: Uite backtracking-ul clasic: void backtracking(int i){ //gaseste valoarea lui xi int posibilitate; //pentru toate valorile //posibile ale lui xi for(posibilitate=1;posibilitate<=M;posibilitate++) if(acceptabila){ inregisteaza_posibilitatea(); if(i < n) backtracking(i+1); else afiseaza_solutia(); sterge_inregistrarea(); } |

|
Friday, 18 jul 2008 13:47
[#]
alextz RE: Voiai sa zici recursiv, nu clasic! Sincer hai ca nu are rost ... |

|
Friday, 18 jul 2008 13:49
[#]
Gabi RE: Mai, algoritmul cu revenire (backtracking) este un algoritm recursiv... |

|
Friday, 18 jul 2008 13:50
[#]
Gabi RE: Alti algoritmi recursivi: - algoritmi de traversare si inversare a unei structuri - algoritmi care implementeaza definitii recursive - algoritmi de divizare - algoritmi Branch and Bound ... |

|
Friday, 18 jul 2008 13:42
[#]
alextz RE: Intrebare adresata lui nickxyzt ... ca poate nu intelege ;)) |

|
Friday, 18 jul 2008 13:53
[#]
nickxyzt RE: Într-un backtracking poţi să te întorci, dar nu este obligatoriu... În cazul rezolvării lui dnlac, întoarcerea se face la sfârşitul evaluării plajei de valori, adică atunci când respectiva variabilă ia valoarea 9. După cum probabil ştii, un for este doar o variantă particulară de buclă repetitivă cu testare iniţială. |

|
Friday, 18 jul 2008 14:09
[#]
alextz RE: Pufff bt dupa cum ii spune si numele este axat pe intoarcere. Deci mi se pare un pic peste mana sa spui ca poti sa te intorci dar ca nu e obligatoriu. Ce se intampla cu variabila aia cand ajunge la 10 (nu la 9) ??? incepe sa descreasca ... !!! ??? Ca nu inteleg ... si ce legatura are ultima ta fraza cu bt ... ca nu inteleg! |

|
Friday, 18 jul 2008 22:45
[#]
KÖNIG RE: Bai fratilor,potoloti-va ca nu inteleg nimic!Mai vorbiti si pe limba noastra!;)) |

|
Friday, 18 jul 2008 13:38
[#]
alextz RE: =)) =)) =)) Pe voi asa va invata sa programati acolo !?? ..... u nu poate sa fie mai mare decat 2 se mergea mai bine pe o matrice 4x4 cu suma pe coloana modulo 10 si intercalate for-urile cu if-uri. ;) ... Da stiu, fusei rautacios !!! =)) =)) =)) Dar nu m-am putut abtine. |

|
Friday, 18 jul 2008 15:11
[#]
dnlac RE: =))) algoritm la ora 8 pt problema zilei. ce vrei si tu? :)) |
|
Friday, 18 jul 2008 12:17
[#]
NIKE_BADRAPPER
A=8 8987+ D=7 3860 E=2 4892 G=5 89523 J=1 ----------- M=4 107262 R=9 S=3 T=6 U=0 |

|
Friday, 18 jul 2008 15:18
[#]
nickxyzt
Ar fi interesant de făcut un algoritm care să rezolve orice problemă de acest gen. Şi şi mai interesant ar fi un generator de astfel de probleme, pe baza unui dicţionar de cuvinte. |

|
Friday, 18 jul 2008 15:42
[#]
dnlac RE: nu e foarte complicat de realizat. dai ca date de intrare numarul de variabile, eventual si intervalul, si restul e can-can :)) |

|
Friday, 18 jul 2008 15:48
[#]
nickxyzt RE: Tocmai, partea aceea cu 'numărul de variabile' mi se pare interesant de făcut... |

|
Friday, 18 jul 2008 15:55
[#]
dnlac RE: :| u must be kidding me |

|
Friday, 18 jul 2008 16:00
[#]
nickxyzt RE: Nu, serios, chiar nu mi se pare uşor de făcut deloc... Cel mai uşor ar fi de făcut un generator de cod, care pe baza datelor de intrare să genereze codul sursă hard-codat, dar nu mi se pare prea elegant... |

|
Friday, 18 jul 2008 15:28
[#]
nickxyzt
Am şi eu o problemă, pe care nu a rezolvat-o nimeni până acum. Se găseşte pe *** (este singurul lucru de pe acest site). |

|
Friday, 18 jul 2008 15:30
[#]
nickxyzt
Urasc chestiile astea cu filtrele. Mai fac o încercare: vvv(.)invatasingur(.)ro |

|
Friday, 18 jul 2008 15:31
[#]
nickxyzt
Aşadar, problema pe care nu a rezolvat-o nimeni (dintre cunoscuţii mei) până acum se găseşte la adresa de mai sus. |

|
Friday, 18 jul 2008 15:39
[#]
Mare$$alul RE: Ma niki...lasa-te frate ... nu vezi ca nici nu stii sa scrii cuvatul programare. !?! Algoritmul folosit mai sus ..chiat rezolva(urat ce-i drept) toate problemele de acest tip ... doar ca modifici niste cifre pe acolo ... :))))) |

|
Friday, 18 jul 2008 15:52
[#]
nickxyzt RE: Te rog să mă jigneşti doar după ce rezolvi problema referită mai sus de mine. Până atunci, uită-te pe definiţia algoritmului şi pe proprietăţile lui... Dacă ai făcut un program care calculează cât fac 1+1 nu înseamnă că ai făcut un algoritm. Trebuie să calculeze suma oricăror două numere. Sursele hard-codate nu sunt algoritmi. Sper că ai înţeles acum la ce mă refer. |

|
Friday, 18 jul 2008 16:19
[#]
Mare$$alul RE: CHIAR o sa ma gandesc in weekwnd. |

|
Friday, 18 jul 2008 15:55
[#]
FloranC
toti programatorii v-ati gasit aicea? =)) .... bine macar ca la bancuri sunt cu blonde, brune si-n codru .... ca atata ne mai trebuia sa mai scrie si bancuri in cod java, pascal, C, fortran, cobol, sql si ce va mai fi pe lumea asta, ca sunt multe |

|
Friday, 18 jul 2008 15:58
[#]
nickxyzt RE: Ce-i ăla Pascal? =)) |

|
Friday, 18 jul 2008 16:00
[#]
dnlac RE: un nume |

|
Friday, 18 jul 2008 16:02
[#]
nickxyzt RE: N-am auzit niciodată numele ăsta până acum :) |

|
Friday, 18 jul 2008 16:01
[#]
alextz RE: Ala care a stat la baza Delphi ului !? :P |

|
Friday, 18 jul 2008 16:04
[#]
nickxyzt
Ofer recompensă pentru rezolvarea problemei propuse de mine mai sus. Nu se bagă nimeni? |

|
Friday, 18 jul 2008 16:32
[#]
25 RE: done. 35 :) |

|
Friday, 18 jul 2008 16:35
[#]
nickxyzt RE: Mai încearcă :) Data viitoare, dai şi explicaţia :) |

|
Friday, 18 jul 2008 16:43
[#]
alextz RE: As merge pe un 40... Dar e corect 42 de doua ori ? |

|
Friday, 18 jul 2008 16:52
[#]
25 RE: ar fi prea banal sa fie 40 :))))))))) |

|
Friday, 18 jul 2008 16:54
[#]
dnlac RE: =))))) |

|
Friday, 18 jul 2008 17:03
[#]
dnlac RE: mda.. problema poate avea nspe mii de solutii.. poate fi planul nush cui si inaltimea sa fie masurara de nick :)) anyway, 40 ar fi prea banal cu simetria aia :P |

|
Friday, 18 jul 2008 17:43
[#]
25 RE: e ceva dubios cu 49 ala...prea se invecineaza cu multe nr :)))))))) :))))))) |

|
Friday, 18 jul 2008 17:19
[#]
nickxyzt RE: Da, e corect 42 de doua ori. Problema nu poate avea nspe mii de solutii, ci va asigur ca are una singura, perfect logica. Daca gasiti logica numerelor, veti gasi cu usurinta numarul care lipseste. |

|
Friday, 18 jul 2008 23:24
[#]
KÖNIG RE: 51?Daca este bine iti explic:D |

|
Friday, 18 jul 2008 18:53
[#]
nickxyzt
Nu prea mult... :) |

|
Friday, 18 jul 2008 18:57
[#]
25 RE: sa nu imi spui ca e 25 ... =))))))))))) =)))))))))))))))) |

|
Friday, 18 jul 2008 20:01
[#]
25 RE: gata am gasit :)..e 66 ! :) |

|
Friday, 18 jul 2008 21:19
[#]
nickxyzt RE: Nu as prea vrea sa ne jucam jocul "uite numarul, nu e numarul". Asteptam sa ne spui cum l-ai gasit... |
|
Friday, 27 mar 2009 14:22
[#]
emilush10 RE: ndx vdsnxv;mdsxckn dcvjdsxnvjdxznvjfxnkvnfcdkvn sfkvmksd |
|