|
|
|
Sâmbătă, 16 ianuarie 2010 |
|
|
|
Problemă de GO (II) |
Propusă de
nickxyzt |
|
(12 comentarii) | 6.127 afisari |
 |
Piesa albă de la J2 este încercuită de piesele negre, care o pot captura oricând. Totuşi, Albul o poate salva printr-o mutare ingenioasă. Cum?
Rog jucătorii de GO să se abţină de la răspuns. |
|
|
 Albul jucând la H1, Negrul nu mai poate ataca piesele albe. Dacă totuşi încearcă să joace la H2, Albul joacă la F1 şi capturează toate piesele negre.
De observat că nici Albul nu poate ataca piesele negre. Dacă joacă la H2, Negrul joacă la J1, capturând 3 piese albe.
O astfel de situaţie se numeşte seki. Nici unul dintre jucători nu îl poate ataca pe celălalt fără a se pune pe el în pericol, şi nici unul nu va mai juca aici. |
|
Tags:
|
Problemă,
de,
GO,
(II)
|
|
 |
Probleme similare: |
Reordine,
12 cifre pe cuburi,
Ceva simplu, accesibil...,
Cât este distanța între...,
Cîte pătrate?,
Culoarea și numarul de...,
Cele trei comori din...,
Ce face al şaptelea...,
Sens unic,
3 zaruri,
... și un alt pătrat ,
Muta un bat...,
Un patrat...,
Care vas se umple primul,
503,
Gasiti ucigasul din...,
Sinucidere sau crima?,
Indienii, irlandezii si...,
Daca ai avea 5 fructe de...,
Sa se afle numerele...
|
|
|
|
|
|
 |
Caută probleme după cuvinte cheie
|
|
|
|
 |
|
|
|
|