
|
Friday, 4 jun 2010 00:10
[#]
catanedelcu
plouase pe harta desenata pe dosul palmei . |

|
Friday, 4 jun 2010 06:43
[#]
ixirimdi 
1) "pe zid .... camere de detectare a mişcării...." 2) " Patrulele de gardieni . . .. . noaptea devin foarte active...." 3) "Cvartetul a trecut liniştit drumul şi a luat-o agale pe lângă zid." 4) " ..camerei de deasupra porţii, ...... aceasta era în continuare îndreptată spre vale." din1) si 3) => NON 4) => ceva era in neregula; probabil ca Rita era suspectä . .. |

|
Friday, 4 jun 2010 07:13
[#]
ixirimdi 
INTREBARE: Cum se poate trasa un oval perfect (tip elipsa) dintr-o singura invârtitura de copmas ? |

|
Friday, 4 jun 2010 09:06
[#]
nickxyzt RE: Ştiu cum se poate desena cu aţa, ţinând cele două capete ale aţei fixe în cele două centre ale elipsei. |

|
Friday, 4 jun 2010 09:09
[#]
nickxyzt
Mie unul îmi plac problemele de perspicacitate. Doar că aceste sunt de două feluri: îţi poţi da seama de rezolvare din datele problemei, sau trebuie să vii cu presupuneri. Mi s-ar părea corect să ştim ce fel de problemă este. |

|
Friday, 4 jun 2010 09:27
[#]
ixirimdi  RE: Daca te referi la cea cu ovalul, tb facuta cu compasul si e cu ceva ingeniozitate ; de exemplu mie nu stiu daca mi-ar fi trecut prin cap sa fac asa( având raspunsul m-am uitat imediat la el , mi-a placut si o sa va spun si voua mai incolo ...) deci aici vii cu presupuneri; daca te referi la problema zilei, cred ca din datele problemei :D |

|
Friday, 4 jun 2010 15:44
[#]
dnlac
eu nu inteleg cum se accepta. scrie ca veneau din stanga, camera era orientata spre vale. de unde puii mei sa stiu unde e valea? in stanga in dreapta la masa sau la tasu'. cand accepti problema o accepti cu tot cu solutie. stii sa le citesti si interpretezi? :| |

|
Friday, 4 jun 2010 16:42
[#]
ixirimdi  RE: In cazul de fata, n-ai dreptate; dupa cum vezi solutia e logica, imi pare rau ca am scris-o eu asa schematic, dar , crezi sau nu , am abordat o forma pesudologica in ideea ca multi d'ai casei pricep si sa se exprime si altii !!! Din câte ai vazut, este poate a 2-a oara (~ 3) cand sunt de acord cu baiatul Soacrei :) de regula l-am criticat, ... , dar acum a fost logic; Felicitari: ai implementat-o frumos ! asa ca nu trebuie sa fii so... radical , desi sunt de acord cu tine ca , virgula, cine le accepta ar trebui sa fie si arbitru ... poate instaureaza un post , like moderator, numit Interceptator-selector IS, you know... sau poate , lasä... |

|
Tuesday, 8 jun 2010 11:34
[#]
katalin_pkboss RE: I'm not "baiatul Soacrei" Care a sters commentu anterior e diliu. Am dreptul reprob anumite parti din afirmatiile voastre, la fel cum si voi aveti acest drept |

|
Friday, 4 jun 2010 17:28
[#]
katalin_pkboss RE: "Reacher s-a uitat spre cer iar apoi peste umăr. Jungla din spatele său era[...]. Echipa traversase valea..." (Jungla se afla in vale) "...a auzit potcoave apropiindu-se din partea stângă." (asta e batranul cu poneiul) "aceasta era în continuare îndreptată spre vale." (aici e vorba de camera "cu senzori") Deci, camera era in continuare indreptata spre zona din spatele sau, nu spre dreapta, directia in care se deplasase batranul. E perfect clar (dar nu pentru toti, presupun) |

|
Friday, 4 jun 2010 17:58
[#]
dnlac RE: eu nu ma pot uita peste umar fix in spate, ci mai mult in diagonala. poate iti poti roti tu capul mai mult.. jungla din spate, echipa traversase valea nu mi se par ca e musai sa spuna acelasi lucru. adica e ok sa fie jungla in spate - presupunand ca se intoarce cu capul la 180 de grade.. dar "echipa traversase valea" nu inseamna ca si venise din directia aia. puteau la fel de bine sa vina din dreapta, unde ar putea fi orientata camera video. anyway, poate nu am dreptate, dar il propun pe ixirimdi in functia aia daca se creeaza asa ceva. am vazut ca e mereu interesat de problemele de-aici. si altii cativa - nickxyzt si lucipet, desi nu stiu daca la fel de des :) |

|
Friday, 4 jun 2010 19:11
[#]
ixirimdi 
Acum ca s-a descoperit si bresa din securitate, a fost propus si arbitru, vreau sa va spun si solutia la INTREBARE: daca pui foaia pe masa, pui compasu' si tragi un cerc; daca pui o foaie in jurul unei , ..., sticle de 2litri, pui pe centru compasu si trasezi un "cerc" , dar de fapt va rezulta ...altceva :D |

|
Friday, 4 jun 2010 23:34
[#]
dnlac RE: frumoasa solutia :) |

|
Friday, 4 jun 2010 23:38
[#]
nickxyzt RE: Rezultă o elipsă cu axele de lungimi 2*r şi pi*r, unde r este deschiderea compasului. Interesant este că axa mare iese pe orizontală, şi nu pe verticală. |
|