
|
Monday, 5 may 2008 00:08
[#]
KÖNIG
nu cred ca se poate deoarece 9 numere impare adunate dau numar impar nu par......impar cu impar cu impar....cu impar de 8 ori da intotdeauna numar par...si numar par cu numar impar da intotdeauna numar impar...iar 40 este numar par....sper ca e bine |

|
Monday, 5 may 2008 09:32
[#]
stefz RE: nu se poate, clar!!!!! |

|
Monday, 5 may 2008 12:10
[#]
asoper RE: odata ce e pusa problema...are solutii :D |

|
Monday, 5 may 2008 21:44
[#]
KÖNIG RE: Nu era neaparat sa aiba solutii,deoarece la sfarsit ne si intreaba daca se poate sau nu,parerea mea este ca problema a fost prost formulata.Daca la sfarsit ne spunea ca acel crescator A REUSIT sa imparta caii in cele 9 grajduri,atunci nu ne mai gandeam la ideea mea,deci ramanea doar solutia nealeasa de mine.Raman la parerea ca rezolvarea mea este mai corecta decat cea de la solutii,deoarece literele nu pot fi pare sau impare:D:D,eu am respectat toate conditiile. |

|
Monday, 5 may 2008 00:11
[#]
KÖNIG
Sper ca ati inteles ce am vrut sa spun:D |

|
Monday, 5 may 2008 00:13
[#]
alextz
Suma a DOUA numere impare e tot timpul numar PAR deci nu se poate. |

|
Monday, 5 may 2008 00:26
[#]
realista4ever
din punct de vedere matematic nu se poate dupa datele problemei.. dar luand o ipoteza k intre cei 40 de cai unul putea fi care il tine separat de ceilalti.. fiind calul pe care il foloseste si sa il tina intr'un grajd separat care sa nu fie inclus in cele 9:D.. astfel k in 6 grajduri stau cate 5 cai iar in restul cate trei :D :))) |

|
Monday, 5 may 2008 00:28
[#]
adialf
in fiecare grajd( casuta) puneti o litera p a t r u z e c i __ ___ ___ | p | | a || t | |__| |__||__| etc |

|
Monday, 5 may 2008 01:25
[#]
nyckulescku9 RE: daca nu e dp google e tare asta:)) |

|
Monday, 5 may 2008 09:36
[#]
FloranC RE: "Cum ii bagati pe cei PATRUZECI in 9 grajduri " ... se pare ca ai dreptate ... oare de ce nu a scris 40 in cifre cum a facut-o mai sus? felicitari pt gasirea solutiei |

|
Monday, 5 may 2008 14:32
[#]
asoper RE: bravo...o stiai sau acum ai rezolvato?? |

|
Monday, 5 may 2008 15:45
[#]
KÖNIG RE: Nu mi-a trecut prin cap solutia asta,bv daca ai gandito tu |

|
Monday, 5 may 2008 15:53
[#]
andrei_23 RE: Dak este rezolvarea ta, nu pot decat sa te felicit. |

|
Monday, 5 may 2008 00:34
[#]
seleneoana
in 6 grajduri se pun cate 5 cai(6*5=30). mai raman 10 cai.in celelalte 3 grajduri bagam cate 3 cai iar calul ramas pe dinafara... era iapa. HA HA HA ! |

|
Monday, 5 may 2008 01:05
[#]
khloey
9 numere impare adunate.. dau rezultat tot un numar impar.. iar 40.. e par .. deci nu se poate |

|
Monday, 5 may 2008 03:08
[#]
K7
se poate daca avem un numar impar de iepe gravide :)) |

|
Monday, 5 may 2008 04:31
[#]
blackvertu
__ __ ___ | p | |a || t | |__| |__||__| |r | | u ||z | |__| |__||__| | e | | c || i | |__| |__||__| |
|
Monday, 5 may 2008 05:27
[#]
marcos_traficantes RE: bah noob...nu vezi ca scrie cifre ...numere ....cum bagi tu litere acolo ...ai mai vazut litere impare? |
|
Monday, 5 may 2008 14:32
[#]
iamboss RE: bvo fratica |

|
Monday, 5 may 2008 04:40
[#]
blackvertu
altfel nu vad cum ar putea merge ...cum au zis si altii mai sus ...dak gandesti matematic e imposibil |

|
Monday, 5 may 2008 09:30
[#]
FloranC
mah baieti ceva ne scapa noua |

|
Monday, 5 may 2008 10:47
[#]
asoper
hmmm...stiam o astfel de problema....doar ca era cu 9 iepuri in 4 tarcuri...pornind de la rezolvarea problemei aceleia...am ajuns la rezultatul asta :D.... ------------------------------- | ____ ____ ____ | ____ ____ ____ ____ _____ | |_5_| |_5_| |_5_| | |_5_| |_5_| |_5_| |_5_| |_5_| | | ------------------------------- deci : facem 8 grajduri cite 5 cai....al 9-lea grajd va include altele 3 din cele 8 facute...astfel se primeste in fiecare grajd un nr impar de cai :> .... |

|
Monday, 5 may 2008 10:49
[#]
asoper
imi cer scuze..putin aici constructia nu e prea clara..insa dupa explicatie va dati seama :P ------------------------------- | ____ ____ ____ | ____ ____ ____ ____ _____ | |_5_| |_5_| |_5_| | |_5_| |_5_| |_5_| |_5_| |_5_| | | ---------------------------------- |

|
Monday, 5 may 2008 10:50
[#]
asoper
nu...nu vrea :(((....PS: linkuri/imagini cu rezolvarea data se poate de pus? ca sunt nou p'aici :">... |

|
Monday, 5 may 2008 11:01
[#]
asoper
***/imagestorage/735254_224.jpg[/img] |

|
Monday, 5 may 2008 11:15
[#]
asoper
_____________ | | | (5) (5) (5) | |____________| (5) (5) (5) (5) (5) |

|
Monday, 5 may 2008 11:25
[#]
dnlac RE: hai ca inteleseram. aparura pana acum 2 solutii.. eu unul o prefer pe a ta :) |

|
Monday, 5 may 2008 11:45
[#]
asoper RE: pai si eu o prefer pe a mea :))...astept confirmarea :D daca am dreptate sau ba |

|
Monday, 5 may 2008 11:51
[#]
asoper RE: se mai poate o multi de solutii cu combinari de nr impare :D...spre ex..arata mai frumusel :))) _____________ | | | (1) (3) (5) | |______________| (7) (9) (11) (1) (3) |

|
Monday, 5 may 2008 11:48
[#]
alynabest
ce de`a treaba aveti :))) |

|
Monday, 5 may 2008 14:30
[#]
asoper
mda....la asa o solutie se putea simplu de intrebat: cum aranjati patruzeci in 9 grajduri. ei ma rog....na...asa a zis autorul asa sa fie... iai orice problema cu orice continut, ii schimbi doar solutia...si iata...o problema noua d logica...cit d corect nu ar fi raspunsul,nu ai dreptate... :closedeyes: |

|
Monday, 5 may 2008 14:56
[#]
makay
problema pleaca de la faptul ca acel crescator vrea sa imparta cai nu litere. Nu stiu cum s-a ajuns la acest rezultat. Raspunsul lui Konig mi se pare cel mai aproape de adevar |

|
Monday, 5 may 2008 15:46
[#]
KÖNIG
pentru o solutie reala nu mergea,dar pentru una logica da.Eu m-am gandit la cea reala |
|
Monday, 5 may 2008 17:22
[#]
liviurcea
ce problema varza... yo unu inca nu am aflat dupa ce criteriu unele litere sunt impare si altele pare... repet, asta e cea mai varza problema acceptata... am sa-mi trag un glont in cap, si-am sa-mi fac o gaura, si-am sa ad lumea prin ea, impartita in litere pare si impare.... |

|
Monday, 5 may 2008 17:42
[#]
realista4ever
nu stiam k mai nou numerele sunt litere :|.... :-j |

|
Monday, 5 may 2008 17:49
[#]
alynabest
v`ati zbatut toata ziua cu hieroglife si calcule ca apoi sa vi se dea peste nas cifrele impare P A T R U Z E C I :-j MMHAHAHAHA :))))))))))))))))) |

|
Monday, 5 may 2008 18:48
[#]
Kung_pow
am si yo o intr.. Y e par? |

|
Monday, 5 may 2008 18:56
[#]
IoMircea
GRESIT P, R si Z sunt pare |
|
Monday, 5 may 2008 20:25
[#]
crip
la inceput punem cate 3 cai in fiekre k sa fie si numar impar si sa fie mai putin de 40.. deci avem 27 de cai.Ne raman 13 cai.aceshti 13 cai nu ptem sa ii punem in grajduri astfe incat sa fie numar impar...deoarece impar cu impar e par. |
|
Monday, 5 may 2008 20:32
[#]
crip
ce prostie poate sa fie solutia aia... |

|
Monday, 5 may 2008 20:44
[#]
justme1
1 grajd 7, 4 grajduri 3cai si in 4 grajduri cate 5 cai si ramane 1 transabil:))):))) |

|
Monday, 5 may 2008 21:25
[#]
misterra
HAHAHAHAHHAHA.... Asta merita pusa la bancul zilei, cu tot cu comentarii =))))..... litere pare si impare... banuiesc ca maine apare o problema cu numere vocale si consoane, sau cu cifre diftongi, triftongi, etc... again =))))) =))))) |

|
Monday, 5 may 2008 23:12
[#]
Gabi RE: Hmmm... nu esti prea departe, sa stii ! :-)) |

|
Monday, 5 may 2008 23:21
[#]
asoper RE: am si eu o intrebare....voi inainte sa acceptati prb le verificati daca sunt corecte sau va uitati doar dupa prima vedere? |

|
Monday, 5 may 2008 23:45
[#]
Gabi RE: Ce verificare sa faci la problema asta ?! Asta e mai mult o gluma decat o problema... Ma rog, unele formulari in problema sunt perfectibile, dar din cand in cand, trebuie sa ne reamintim ca suntem la o rubrica din categoria "Fun", nu ? Nu discutam lucruri de importanta "globala", doar ne relaxam, gandim problema, ca doar, deh, nu suntem animale, nici macar pe 5 mai :-)) |

|
Monday, 5 may 2008 23:44
[#]
alextz
Gaby, sicer ... it sucks |

|
Monday, 5 may 2008 23:47
[#]
Gabi RE: Ma rog, cum ziceam mai sus, hai sa ne relaxam totusi... vine 12 noaptea si trebuie sa incepem sa numaram, sa nu scapam ceva... |
|